Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Miksi ihmeessä tässä onlinessa voi jäädä taklailemaan pitkäksi aikaa vihellyksen jälkeen?Suht ärsyttävää.

Tyhmä kysymys mutta kai ne tappelut saa onlinesta pois?

Kertokaapa, miten tuossa be a prossa edetään? Pelasin prospect gamen, mutta sen jälkeen ei tapahtunut mitään, enkä tiedä mitä tehdä. Game menussa "play next game" on harmaana, eikä sitä voi valita. Myöskään be a pro centralista en mihinkään pääse.

Kertokaapa, miten tuossa be a prossa edetään? Pelasin prospect gamen, mutta sen jälkeen ei tapahtunut mitään, enkä tiedä mitä tehdä. Game menussa "play next game" on harmaana, eikä sitä voi valita. Myöskään be a pro centralista en mihinkään pääse.

Koita siirtyä siinä kalenterissa eteenpäin ja simuloida niitä päiviä.

Eilen kun pelasin verkkoliiga matsin ja meni rankkareille nii tuli sellanen jännä bugi että 2 viimeistä rankkaria kun olin maalissa niin kuvattii vääränpään maalia. Ukkelit näkyi ihan pienenä plänttinä, mutta torjuin kuitenki molemmat kudit. Tosin tuo sama kuvakulma oli myös vastustajalla, mutta en tiedä oliko vetäessä vai torjuessa. Anyway hermot meinas mennä :D

EA osaa kyllä yllättää vuosi toisensa jälkeen.

-- Todellakin. Mulla on aivan sama fiilis. Tuntuu jotenkin päivitykseltä hienoon peliin, joka tekee pelin huonommaksi. Nyt on kokeiltu paikata aikaisempia puutteita liiallisilla säädöillä.

Itse en tätä säilytä mistään muusta syystä kuin kaveripeleistä EASHL-parissa. Yksinpeliin tuskin kosken.

Offline pelaaminenhan on aina ollut ankeeta, mutta onlinessa peli on täyttä rautaa! Itse aion viettää 99% pelissä vietetystä ajasta onlinessa :)

Peli on kyllä minusta oikeinkin hyvä, mutta GameStop otti ja yllätti taas - olin ennakkovarannut selkeästi Suomi-version, niin poju tiskillä totesi vaan "joo tota, meille ei tullut kuin näitä Ruotsi-versioita, mutta älä huoli, peli on ihan sama, kaikki liigat ja kielet löytyy", nyt on sitten kannessa joku ruotsalainen Nicklas Bäckström :( Semmosen muutoksen huomasin, että 09-versiossahan oli se Venäjän liiga, niin tässä 10:ssä Venäjän tilalla on Sveitsin liiga, joka onkin parempi, voi pelailla lämmittelyiksi niitä matseja, kun urheilukanava näyttää niitä pelejä.
*Näkee unta, että NHL 11:n kannessa ja levyssä olisi kuvattuna Ilya Kovalchuk*

Itelläkin on ruotsi kannet, mutta se on loppujenlopuksi yks ja sama.
KHL:län puuttuminen on todella yllättävää, mutta minua sen poissaolo ei haittaa. Enpä olisi sillä muutenkaan pelannut yhtään peliä.

Eilen kun pelasin verkkoliiga matsin ja meni rankkareille nii tuli sellanen jännä bugi että 2 viimeistä rankkaria kun olin maalissa niin kuvattii vääränpään maalia. Ukkelit näkyi ihan pienenä plänttinä, mutta torjuin kuitenki molemmat kudit. Tosin tuo sama kuvakulma oli myös vastustajalla, mutta en tiedä oliko vetäessä vai torjuessa. Anyway hermot meinas mennä :D

EA osaa kyllä yllättää vuosi toisensa jälkeen.

Juuri näin kävi täälläkin kerran.Kummallista.

Itse olen ollut vähän ymmälläni näistä eri "pelityyleistä" ja niihin liittyvistä valikoista. Asetuksista voi vaihtaa "game style"-kohdasta (muistaakseni, en ole nyt PS3:n äärellä) default (mikä muuten on default, onko se normal, hardcore vai casual?), normal, casual ja hardcore.

Manuaali ei selvitä asiaa juuri ollenkaan, ei siis kerro mihin kaikkeen se OIKEASTI vaikuttaa.

Okei, oletetaan että valitsen game style-kohdasta normal-asetuksen. Liikuttaako se slidereita johonkin suuntaan, vai muuttuvatko sliderit vaikeustasoa valittaessa (pro, all-star, superstar)? Vai muuttuvatko silloinkaan? Haen tällä nyt sitä, että näkeekö valintojensa vaikutuksia oikeasti, vai muuttavatko ne jotain näkymättömiä asetuksia, tyyliin antavat tietokoneelle attribuutti-bonuksia tai vastaavaa?

No joo, game style-kohdasta jos valitsen hardcore, niin silti asetuksia selatessa tulee myöhemminkin vastaan toinen valikko, josta voi valita hardcore, normal, casual, default ja favorite (mikä hitto sekin lie?!). Tämä liittyi muistaakseni syöttelyyn jollain tavalla? Mutta siinä samassa taisi olla manual passing on tai off-kohta, josta siis säädetään se uusi syöttösysteemi päälle tai pois päältä. Ei ole kovin yksinkertaista, EA :) (pahoittelen suht laajaa mutuilua, tämä siis eilisillan pelailun perusteella muisteltuna)

So you think you're Hardcore? | EA SPORTS

Tuossa blogissa EA:n hemmo puhuu siitä mihin hardcore-asetukset vaikuttavat, mutta nollautuuko ne vaikutukset jos menee slidereita vaihtelemaan? Argh, vaikeita kysymyksiä...

Jos joku tietäväisempi osaisi antaa minulle selventävän vastauksen siihen, MIKÄ vaikuttaa MIHIN, niin olisin erittäin kiitollinen.

Peli on muuten erittäin hyvä. Olin aluksi kovin skeptinen uudistusten määrän suhteen, mutta kyllä eroa NHL09:in on tullut. Diggaan varsinkin parempaa tunnelmaa matseissa (yleisö, äänet, satunnaiset pelitapahtumat johtuen paremmasta kiekon fysiikasta, järkevistä tilanteista syntyvät loukkaantumiset, yms.)

EDIT: Okei, luin tuon blogin vielä kerran ajatuksen kanssa ja kyllähän nuo kysymykset ainakin osittain selitetään siellä. Mutta kenen mielestä kuulostaa yksinkertaiselta: "pelityylin valinta vaikuttaa siihen, miten paljon taitoerot korostuvat ja miten syötöt vaikeutuvat, ja miten nopeaa peli on. Jos et tykkää jostain osa-alueesta, muuta slidereita. Ja ai niin, vaikeustasot vaikuttavat enää periaatteessa siihen miten hyvä AI on... ai niin, ja vaikuttavathan ne joihinkin "pinnan alla"-oleviin juttuihin (CPU boostit, yms.)...."

Mietin kun eashl:ssä on nyt noi 2 eri sarjaa. Harraste ja ammattilainen ja kun kerho jossa olen (hc piiska) alkaa pelaa tota ammattilaisten sarjaa niin onko siinä pelimoodi just hardcore? Pitäisköhän mennä treenaan aluks vähän offlineen tota ku ei demossa tullu juuri koiteltua?

Vai mikä pelitapa noissa on käytös?

Mietin kun eashl:ssä on nyt noi 2 eri sarjaa. Harraste ja ammattilainen ja kun kerho jossa olen (hc piiska) alkaa pelaa tota ammattilaisten sarjaa niin onko siinä pelimoodi just hardcore? Pitäisköhän mennä treenaan aluks vähän offlineen tota ku ei demossa tullu juuri koiteltua?

Vai mikä pelitapa noissa on käytös?

mun tietääkseni EASHL:ssä on normal-käytössä, eli jos niitä hardcore-moodin syöttöjä mietit, niin ei tässä sellaisia tarvii tehdä.
Toki syötöt on vaikeutunu, ja ottaa oman aikansa että ne sisäistää niin ettei jokainen syöttö mene harakoille

Joo hyvä ea. Helppo pelata verkkoyhteisöpelejä kun kaatuu ja jäätyy koko ps3 joka toinen minuutti noissa auloissa.

Itse olen miettinyt,käviskö illalla hakemassa anttilasta tuon kilpailevan lätkäpelin vertailun vuoksi myös ihan mielenkiinnosta.Jotenki pahimmoilleen on tuo verkossa pelaamisen nopeus hivenen liian hidas.

Siitäpähän sitten myis jommankumman pois jos siltä tuntuu.Eikös nimenomaan tässä EA sarjassa nettipelin pitänyt olla se toimivin osuus,ei kyllä siltä tunnu.Pelaajat on kyllä todella jähmeitä liikkeissään.

Mut komeehan tämä kyllä on,siitä ei pääse mihinkään:)

ihan hyvältä vaikuttaa näin 4 pelin jälkeen. tosin yhtään peliä en ole loppuun asti pelannut kun 2 ensimmäistä peliä kaatui kun meni ps:n chatti osioon, yhdessä alko valittaan että en ole kirjautunut ea:n palvelimeen vaikka netti yhteydessä ei ollut mitään vikaa ea vain nakkas pihalle ja viimeisessä pelissä ei ollutkaan sitten kumpaakaan noista mutta vastustaja lähti karkuun 4-0 tilanteessa.
vissiin aika yleistä tämä kaatuilu toivottavasti se saadaan nopeaa poissa nimittäin meinaa into tässä lähtä vaikka 11 aikaan olin aivan irti kun peli tipahti postiluukusta.

mutta pelillisesti ei ole moitittavaa tuntuu mukavan haasteelliselta. ja mikä parasta ei ole ainakaa vielä näkynyt mitään ns "bugimaalia". onetimerit ja maalille nousut menee varmaan vieläkin parhaiten mutta niinhän ne oikeastikkin uppoaa.

Ei löydy.

Miten helvetissä saan oman pelaajani kansallisuuden vaihdettua Kanadalaisesta janarista Suomalaiseksi Leijonaksi Be-a-pro tilassa? Änärin käynnistyttyä kansallisuutta ei voi vaihtaa, myöhemmin pelaajaa muokkaamalla se onnistuu, mutta Be-A-Pro tilan valittuani olen taas kanadalainen.

Sokea puusilmä ei löydä tätä valinta vaihtoehtoa mistään. Hjelp! :confused:

Ei löydy.

Miten helvetissä saan oman pelaajani kansallisuuden vaihdettua Kanadalaisesta janarista Suomalaiseksi Leijonaksi Be-a-pro tilassa? Änärin käynnistyttyä kansallisuutta ei voi vaihtaa, myöhemmin pelaajaa muokkaamalla se onnistuu, mutta Be-A-Pro tilan valittuani olen taas kanadalainen.

Sokea puusilmä ei löydä tätä valinta vaihtoehtoa mistään. Hjelp! :confused:

Niimpä mietin itsekin tätä, kun be a prota aloitin. Tuli mieleen, että se olisi alussa pitänyt vaihtaa, mutta se ei siis onnistu? Jännä juttu myös tuo, että vaikka muokkaa niin ei onnistu.

Niimpä mietin itsekin tätä, kun be a prota aloitin. Tuli mieleen, että se olisi alussa pitänyt vaihtaa, mutta se ei siis onnistu? Jännä juttu myös tuo, että vaikka muokkaa niin ei onnistu.

Muokkauksessa pääsee hoitamaan koko äijän naaman ja varusteet uusiksi, myös kaikki taidot voi heittää tappiin. Nimen ja kansallisuuden voi myös vaihtaa. Nämä asiat kuitenkin nollaantuvat heti BaP tilaa aloittaessa.

Olis vaan haluja päästä aloittamaan suomalaisella sällillä World Prospects joukkueessa. Pakkoko tyytyä olemaan känädäläinen?

EDITTIÄ!

En pääse nyt itse tarkistamaan, mutta Hockey Shopin kautta pitäisi päästä muokkaamaan BaP - tilan pelaajaa. Joku voisi varmistaa..?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kun kerran pelimuodon nimi on Be a GM, niin miksi oman joukkueen pelaajien kanssa käydyt sopimusneuvottelut kesken kauden ovat vieläkin vain märkää unta? Saa mielellään tulla lynttäämään, jos olen väärässä, mutta luulisi että noin suuri asia ei voi vain "unohtua" EA:lta. Eli mikä sen poisjättämiseen on syynä. Hieman kyllä ottaa päähän, muuten vaikuttaahyvältä paketilta.

Onko kukaan onnistunut ostamaan maalivahdille maksullisia varusteita / boosti systeemejä? Näyttää 0.00€ hinnaksi ja sit kun koittaa mennä maksu vaiheeseen tulee joku store virhe koodi.
Kyllä esim hyökkääjälle näyttää pystyvän ostamaan ja hintakin näkyy.

Ylös Bottom