Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiitos tiedosta. Aikamoista touhua Prismalta. Itse laitoin eilen spostin Prismalle klo 8.30 ja en ole saanut mitään vastausta.Lisätietoa Prisman tilauksista, jotka on alkuviikosta ”lähetetty”. Olin äsken Postin asiakaspalveluun yhteydessä ja sieltä tarkastettiin seurantakoodilla, että mikä on toimituksen tilanne. Lähetys ei ole Postilla, eikä kuulemma ole myöskään tilannetta että ”se olisi vain jäänyt kirjaamatta” ja olisi toimituksessa. Ei toimitus ei suomeksi sanottuna ole vielä edes alkanut. Mitään noutoa Prisman varastolta tilaukselle ei ole järjestelmään kirjattu vaan Posti odottaa että lähetys heille tulee. Ruuhkien takia toimitusajat ovat venyneet ja ei välttämättä tule perille edes ensi viikolla, vaikka maanantaina saisivat laitteen Prismalta/SOK:lta/Inexiltä haltuunsa.
Prismalta puolestaan tänään sanottiin, että kaikki PS5-konsolit on toimitettu Inexiltä Postille jo keskiviikkona.
Kyllä alkaa v-käyrää vetämään aika reippaasti yläviistoon. Varsinkin kun nyt Prisma näyttää jo arpovan lisää konsoleita vaikka edellisten toimitus on aivan vaiheessa.
Voi ny jeesus sentään mitä pelleilyä. Tällä välin muut saa konsoleita itselleen millon mistäkin ja reilusti myöhemmin kuin 19.11 tilanneena.Lisätietoa Prisman tilauksista, jotka on alkuviikosta ”lähetetty”. Olin äsken Postin asiakaspalveluun yhteydessä ja sieltä tarkastettiin seurantakoodilla, että mikä on toimituksen tilanne. Lähetys ei ole Postilla, eikä kuulemma ole myöskään tilannetta että ”se olisi vain jäänyt kirjaamatta” ja olisi toimituksessa. Ei toimitus ei suomeksi sanottuna ole vielä edes alkanut. Mitään noutoa Prisman varastolta tilaukselle ei ole järjestelmään kirjattu vaan Posti odottaa että lähetys heille tulee. Ruuhkien takia toimitusajat ovat venyneet ja ei välttämättä tule perille edes ensi viikolla, vaikka maanantaina saisivat laitteen Prismalta/SOK:lta/Inexiltä haltuunsa.
Prismalta puolestaan tänään sanottiin, että kaikki PS5-konsolit on toimitettu Inexiltä Postille jo keskiviikkona.
Kyllä alkaa v-käyrää vetämään aika reippaasti yläviistoon. Varsinkin kun nyt Prisma näyttää jo arpovan lisää konsoleita vaikka edellisten toimitus on aivan vaiheessa.
Mulle tuli samanlainen ja lisäksi luki että arvioitu toimituspäivä tänään 4.12.! Eli ovatko nämä laitteet esim. välivarastossa Vantaalla ja jakeluauto jakaa ne tänään automaatteihin? On kyllä erikoista, mutta en valita
Veikkaan, että klo 12 erästä ja digimallia tilanneet eivät konsolia saa ennen tammikuuta. Itsellä vahvistus klo 12.13 ja suurin osa on konsolin sieltä nyt saaneet ja ovat tilanneet levyllistä mallia
Olisiko nyt niin, että Prisma on varannut ylimyynnin ennen arvontaa? Toisaalta jos Prismasta väitetään, että kaikki PS5-konsolit on toimitettu Inexiltä Postille jo keskiviikkona niin kyllä tämä aika solmussa on...Lisätietoa Prisman tilauksista, jotka on alkuviikosta ”lähetetty”. Olin äsken Postin asiakaspalveluun yhteydessä ja sieltä tarkastettiin seurantakoodilla, että mikä on toimituksen tilanne. Lähetys ei ole Postilla, eikä kuulemma ole myöskään tilannetta että ”se olisi vain jäänyt kirjaamatta” ja olisi toimituksessa. Ei toimitus ei suomeksi sanottuna ole vielä edes alkanut. Mitään noutoa Prisman varastolta tilaukselle ei ole järjestelmään kirjattu vaan Posti odottaa että lähetys heille tulee. Ruuhkien takia toimitusajat ovat venyneet ja ei välttämättä tule perille edes ensi viikolla, vaikka maanantaina saisivat laitteen Prismalta/SOK:lta/Inexiltä haltuunsa.
Ei oo tänään liikahtanut tietojen mukaan mikään. Tilausvahvistus tuli vähän jälkeen 12. Aspa sanoi tulevan 4.12, mut eipä oo kuulunu.Oon niiiiin kateellinen teille Kellään epäonnekkaammista klo 12 erän tyypeistä tänään liikahtanut Gigantti? T. Malttamaton
Lisätietoa Prisman tilauksista....
Kiitos tiedosta. Aikamoista touhua Prismalta. Itse laitoin eilen spostin Prismalle klo 8.30 ja en ole saanut mitään vastausta.
Olisiko nyt niin, että Prisma on varannut ylimyynnin ennen arvontaa? Toisaalta jos Prismasta väitetään, että kaikki PS5-konsolit on toimitettu Inexiltä Postille jo keskiviikkona niin kyllä tämä aika solmussa on...
Olin sua nopeempi eikä levyasemallista konsolia näy. Taitaa vaan olla tuurista kii"Onneks" oli levy ja 12:07 "hitaat syövät nopeat"
Olin sua nopeempi eikä levyasemallista konsolia näy. Taitaa vaan olla tuurista kii
Sama juttuVerkkokaupassa vaihtui juuri tilauksen tila: Odottaa noutoa myymälästä ja varattu 1/1.
Täsmennyksenä vielä omaan kommenttiini. Prisman asiakaspalvelusta soitti asiakaspalvelija ja varmisti asian juurikin Inex Partnersin varastolta, josta kuulemma fyysisesti tuotteet ovat lähteneet keskiviikkona Postille.Kyllähän prisma on voinut käsitellä nämä. Tässä on Inex Partners välissä, joka hoitaa logistiikka S-Ryhmälle. Eikä tieto, miten ja milloin paketit siirtyvät postille. Keskusvarasto on iso ja siellä on varmaan vielä paljon black friday pakettejakin menossa, joiden odottajat ovat yhtä malttamattomia. Kärsivällisyyttä, kyllä se sieltä joku talvipäivä tulee.