Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Jos joku alkaa väsymään BETAN ongelmiin, niin itse alan kyllästymään jatkuvaan nillitykseen. Hei, kukaan ei pakota pelaamaan betaa jos homma tökkii. Kummasti servereillä kuitenkin pelaajia riittää, eli kai se jollekin antaa sitä viihdearvoa jota pelin pitää antaakin. Ymmärrän jos kyseessä olisi demo mutta tämähän on beta johon ollaan jo tehty ensimmäisen fixlist. Ja sitä paitsi betankin koodi on jo kuukauden vanhaa. En linkitä, sillä lähde löytyy aiemista viesteistä.

Ja myös ihan turha tulla tänne raportoimaan että "kävipäs hassusti kun sain singosta päähän ja olen elossa". Yhtä lailla voisin itse raportoida että "oho lehdet heiluivat puissa kun joku heitti käsikranaatin jalkoihini". Pidetään tämä ketju hypetys/hekumaketjuna, joka vois vaikka vaihteeks olla positiivissävytteinen.

Allekirjoittaneelle beta kolisee ja kovaa ja innolla odotan lopullista versiota. Hyvä Dice!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

olisi syytä joko sanoa asiat suoraan: "nämä ja nämä asiat ovat rikki, on korjattu jo tai tullaan korjaamaan" tai sitten raakasti vetää äkkiä pois beta mainetta pilaamasta.

yksi betan tarkoitusperistä on uskoakseni löytää mahdollisimman paljon bugeja että saadaan korjattua valmiiseen versioon ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

En tiedä, onko tämän betan funktio tosiaan vain apinatestata servereitä vai mikä. Mutta jos tippaakaan markkinoinnin tajua olisi, niin SURKEASTA toteutuksesta olisi syytä joko sanoa asiat suoraan: "nämä ja nämä asiat ovat rikki, on korjattu jo tai tullaan korjaamaan" tai sitten raakasti vetää äkkiä pois beta mainetta pilaamasta.

Olet sitä mieltä, että kun sinun maailmasi rajoittuu vain KonsoliFIN:in sivustoille, niin olisi mukavaa jos DICEn pojat tulisivat tänne avautumaan siitä mitä he tekevät. Mukavaa olisi jos näin kävisi, mutta joskus joutuu lukemaan myös heidän omia sivuja.
Aloita vaikka tästä.
Battlefield Blog
ja jatka suoraan siitä vaikka tänne.
Battlelog / Sign in to the Open Beta
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Ja myös ihan turha tulla tänne raportoimaan että "kävipäs hassusti kun sain singosta päähän ja olen elossa". Yhtä lailla voisin itse raportoida että "oho lehdet heiluivat puissa kun joku heitti käsikranaatin jalkoihini". Pidetään tämä ketju hypetys/hekumaketjuna, joka vois vaikka vaihteeks olla positiivissävytteinen.

Sen verran minäkin ipisen että tuossa maan sisään vajoamisessa eniten ärsyttää se, että jotkut puolustajat tuntuvat hankkiutuvan sinne tahallaan m-comin läheisyydessä, sieltä sitten natskuttelevat menemään maan pinnalla kulkijoita.

Muutoin olen alkanut pitämään siitä, vaikka heti ei napannutkaan kovin kovaa. Varmaan tuo cod-tyylinen putkikenttä tekee aika paljon hallaa omalla kohdallani, kuten myös ajoneuvojen puute. Tavallaan ymmärrettävää, koska beta jne. Vasta reilut kolme tuntia takana ja valmis tuotos todennäköisesti iskee entistäkin kovemmin kaikkine herkkuine, joten en valita sen enempää!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Sen verran minäkin ipisen että tuossa maan sisään vajoamisessa eniten ärsyttää se, että jotkut puolustajat tuntuvat hankkiutuvan sinne tahallaan m-comin läheisyydessä, sieltä sitten natskuttelevat menemään maan pinnalla kulkijoita.

Tuo maan alle vajoaminen on yksi ärsyttävä asia ja siinä ekan A m-comin luona putoaa aina maan alle.

Itse en onneksi ole huomannut, että joku tahallaan maan alle menisi ja ainakin itse jos putoan maan alle kunnolla niin ukko tekee itsarin vähän ajan kuluessa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Oma paras pelihetki tähän mennessä on ollut puolustettaessa kolmatta kertaa. Tokan kerroksen M-COM "A":n läheisyydessä on pöytä, johon voi lyödä SAW:n bipodille. Siinä kun on lisukkeina kiikaritähtäin ja lippaan (tai ammuslaatikkohan se on) lisäkapasiteetti niin on oikein mukavaa pysäyttää hyökkäävä joukko sinne liukuportaille. Kävi vielä niin mukavasti, että siinä oli avulias jantteri assault-classilla heittelemässä health packeja jalkoihin, joten kun tuli osumaa niin "parani" nopeasti ja muutaman kerran kun tuli OHK tai kuolema SMAW:ista niin sama jamppa vielä elvyttikin. Taisi se aina välillä itsekin ammuskella. Eihän ne hyökkääjät ikinä päässeet niitä liukuportaita pidemmälle, kun muu tiimi piti toiset liukuportaat tukossa sekä sen kolmannen reitin sieltä B:n läheisyydestä.

Ite vielä lykin siihen läheisyyteen ammo-paketteja jos oli suinkin mahdollista, joten ruudulla luki koko ajan enemy down, resupply bonus, suppression bonus, kill assist tai spotting bonus. Lopulta pisteet taisi olla jotain 5000 luokkaa.

On kyllä hieno fiilis tuo tiimityö-elementti, jota ei kyllä COD:eissa juuri lainkaan tullut koettua. Varmasti hieno peli kun saa vielä hommattua kuuloke/mikki/äänikortti-yhdistelmän.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Kyllähän varmaan kommunikaatio pelaisin, jos vaan tuo toimisi. Tähän saakka on ollut ongelmia lähinnä päästä samaan squadiin sekä voice ei vaan ole toiminut. Kertaakaan.

No tuo tietysti selittää asioita, mulla on kyllä voicet toiminu ja eilenkin yhen patonkimaan edustajan kanssa turistiin pitkät tovit.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Huoh... Kyllä nyt näyttää siltä että on CoDin pelaajat löytäneet BF3:n tai sitten muuten vaan porukka on vajaa-älyistä. No, ei siitä sen enempää.

Mitenkähän mahtaa olla lagin laita kun serverillä on tyyppi, joka vetää joka rundilla +30 tapoilla ja muutamalla kuolemalla, eikä häneen saa hitmarkkiakaan vaikka juoksisi metrin hänen perässään pp2000 kourassa ja nappi pohjassa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Nyt tuli saatua P90 (lvl 40) ja on pakko sanoa, että ei hyvää päivää mikä peto sekin on. Rekyliiä ei ole nimeksikään, että pisti ihan hävettämään, kun lahtasin porukkaa sillä alas. :eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Jos joku alkaa väsymään BETAN ongelmiin, niin itse alan kyllästymään jatkuvaan nillitykseen. Hei, kukaan ei pakota pelaamaan betaa jos homma tökkii. Kummasti servereillä kuitenkin pelaajia riittää, eli kai se jollekin antaa sitä viihdearvoa jota pelin pitää antaakin. Ymmärrän jos kyseessä olisi demo mutta tämähän on beta johon ollaan jo tehty ensimmäisen fixlist. Ja sitä paitsi betankin koodi on jo kuukauden vanhaa. En linkitä, sillä lähde löytyy aiemista viesteistä.

Ja myös ihan turha tulla tänne raportoimaan että "kävipäs hassusti kun sain singosta päähän ja olen elossa". Yhtä lailla voisin itse raportoida että "oho lehdet heiluivat puissa kun joku heitti käsikranaatin jalkoihini". Pidetään tämä ketju hypetys/hekumaketjuna, joka vois vaikka vaihteeks olla positiivissävytteinen.

Allekirjoittaneelle beta kolisee ja kovaa ja innolla odotan lopullista versiota. Hyvä Dice!

Eikä kukaan pakota sinua lukemaan tätä foorumia. Tässä on kai tarkoitus keskustella pelistä; sen hyvistä ja huonoista puolista.

No myös ihan turha tulla tänne raportoimaan että "Allekirjoittaneelle beta kolisee ja kovaa ja innolla odotan lopullista versiota. Hyvä Dice!" Yhtälailla voisin itse raportoida että "olipas mukava pelata kun ei ollut lagia ollenkaan".

Haluaisin myös tietää mitä tuossa ensimmäisessä "fixlistissä" (mikä on sinun mukaasi betan aikana tehty) on?

Täällä on paljon turhautuneita pelaajia jotka ovat huolissaan lempipelinsä kohtalosta. DICEn tai EAn suunnalta ei anneta mitään informaatiota mitä on korjattu jo, kuinka vanha betan buildi tarkalleen on ja mitä muuta parannuksia ja viilauksia tehdään. Ihmisiä huolestuttaa koska yleensä betaa patchataan ja beta tulee yleensä "hiukan" aikaisemmin. Julkaisuun ei ole enää kovin kauan aikaa. Kukaan konsolipelaajista ei ole nähnyt edes yhtään kulkuneuvoa.

Itse en olisi huolissani jos tämä buildi olisi 5-9kk vanhaa tavaraa.

Beta Glitches (Most Confirmed for Xbox) - Electronic Arts UK Community

Tuossa on aika pitkä lista mitä pitää korjata, lisääkin on. Jos noita vikoja pitäisi ehtiä n. 2kk aikana korjata, niin kiire tulee. Tähän kun lisää vielä EAn serverisekoilut niin en ole yhtään kummissani jos ihmiset valittavat koko ajan.

Muutosta ei tapahdu jos kaikki ovat vain tyytyväisiä siihen mitä saavat vaikka parempaakin olisi tarjolla. On hyvä että se Pertti Peruspelaaja tietoa etsiessään löytää tämän ketjun ja välttyy ennakkotilaamasta täysin rikkinäistä peliä. Jos kaikki ihmiset äänestäisivät lompakollaan, niin EA:llakin alettaisiin ehkä herätä.

Jos betaa pystyisi pelaamaan, en muuta tekisikään. Peli olisi loistava jos siitä korjattaisiin kaikki nuo viat.

EDIT: Se on kyllä tosiaan totta että eihän niitä bugeja kannata tänne välttämättä laittaa, ei taida Ruotsin pojat lukea KFINiä. Jos löydätte jotain uutta valitettavaa jota ei tuossa EAUK-foorumin listassa ole, niin voin kyllä teidän puolestanne sen tuohon ketjuun postata, jos ette itse kehtaa tai kielitaito ei riitä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Saattaa tuo konsoleiden 24 pelaajan rajoitus ihan hyvä rushia ajatellen. Nyt kun porukka alkaa vähän oppimaan tota mappia niin on aika tuskaista hyökkääminen PC:llä 32 pelaajan mätöissä. Samat tiimit useampi rundi putkeen ja joka kerta hyökkääjät jäi jumiin ensimmäisille M-Comeille. Saa äärimmäisen tehokkaasti pidettyä sen toisen pointin lukossa kun 16 ukon voimin saa puolustaa. Useimmiten ukko tai kaksi vielä hyökkääjistä turhautuu ja quittaa, jolloin pakitus helpottuu entisestään.

Muutoin ihan hyvät fiilikset jäänyt, PC:llä enemmän pelannut, mutta myös muutaman erän plegellä. PC erottuu edukseen graafisesti ja muutenkin tuntuu bugittavan vähemmän, mutta eiköhän patcheilla saada konsoliversioistakin ihan pelattavat :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]


Niin tuo. En oikein ymmärrä että miksei tätä betaa voitu julkaista aiemmin tai siirtää pelin julkaisua? Olisi voinut palautteen perusteella patchata betaa ja katsoa sitten taas että mitä meni rikki.

Tai kyllähän minä ymmärrän, MW3:sen kanssa on aika kova kilpailu. Peli on pakko saada pian julkaistua. Aika riskillä vetää EA, jos BF3 floppaa vähänkään, se ei kyllä tee hyvää firmalle ja Activision käyttää tilaisuuden hyväkseen ja nappaa markkinat kokonaan haltuunsa. Elämme jännittäviä aikoja. Toivotaan että Ruotsin pojat ja tytöt jaksavat puristaa viimeisetkin mehut koneesta ja tehdä pelikelpoisen pelin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Niin tuo. En oikein ymmärrä että miksei tätä betaa voitu julkaista aiemmin tai siirtää pelin julkaisua?

Jos tätä on pelattu heinäkuusta lähtien, niin kuinka kauan aiemmin olisi pitänyt laittaa peli pelattavaksi?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Toivotaan että Ruotsin pojat ja tytöt jaksavat puristaa viimeisetkin mehut koneesta ja tehdä pelikelpoisen pelin.

Saattaapi muuten tehdä hyvää porukan työmoraalille, jos se Kertz on oikeasti lähtenyt jonnekin Bahamalle vetämään Piña Coladaa tällaisena hetkenä. On oikein semmoista syväjohtamista mistä intissä kovasti puhuttiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Mikähän siinä on, kun Ea:n pelit tarjoavat jatkuvasti connection lostia mutta kaikki muut pelit (mm. Uncharted 2, Gran turismo 5, F1 2010) toimivat netissä moitteetta. Olosuhteet nettipelailulle eivät ole ihanteelliset, sillä ps3 on yläkerrassa ja tukiasema alakerrassa mutta ei muissa peleissä ole ollut mitään hämminkiä.

Tätä ei ehkä kannata ainakaan täyteen hintaan ostaa pelkän yksinpelin takia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]

Saattaapi muuten tehdä hyvää porukan työmoraalille, jos se Kertz on oikeasti lähtenyt jonnekin Bahamalle vetämään Piña Coladaa tällaisena hetkenä. On oikein semmoista syväjohtamista mistä intissä kovasti puhuttiin.

On vacation now, and actively ignoring my twitter mention feed. Lots of other people finishing the game in my absence.

Twitter
 
Ylös Bottom