Kirsikkatomaatti
Member
Oon niiiiin kateellinen teille Kellään epäonnekkaammista klo 12 erän tyypeistä tänään liikahtanut Gigantti? T. Malttamaton
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulle ilmoitti samalla tavalla!
EiOon niiiiin kateellinen teille Kellään epäonnekkaammista klo 12 erän tyypeistä tänään liikahtanut Gigantti? T. Malttamaton
Sama homma...aspat olivat siis ilmeisen sekaisin vainNyt tuli Powerilta SMS, että tilaus on toimitettu!
Oon niiiiin kateellinen teille Kellään epäonnekkaammista klo 12 erän tyypeistä tänään liikahtanut Gigantti? T. Malttamaton
Tuli tekstari ja tila muuttui lähetetyksi!Mulle ilmoitti samalla tavalla!
Ei kuulunu kertakaikkiaan mitään, ja se tässä ottaakin pattiin kun tilausvahvari 12:10 ja maksettu. Vahvarissa ”myymälän varastossa”. Et jäädäänkö taas nuolee näppejäOon niiiiin kateellinen teille Kellään epäonnekkaammista klo 12 erän tyypeistä tänään liikahtanut Gigantti? T. Malttamaton
Samoin täällä.Onko Powerista tilanneilla postin seurantakoodia muodossa JJFIxxx vai jotain numeroa vain? Tuolla mikä minulla on, ei voi ainakaan pakettia seurata ja tilauksella näkyy teksti "Toimituksen seurantaa ei valitettavasti ole saatavilla tällä hetkellä."
Ei ole kokemusta Powerista aiemmin, niin voi olla, että tuo on ihan normaalia.