Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kiitoksia vastauksista, täytynee viedä tuo pois jaloista.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kannattaako sitten myydä, lahjoittaa vai viedä pelit kierrätykseen?

Itse ainakin kokeilisin myydä, ennen kuin heitän pois :). Osa pelilikkeistä ottaa yhä Ps1 ja Ps2 pelejä vaihdossa, mm: Vpd, Konsolinet ja Puolenkuun Pelit.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Itse ainakin kokeilisin myydä, ennen kuin heitän pois :). Osa pelilikkeistä ottaa yhä Ps1 ja Ps2 pelejä vaihdossa, mm: Vpd, Konsolinet ja Puolenkuun Pelit.
Ikävä kyllä Myyrmäen Vpd sekä Oh my Games ottavat vain uusia pelejä vastaan ja epäilen että Kampin Konsolinet ei myöskään otta vanhoja pelejä vastaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Ikävä kyllä Myyrmäen Vpd sekä Oh my Games ottavat vain uusia pelejä vastaan ja epäilen että Kampin Konsolinet ei myöskään otta vanhoja pelejä vastaan.


Ainakin syksyllä Konsolinet ja Tikkurilan Vpd ottivat vaihdossa Ps1 ja Ps2 pelejä. Ps. Mä ostan Ps1 ja Ps2 pelejä :).
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Missä Myyrmäessä on VPD?
Siis tarkoitin tavisdivaria Myyrmäessä, joka ottaa vain uusimpia pelejä vastaan:eek:. Itselläni pelit on 5-10 vuotta vanhoja, Ottaako mikään kauppa niin vanhoja pelejä vastaan?.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko tosi että Gamestop liikkeet eivät hoida ohjainten takuuvikoja vaan ne pitää itse hoitaa sonyn tuen kanssa? Vai miten te olette menetelleet esim tatinkumin irtoamisen/hajoamisen takuu vaihtojen kanssa?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko tosi että Gamestop liikkeet eivät hoida ohjainten takuuvikoja vaan ne pitää itse hoitaa sonyn tuen kanssa? Vai miten te olette menetelleet esim tatinkumin irtoamisen/hajoamisen takuu vaihtojen kanssa?
Missään ei taideta enää tuota liikkeen puolesta hoitaa vaan itse joudutte lähettämään ohjaimenne korjattavaksi. Itse menettelin niin että vaihdoin tatit itse. Eli ei mitään kuukauden odottelua vaan heti valmiina käyttöön.
Toki kun lähetät huoltoon niin yhteys sonyn tukeen ja sitä kautta ohjeilla ohjain matkaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Missään ei taideta enää tuota liikkeen puolesta hoitaa vaan itse joudutte lähettämään ohjaimenne korjattavaksi. Itse menettelin niin että vaihdoin tatit itse. Eli ei mitään kuukauden odottelua vaan heti valmiina käyttöön.
Toki kun lähetät huoltoon niin yhteys sonyn tukeen ja sitä kautta ohjeilla ohjain matkaan.

Kyllä Prismassa vaihtoivat nätisti uuteen ohjaimeen
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kyllä Prismassa vaihtoivat nätisti uuteen ohjaimeen
No niin. Vieläkin ymmärtävät sitten asiakaspalvelun päälle. Ekan ohjaimen myös kyllä siellä kävin vaihtamassa, mutta sitten tuli näitä muutoksia. Eli itse piti ohjain lähettää korjattavaksi joten tuli sitten itse korjailtua toinen ohjain, mutta peukku prismalle kun jatkavat samalla tavalla.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Missään ei taideta enää tuota liikkeen puolesta hoitaa vaan itse joudutte lähettämään ohjaimenne korjattavaksi.

Mikä tahansa ohjaimen myynyt liike kyllä hoitaa takuukorjausoperaation, ainakin jos toimii lainmukaisesti. Käytännössä asiakkaan voi olla nopeampi lähettää ohjain itse huoltoon maahantuojan ohjeiden mukaisesti, mutta asiakasta ei voi tähän velvoittaa.

Kuluttajalla on asiakassuhde vain jälleenmyyjän kanssa, ja lakisääteiset jälleenmyyjän velvoitteet eivät koske huoltoliikettä. Jos huolto-operaation kanssa tulee ongelmia (esim. lähetys hukkuu tai vaurioituu matkalla tai huoltokeikka kestää kohtuuttoman kauan), huolto voi pestä kätensä asiasta ja asiakas saa pärjätä omillaan. Tässä tapauksessa jälleenmyyjälläkään ei ole korvausvelvollisuutta, sillä eihän huoltolähetys ole kulkenut heidän kauttaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Mikä tahansa ohjaimen myynyt liike kyllä hoitaa takuukorjausoperaation, ainakin jos toimii lainmukaisesti. Käytännössä asiakkaan voi olla nopeampi lähettää ohjain itse huoltoon maahantuojan ohjeiden mukaisesti, mutta asiakasta ei voi tähän velvoittaa.

Kuluttajalla on asiakassuhde vain jälleenmyyjän kanssa, ja lakisääteiset jälleenmyyjän velvoitteet eivät koske huoltoliikettä. Jos huolto-operaation kanssa tulee ongelmia (esim. lähetys hukkuu tai vaurioituu matkalla tai huoltokeikka kestää kohtuuttoman kauan), huolto voi pestä kätensä asiasta ja asiakas saa pärjätä omillaan. Tässä tapauksessa jälleenmyyjälläkään ei ole korvausvelvollisuutta, sillä eihän huoltolähetys ole kulkenut heidän kauttaan.
Joo, tämä totta sekoilin hieman. Eli tottakai liikkeestä lähetetään ohjain huoltoon jos sitä se tarvitsee. Toki kun ennen annettin uusi ohjain rikkoutuneen tilalle kaupasta (paitsi prisma) niin tätä ei enää tehdä. Kiitos Gameskeepper korjauksesta ettei tässä nyt ihan sekoiteta ihmisiä :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Yritin etsiä jo aiemmista viesteistä vastausta. En ole varma, onko tämä aihe oikea paikka kysyä tätä kysymystä, vaikka luinkin ensin aloitusviestin.

Eli olisi hieman mielenkiintoa myydä Grand Theft Auto V PS3 versio ja ostaa PS4 versio tilalle. Onko kukaan myynyt Gamestopiin GTA V old gen versiota ja jos on, niin paljonko siitä on saanut rahaa?

Pahoittelen, jos ei ole oikea paikka kysyä. En ole hirveästi käytellyt foorumeita viimeisen parin vuoden aikana. :rolleyes:
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Eli olisi hieman mielenkiintoa myydä Grand Theft Auto V PS3 versio ja ostaa PS4 versio tilalle. Onko kukaan myynyt Gamestopiin GTA V old gen versiota ja jos on, niin paljonko siitä on saanut rahaa?

Tarkkaa summaa en osaa sanoa, mutta nettikaupoissa näyttäisi olevan tuo vanhan sukupolven versio uutena myynnissä noin 45 euron hinnalla. GameStop yleensä haluaa saada käytetyt pelinsä myyntiin astetta halvemmalla, tässä tapauksessa GTA V:n todennäköisesti noin 35 eurolla, maksimissaan 39 eurolla. Tähän kun ottaa huomioon vanhan konsolisukupolven version iän ja todennäköisen menekin + tavoitellun voittomarginaalin, niin todennäköinen hyvitys on valistuneella arviolla jossain 15-20 euron luokassa.

Helpoimmalla toisaalta pääset, kun vaan soitat liikkeeseen, jossa ajattelit asioida, ja kysyt.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Ottaako GameStop vaihdossa vastaan PS4:n mukana tullutta peliä, jossa on viivakoodin sijaan leima "Not to be sold seperately"? Tahtoisin viedä pölyttyvän Destinyn pois, mutta lieneekö moinen mahdollista?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Ottaako GameStop vaihdossa vastaan PS4:n mukana tullutta peliä, jossa on viivakoodin sijaan leima "Not to be sold seperately"? Tahtoisin viedä pölyttyvän Destinyn pois, mutta lieneekö moinen mahdollista?

Ainakin jossakin käytetyissä Psp ja Xbox peleissä on olen nähnyt ton leiman Gamestopissa, niin luulis, että myös Pleikkapelit kelpais.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Koskeeko toi vaihtotarjous - tuo 2 peliä ja maksa 10 e - vain niitä listassa näkyviä pelejä? Haluisin varata syksyksi uuden pelin tarjouksella
 
Ylös Bottom