Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-konsolitilausten seurantaketju

Mulle ilmoitti samalla tavalla!

Powerista eilen chatti sanoi myös, että tilaukseni lähtee tänään (Torstaina 3.12), mutta tiedot järjestelmään päivittyvät valitettavasti viiveellä. Arvio oli, että ensi viikon alusta olisi perillä (toimitus smartpostiin). Tilattu 20.11. klo 10:29 (tilausvahvistus).
 
Joo erikoinen linja on powerin chatissa kyllä, mutta varmasti tilanne juuri tämä mitä XShava kertoili.

Keskiviikkona kun kyseli niin vastaus oli 15.12 lähtee liikkeelle. Ja nyt kun kysyin niin "Tilauksesi on lähtenyt eilen 3.12 keskusvarastoltamme matkaan"

Seurannat eivät olleet päivittyneet johon vastasi vain. "Joo, ei ole sitten vielä päivittynyt. Toimitusaika tosiaan tuosta eilisestä 3-7 arkipäivää :)"
 
Mistä tilasit: Power
Milloin tilasit: 20.11.2020 10.13
Tilauksen tila: Tänään kello 11:09 tuli viesti että paketti on matkalla, toimitusaika 3-7 arkipäivää
Milloin sait konsolin: ???

Mistä tilasit:
Verkkokauppa
Milloin tilasit: 30.9.2020
Tilauksen tila: Menee vuoden 2021 puolelle
Milloin sait konsolin: ???

Kysyin maanantaina Powerin chätistä koska konsoli on liikahtamassa, ja aspan tyyppi osasi aivan oikein sanoa että 4.12. paketti lähtee liikkeelle. Nyt sitten vain odottamista.
 
Onko Powerista tilanneilla postin seurantakoodia muodossa JJFIxxx vai jotain numeroa vain? Tuolla mikä minulla on, ei voi ainakaan pakettia seurata ja tilauksella näkyy teksti "Toimituksen seurantaa ei valitettavasti ole saatavilla tällä hetkellä."

Ei ole kokemusta Powerista aiemmin, niin voi olla, että tuo on ihan normaalia.
 
Mistä tilasit: power 20.11 klo 10.04
Tilauksen tila: tänään tuli viesti että lähtenyt matkaan!

Mistä tilasit: gigantti 19.11 klo 12 erä, klo 12.07 vahvistus sähköpostissa
Tilauksen tila: odottaa käsittelyä since then
 
Onko Powerista tilanneilla postin seurantakoodia muodossa JJFIxxx vai jotain numeroa vain? Tuolla mikä minulla on, ei voi ainakaan pakettia seurata ja tilauksella näkyy teksti "Toimituksen seurantaa ei valitettavasti ole saatavilla tällä hetkellä."

Ei ole kokemusta Powerista aiemmin, niin voi olla, että tuo on ihan normaalia.
Samoin täällä.
 
Lisätietoa Prisman tilauksista, jotka on alkuviikosta ”lähetetty”. Olin äsken Postin asiakaspalveluun yhteydessä ja sieltä tarkastettiin seurantakoodilla, että mikä on toimituksen tilanne. Lähetys ei ole Postilla, eikä kuulemma ole myöskään tilannetta että ”se olisi vain jäänyt kirjaamatta” ja olisi toimituksessa. Ei toimitus ei suomeksi sanottuna ole vielä edes alkanut. Mitään noutoa Prisman varastolta tilaukselle ei ole järjestelmään kirjattu vaan Posti odottaa että lähetys heille tulee. Ruuhkien takia toimitusajat ovat venyneet ja ei välttämättä tule perille edes ensi viikolla, vaikka maanantaina saisivat laitteen Prismalta/SOK:lta/Inexiltä haltuunsa.

Prismalta puolestaan tänään sanottiin, että kaikki PS5-konsolit on toimitettu Inexiltä Postille jo keskiviikkona.

Kyllä alkaa v-käyrää vetämään aika reippaasti yläviistoon. Varsinkin kun nyt Prisma näyttää jo arpovan lisää konsoleita vaikka edellisten toimitus on aivan vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom