Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Melkoista rautaa vaatii PC:ltä että pääsee 60fps, medium asetuksilla RTX 2060, pakko odottaa PS5 versiota. Sekin kyllä kelpais jos pyöris lähellä lukittua 60fps PS5 taaksepäin yhteys tilassa. Eipä tässä kyllä ole edes PS5 vielä niin ens vuoteen menee joka tapauksessa, sinällään ei haittaa koska saa huomattavasti valmiimman kokemuksen tuolloin.
 

Tuota 'lyhyttä' kestoa on aika monessa arvostelussa "kritisoitu". Itse olen vähän kahden vaiheilla, intiimi parinkymmenen tunnin storyn läpäisy on yleensä itselle paljon mieluisampi ratkaisu kun AC Valhallan kaltaiset 60h tunnin mega-eepokset, jotka ei varsinaisesti tarjoa enää mitään 30h pelaamisen jälkeen, mutta sitten taas tämän pelin kohdalla pelimaailma on niin edukseen erottuva ja kiinnostava, että olisin toivonut suurempaa kansalliseeposta päätarinan osalta.

Useammassa paikkaa kyllä sanottu, että sivutehtävät vaikuttaa loppuratkaisuun ja jos en väärin kuullut niin IGN sanoi saaneensa kuusi erilaista loppuratkaisua sivutehtäviä pelaamalla.
 
Power lähetti mun pelin tulemaan jo tänään, otin noudon kaupasta niin pitäis aika nopeesti olla käsissä
Miten muuten tämmöisessä tilanteessa myymälä toimii? itse ainakin olettaisin että myymälä ei lähde rikkomaan street datea vaan pelin saa mukaan vasta julkaisupäivänä, vaikka se peli olisi tullut ruotsin keskusvarastolta.
 
Vihdoin tuli Gigantilta postia, että tänään lähtee varastolta tulemaan. Saattaa tiukkaa tehdä, että perille ehtii ajoissa, ettei vaan kävisi kuten XSX-konsolin kanssa :rolleyes:
Mulla lukee viel Gigantin postin seuranta sivulla "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan".
Toivottavasti huomenna alkaa tapahtumaan jotain että peli lähtee liikkeelle. :)
 
Jos sieltä tulee vielä toinen päivitys, niin miksi laittaa se vasta julkaisupäivänä jakoon?

Ovatko tahallaan laittaneet "rikkinäisen" version konsolipelaajille levylle, että eivät pelaisi ennen julkaisupäivää, vai onko peli vain ollut todella pahasti kesken, kun on mennyt levyjen valmistukseen?

No, jaa kunhan pelittää hyvin One X:llä, niin olen tyytyväinen, mutta hieman pelottaa veljen puolesta joka pelaa tämän One S:llä :eek:
 
Se arvostelu on Kallie Plaggen käsialaa. On aikamonelle isommalle pelille antanut vähän sapiskaa.

Jokaisella on oikeus mielipiteseen, mutta Gamespotin arvosanat eri peleille tässä viimeisen parin vuoden aikana olleet aika jänniä.
Jep, katsoin ensin hieman yllättyneenä arvostelua, mutta tämä yllättyneisyys katosi pian kun näin kirjoittajan nimen. Sehän on itse kävelevä meemi, Kallie "there's too much water & zombies are too white" Plagge. Tästä mielipiteestä on siis turha huolestua.

Veikkaisin, että konsoliversioiden puuttuminen arvosteluista johtuu pääasiassa siitä, että GOGin kautta CDPR pystyy paremmin kontrolloimaan/seuraamaan sitä, kuka peliä pelaa ennakkoon. Ja että konsoliversioiden bugeja hiotaan viimeiseen saakka.
 
Kiinnostaisi Stadia version toimivuus, koska saatanpa hyvinkin ostaa pelin sille, jos toimii ongelmitta. Vaihtoehtoina karvalakki PS4 ja PC RX570 4GB. Oma näyttö on 1440p ja se arveluttaa, koska jos Stadia puskee 1080p, niin se näyttää huonommalta skaalattuna kuin mitä oma koneeni jaksaisi pyörittää.

Kiire ei ole pelaamaan bugista julkaisuversiota, joten voin odotella faktatietoa asiasta.
 
Käynnistin Xboxin tuossa. Se alkoi lataamaan jotain päivitystä ja siinä oli koko 83 gigaa. Sitten se latasi kuitenkin 15 gigaa ja pelin koko edelleen se 59,4 gigaa. Versio näyttäisi nyt olevan 1.0.0.6. :D
 
Ton pleikkari version patch numero näyttäisi olevan 1.01 kun tuossa tarkistin

Notet

Various gameplay improments
Various stability fixes
Various performance fixes
Various features added
 
Mä äsken katselin ekaa kertaa jonkun videon kyseisestä pelistä, enkä ollenkaan ymmärrä hypeä tätä peliä kohtaan. Mikä tekee tästä niin mielenkiintoisen?
Cyberpunkin kehittäjän edellinen peli, The Witcher 3, oli lisäosineen monelle pelaajalle erittäin kova juttu. Cyberpunkista odotetaan vastaavanlaista kokemusta todella erilaisessa ja monelle mielenkiintoisessa miljöössä.
 
Käynnistin Xboxin tuossa. Se alkoi lataamaan jotain päivitystä ja siinä oli koko 83 gigaa. Sitten se latasi kuitenkin 15 gigaa ja pelin koko edelleen se 59,4 gigaa. Versio näyttäisi nyt olevan 1.0.0.6. :D
Täällä lähti myös lataamaan 15,49 gigan päivitystä, niin onkos tämä nyt se day 1 päivitys?
 
Miten muuten tämmöisessä tilanteessa myymälä toimii? itse ainakin olettaisin että myymälä ei lähde rikkomaan street datea vaan pelin saa mukaan vasta julkaisupäivänä, vaikka se peli olisi tullut ruotsin keskusvarastolta.
No siis maksoin sen myös jo, niin kai se on vaan nouto eikä ostotilanne? Vaikee uskoa että ei antais jos on kerran noudettavissa
 
No siis maksoin sen myös jo, niin kai se on vaan nouto eikä ostotilanne? Vaikee uskoa että ei antais jos on kerran noudettavissa
Joo sen takia tuota mietin, että tokko mahtaa onnistua kun gigantillakin tuo varaa ja Nouda tunnissa, ja että liikkeissä on jo pelejä, niin kannattaa myös varautua siihen ettei välttämättä onnistu, mutta en oo tosiaan osaa sanoa miten käy. Ja jos en tosin ihan väärin muista niin joku oli tuolla toisella foorumilla tilannut gigantin liikkeeseen mutta sanoivat että antavat pelin vasta julkaisupäivänä
 
Täällä lähti myös lataamaan 15,49 gigan päivitystä, niin onkos tämä nyt se day 1 päivitys?

Jossain näin juttua että Day 1 patchi voisi olla tuon kokoinen, tiedä sitten. Jos ei muuta saavu julkaisuun mennessä se on siinä.

Täällä odotellaan kuumeisesti tota puoltayötä että saa oman pre loadin käyntiin ja pelin valmiiksi kovolle.
 
Ylös Bottom