Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Island 2

Noinhan se taisi olla ykkösessäkin. Eli levelillä todellakin on väliä ja kannattaa tehdä niitä sivutehtäviä, että pärjää sitten paremmin. Itse pidän juuri tämäntyyppisestä pelirakenteesta. Ne jotka hakevat haastetta, voivat mennä ”pääkalloalueille” yrittämään vaikka heti, ja jotka sitten haluavat helpottaa peliään, joutuvat joko hiukan grindaamaan sivutehtäviä tekemällä, tai sitten hakemaan apujoukkoja onlinesta. Itse asiassa aika Soulsbornemainen lähestymistapa, joka ei välttämättä kaikkia innosta. Itse tosiaan juuri tuollaisesta lähestymistavasta tykkään kuitenkin.
Siitä on aikaa, kun olen ykköstä pelannut, niin en muistanut siinäkin olevan sama, mutta noistakin "pääkallovihollisista" selviää, kun käyttää ympäristöä apuna :)
 
Kyllä menee niin hermot tähän... Oon aivan jumissa vitun Dillon pomo taistelussa. Se on aivan mahdoton yksin voittaa. Yrittänyt jo tunnin sitä ja kuollut ainakin 30 kertaa... Pystyisikö joku tuleen public asetuksella siihen auttamaan huomenna aamupäivällä kun pääse jatkamaan? Kaikki näköjään pelaa tätä yksinpelillä, vaikka laittaa publicin päälle niin ketään ei näy...
 
Kyllä menee niin hermot tähän... Oon aivan jumissa vitun Dillon pomo taistelussa. Se on aivan mahdoton yksin voittaa. Yrittänyt jo tunnin sitä ja kuollut ainakin 30 kertaa... Pystyisikö joku tuleen public asetuksella siihen auttamaan huomenna aamupäivällä kun pääse jatkamaan? Kaikki näköjään pelaa tätä yksinpelillä, vaikka laittaa publicin päälle niin ketään ei näy...
Itse taisin ampua sitä aseella jalkaan, niin kuoli todella nopeasti.

Täällä myös jotakin vinkkiä https://www.ign.com/wikis/dead-island-2/Dillon
 
Kyllä menee niin hermot tähän... Oon aivan jumissa vitun Dillon pomo taistelussa. Se on aivan mahdoton yksin voittaa. Yrittänyt jo tunnin sitä ja kuollut ainakin 30 kertaa... Pystyisikö joku tuleen public asetuksella siihen auttamaan huomenna aamupäivällä kun pääse jatkamaan? Kaikki näköjään pelaa tätä yksinpelillä, vaikka laittaa publicin päälle niin ketään ei näy...
Voisin tulla kimppaan n. 9:30, nakkaa invite psn: arziiful. En tiedä toimiiko pelaajien välinen keskustelu, käytössä 4g liittymä ja ohjaimen mikki/kaiutin. Voitais edetä sun pelin tarinaa parin tunnin ajan. Olen läpäissyt pelin ja sivutehtävätkin vähissä, level taitaa olla 27.

Edit. Riehuin kolme varttia publassa, yksi pelaaja tuli vastaan, tällä ei ollut mitään tehtävää käynnissä. Tein yhden viimeisimmistä sivutehtävistä, erittäin hankalaa kun karttaa katsoessa ympäristö ei "pysähdy" niin kuin yksinpelissä, päätän public-session tähän!
 
Viimeksi muokattu:
Pääsin eteenpäin ja olen nyt tehtävässä 19. Huomenna aamupäivällä/puolen päivän aikaan jatkan. pouttuxz

arziiful ei anna ystäväpyyntöä lähettää
 
Viimeksi muokattu:
No niin pääsinpäs tarinan läpi. Onneks tuohon viimeiseen bossiin tuli joku pelaaja auttamaan, hoitui paljon helpommin kuin yksin. Kokonaisprosentit on 50%. Sivutehtäviä vois jatkaa seuraavaksi. Paikoitellen peli on ärsyttävän vaikea. Yksi vaikeimmista peleistä hetkeen. Peli kuitenkin pyörii nätisti ilman mitään nykimisiä vaikka ruutu olisi täynnä zombeja (PS5). Kaikesta vaikeudesta huolimatta peliin jää koukkuun. Ympäristöt on nättejä ja hienosti tehty. Kokonaisuudessaan antaisin 8/10.
 
Nyt on 33 tunnin pelaamisen jälkeen tehty kaikki tarinatehtävät, kaikki sivutehtävät ja kaikki lost and foundit. 8 trophyä vielä puuttuu ja noita kassakaappi avaamisia.

187fed15bf682-screenshotUrl.jpg
 
Nyt on itsellänikin pelin tarina, sivu ja lost & found tehtävät läpi.. tunteja kului hyvin.. lienee jotain 60h.
Olen tavallaan sanaton.. tämän pelin pelaaminen oli vaan niin sujuvaa, aluejako oli hyvä, sopivan kokoisia paloja, paikkoja alkoi muistaa hyvin ja silti oli tutkimista ja etsimistä.
Pelimekaniikka erinomaista, grafiikat todella onnistuneita niin ympäristön kuin hahmojen ja varsinkin zombin osalta. Aseissa oli ihan hyvin eroa ja kokeilua ja päivitystä tuli varmaan 20 tasolle asti harrastettua kunnes tuntui mukavimmat löytyvän ja päivitys/vaihto hiukan hiipui. Ase ja hahmo perkkejä & boosteja tuli aikalailla sopivaan tahtiin että tuntui että edistymistä tapahtuu kokoajan sopivasti.
Sama oli pitkälti tehtävissä. Haasteitakin oli välillä hauska seurata.. otanpa nyt haulikon käyttöön ja mätän loput 50 zombia sillä että saa yleis boostia aseeseen jne. Lisäsi aseen & efektin kokeilua.
Lopussa olo oli kyllä kuin kuninkaalla suurinta osaa mörköjä vastaan.
Vielä olisi jäljellä varmaan 10 kassakaappia selvittämättä..

En oikein keksi mitään huonoa, vuoden yllättäjä!
Yksin tuli vedettyä, cooppina olisi varmaan ollut vielä parempi.
9/10
 
Tässä on kyllä yksi parhaimmista melee taisteluista pitkään aikaan, joku Dying Light ei pääse lähellekään. Joillakin nyrkkiraudoillakin kun pieksää zombeja niin tuntuu että iskuissa on voimaa ja ohjain jytisee hyvin, isommissa aseissa on myös hyvin painon tuntoa ja ne läsähtelee oikein kunnolla ja raajat lentelee.

Tässä pelissä on kyllä kiva pieksää zombeja, Dying Light 2 jäi itsellä kesken ja siinä ne zombit oli mielestäni lähinnä rasite, niin geneeristä se pieksäminen oli.
 
Nyt alkaa olemaan loppusuora ja peli on parantunut koko ajan. Onhan tämä paras zombien mättämispeli, en pysty nimeämään parempaa genren peliä, mitkään ei pääse edes lähelle. Se tyydytys mitä tämä peli tuottaa kun zombeja pieksää on helvetin mahtava, siinä on jopa jotain terapeuttista.

Pelintekijät ovat selvästi miettineet pelin mekaniikat tukemaan tyydyttävää pelaamista, pelissä ei käytännössä ole stamina mittaria, joten pieksämien jatkuu keskeytyksettä. Tuo on yksi esimerkki monista asioista jotka tukevat vaivatonta pieksämistä.

Gamereactor osui arviossaan jälleen kerran oikeaan
 
Nyt alkoi huolella kiinnostaa ku täs kehuja lukee, varmaa "pian" voisi tulla ekat kunnon aletki? Dying lighteistä kyllä tykkäsin, myös kakkosesta tosi paljon nii jos tämä vetää siitä paremmaksi nii oha se tämmöselle zombiepelien/maailmanloppu pelien ystävälle pakko hankinta! o_O Täs miettiny jo tovin jotain zelda korviketta, ehkä tästä ois hyvää lähtee takas "arkeen".
 
Tällä hetkellä tämän vuoden paras peli itselle ja tuli tästä kaikki achievementit hommattua, mikä on nykyään harvinaista omalla kohdalla, että jaksaa niitä tahkota.

Katsoo, sitten ensi vuoden puolella jos palaisi tämän pariin, kun ovat julkaisseet molemmat lisärit.
 
Tällä hetkellä tämän vuoden paras peli itselle ja tuli tästä kaikki achievementit hommattua, mikä on nykyään harvinaista omalla kohdalla, että jaksaa niitä tahkota.

Katsoo, sitten ensi vuoden puolella jos palaisi tämän pariin, kun ovat julkaisseet molemmat lisärit.
Itse tykkännyt myös kovasti tästä pelistä. Nyt vetänyt toisella hamolla reilusti yli puolen välin ja yrittänyt tehdä kaikki eteen tulleet sivutehtävätkin. Pelaaminen ollut helpompaa kuin eka hahmolla, kun tuli sillä tehtyä vähemmän sivutehtäviä, joka oli näin jälkeen päin ajatellen virhe. Pitää yrittää vetää toinen kierros loppuun ennen Starfieldin aloittamista ja palata sitten lisäosien myötä tämän peli pariin.
 
Tähän on julkaistu näköjään eilen ensimmäinen tarina dlc: Haus. 12.95€. Mietin, että ostaisko sitä Expansion Packin 29,90€ joka sisältää tämän ja toisen tulevan tarina lisärin.


 
Olin ostanut jo ennakkoon Expansion Packin. Hyvältä vaikuttaa Haus ainakin alun perusteella.
 
Onko teistä kukaan pelannut tämän pelin uutta lisä osaa Sola joka julkaistiin 17.4.
On hyvällä alulla. Tuttua menoa, mutta myös jonkin verran uutta. Suosittelen, jos on tykkänyt pelistä tähän asti. Itsellä 270 tuntia takana tämän pelin parissa.
 
On hyvällä alulla. Tuttua menoa, mutta myös jonkin verran uutta. Suosittelen, jos on tykkänyt pelistä tähän asti. Itsellä 270 tuntia takana tämän pelin parissa.
Ostinkin mutta jäin jumiin siihen Shit hits the fan nimiseen tehtävään vihollisen nimi Clotter niin ei kuole millään.
 
Ostinkin mutta jäin jumiin siihen Shit hits the fan nimiseen tehtävään vihollisen nimi Clotter niin ei kuole millään.
Joo, tuo on mullakin tällä hetkellä työn alla. Muutaman kerran olen yrittänyt ja kyllä se vahinkoa ottaa, mutta vielä ei ole onnistunut ihan loppuun. Vaikein vastus tähän asti.
 
Joo, tuo on mullakin tällä hetkellä työn alla. Muutaman kerran olen yrittänyt ja kyllä se vahinkoa ottaa, mutta vielä ei ole onnistunut ihan loppuun. Vaikein vastus tähän asti
Joo itse pääsin viimeiseen tehtävään jumiin jäin älyttömän vaikee pää boss pari päivää taukoa tosta hermo menee.
 
Ylös Bottom