Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Online pelit on varsin hauskoja mutta konetta vastaan ei ole kyllä tullut vielä minkäänlaista fiilistä. Maalivahdit on kenties jopa pahempia näissä kiekoissa mitkä lipuu kävelyvauhtia kohti. Se on aika karua. Muuten komeita torjuntoja kyllä. Tosipelaaja asetukset oletuksena on kyllä ihan hanurista. Syötötkin niin hiljasia ettei edes harrastepeleissä moisia näe. Ihan mukava peli kaiken kaikkiaan.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hauskaa. 7 arvopeliä kaverin kanssa. Niistä kuusi katkesi ennen aikojaan. Ärsyttävintä, että Ea:n servujen jumiutuminen aiheuttaa sen, että itselläni on keskeytysprosentti yli 70% ja olen saanut 3-0 tappioita noista katkenneista otteluista. Tosi kiva alkaa tuota sitten oikomaan tuonne oikeaan suuntaan, etenkin jos tuota servujen putoilua ei saada kuntoon. Selkeästi yhteyden katketessa molemmilta, se jolta yhteys katkeaa ensin saa nuo miinukset. Noista peleistä sain nimittäin parit 3-0 voitotkin. Vittumaista, etten sanoisi.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Muokkauksessa pääsee hoitamaan koko äijän naaman ja varusteet uusiksi, myös kaikki taidot voi heittää tappiin. Nimen ja kansallisuuden voi myös vaihtaa. Nämä asiat kuitenkin nollaantuvat heti BaP tilaa aloittaessa.

Olis vaan haluja päästä aloittamaan suomalaisella sällillä World Prospects joukkueessa. Pakkoko tyytyä olemaan känädäläinen?

EDITTIÄ!

En pääse nyt itse tarkistamaan, mutta Hockey Shopin kautta pitäisi päästä muokkaamaan BaP - tilan pelaajaa. Joku voisi varmistaa..?

Itse hermoni moneen kertaan menettäneeni kyseiseen asiaan voin vihdoin varmistaa että asia on juuri näin. eli oma pro ja sitä kautta muokkaamaan. ja nyt kun ootte muokannut sitä pelaajaa sieltä "luo pelaaja" kohdan kautta niin huomoitavaa on se että nyt se luomanne pelaaja on vapaissa pelaajissa kun kauden aloitatte. :p
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu, kyllä tämä peli on erittäin hyvä, mutta kunhan sen yhteisön saisivat kunnolla toimimaan niin sitten viihtyisi sielläkin, joukkuepelit näytti kyllä toimiman ilman ongelmia. Hyvä uudistus on sekin, että joka erän jälkeen näkee ne arvosanat alueittain, että missä on hyvä ja missä parannettavaa, 09:sissä kun se puuttui. Toivottavasti juu saisivat sen päivityksen erittäin pian tehtyä :)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuinka paljon nuo kultakamat lisää tehoja? Niitä kun näkee suht monella eikä välttämättä jaksaisi pelaamalla hankkia. :P
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä nappia aloituksessa tulisi painaa, jotta voi voittaa aloituksen? Tällä hetkellä haviän jokaisen kiekon!:D tyhmä kysymys juu...

E: löytyi jo vastaus
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jollain täällä oli pelikatkomusat jaossa, en löydä enää sitä postausta!?

Imutin duunikoneelle mutta unohdin kopioida usb-tikulle lähtiessäni...

ps. Ultimate Roster Update 1.2 julkaistu, sisältää mm. "Over 275 moves made from EA's latest online roster update plus added over 100 rookies/prospects"
http://sites.google.com/site/nhlrosters/
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitihän se itse ostaa ja todeta että nyt on overall 81 vaikka on vain tulokaskortti. No eiköhän tänään tule 20 peliä täyteen että saa seuraavan kortin jolla saa lisää pisteitä :)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko mitään syitä löytynyt tohon tilttailuun. Kaks kertaa nyt mokkenaki oon pelannu ja samallalailla kummassakin matsissa koko ps3 tilttas. Ja yhteensä noin 8 matsia oon koittanu pelata ja kuudessa on tiltannut...

3.01 firmi ja 1.01 versio pelistä.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla ei oo pelissä tiltannut kertaakaan, mutta siinä joukkuepelin aulassa tilttaa kokoajan. Varmaan kohta 10 kertaa yhteensä. Ei voi 10 sekuntia pitempään olla aulassa, vaan heti pitää mennä ekaan mahdolliseen peliin, muuten hirttää koko plegen jumiin :rolleyes:
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä ketuttaa kun tossa kausitilassa sm-liigassa niin ei ole kultakypärää laisinkaan :(
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en kyllä älyä tota jälkipeli jäähyjen logiikkaa eashl:ssa.
Monta kertaa jo tullu ittelle jäähy kun oon kerran vaan taklannu ja samalla kaikki muut runnoo toisiaan minkä kerkeää.:confused:
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten EA ei oo osannu pistää kultakypäröitä sm-liigaan :(?
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäköhän on kun joitakin mp3:sia NHL10 ei hyväksy? Tulee vaan "tietotyyppiä ei tueta" tietokoneella ja PS3:lla biisit soi ihan virheettömästi.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Varmistan vielä että eihän tähän sm-liigaan saa kultakypärää mistää asetuksist?
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hauskaa. 7 arvopeliä kaverin kanssa. Niistä kuusi katkesi ennen aikojaan. Ärsyttävintä, että Ea:n servujen jumiutuminen aiheuttaa sen, että itselläni on keskeytysprosentti yli 70% ja olen saanut 3-0 tappioita noista katkenneista otteluista. Tosi kiva alkaa tuota sitten oikomaan tuonne oikeaan suuntaan, etenkin jos tuota servujen putoilua ei saada kuntoon. Selkeästi yhteyden katketessa molemmilta, se jolta yhteys katkeaa ensin saa nuo miinukset. Noista peleistä sain nimittäin parit 3-0 voitotkin. Vittumaista, etten sanoisi.

Tiedän tunteen. Syö meistä rotan lailla kun 3-6 tilanteessa online turnauksessa 5min jäljellä ja yhteys veks. Vastustajalle pongot siitä pelistä. 1 pelin n. 10 oon saanut päätettyä loppuun asti. Aika kaameeta hommaa. Lapissa kaapelinetit on kyl kans remppaillu mut jaksaako senkään piikkiin kaikkea laittaa..
 
Ylös Bottom