Sinulle siis nyt lopulta valkeni että huipputaidoillasi ja luovuudellasi alat tekemään asiaa, joka on myös kopioitu muualta, eli tuosta Rebirth-pelistä. No olipas kovin luovaa ja omaperäistä se sitten eikä mitään vastaavaa olekaan vielä tehty kuin ihan helvetisti.Täytyy alkaa tekemään niin sanotusti Varastoon Midgar News tyylistä reporter uutisohjelmaa. et sit ku hommat kehittyy vielä pidemmälle niin sit voi alkaa tekemään sitä. et joku FF charactereista toimii reportterina ja haastattelee pelin hahmoja, siitä asti ku Rebirhin opening scenessä nähtiin se uutispätkä ajattelin et tommosia mäkin haluan joskus tehdä FF universumista. tai sit semmonen jimmy fallon tyylinen show mutta pelihahmoilla.
"anti vastaisuus" eli ei siis olla sitä vastaan? "Anti" meinaa päinvastaista, eli jos ollaan "antivastaisia" niin ollaan myönteisiä. No joo, mutta jos ihan asiaan enemmän vastaan niin totta kai me otetaan kantaa kopioimiseen ja pöllimiseen, varsinkin kun itse hehkutat miten luova ja mahtava olet näitä tekemään. Tulokset on sitten kuitenkin muualta otettua ja muualla jo nähtyä kamaa. Et ole antanut vielä mitään pohjaa sanomisillesi ja taitosikin täytyy kyseenalaistaa jos hirveällä rahamäärällä hankituilla vehkeillä ja opiskelulla saat aikaiseksi täysin samaa kamaa mitä on netti täynnä.ja kun tosiaan porukka otti jopa tuossa anime pätkässä nuo tekijänoikeus jutut esiin, niin i dont give a fuck anymore, et siinäkin oli pakko kaivaa ne esiin, ja osoittaa oma Ai generative anti vastaisuutensa, et jos menee youtube copyright seulan läpi niin se riittää mulle. eli jos tuo minkä tuossa aiemmin mainitsen et jos sama vaatetus, hiusten väri ja saman väriset silmät on jonkun mielestä copyright sitten on, koska sitä se ei ole.
Sinulta puuttuu luovuus, omaperäisyys ja vielä enemmän nöyryys. Eikä me tätä millään pahalla olla sanottu, vaan yritetty enemmänkin ohjata sinua parempaan suuntaan mutta sitten aina seuraavassa viestissä sinä "don't give a shit" ja me ollaan "anti vastaisia" ja mitä milloinkin.
No varmasti ihmisiä harmittaa jos nykyisen kaltaisella AI-hötöllä korvataan oikeiden tekijöiden ja taiteilijoiden työ.sen mä sanon et 3D mallintajia varmaan harmittaa eniten Ai generatiivisuuden kehitys, koska toissa päivänä tuli malli joka ei pelkästään luo haluamastasi kuvasta hetkessä 3D Mallia vaan se luo myös ne eri osat ja partikkelit siihen ja ne voi irrottaa ja niitä voi muokailla vapaasti eli täysin samanlailla kun loisi sen 3D objektin manuaalisesti. toisaalta sitten jos on se osaaminen löytyy ja alkaa tekemään niin ku moni muu eli siirtelemään unreal engine 5 peleihin modeleita ja skinejä AI:ta hyödyntäen, et sillon se onkin aikamoinen voimavara, koska tuo siirtely ei ainakaan toistaiseksi ole mitään kauhean helppoa, ainakaan vielä ellei kyseessä ole inzoi.
Sinä perustelit lähinnä sitä, miksi sinun ei tarvitsisi välittää kopioimisesta ja pöllimisestä.no tuo mun Anime hahmoihin puuttuminen, syyttämällä että ne on kaikki kopioitu ei ole mitään tsemppaamista, vaan jotain ihan muuta, ja perustelinkin minkä takia hahmot ovat aika samanlaisia, koska anime hahmot ja anime peli hahmot ovat samanlaisia, kuten esimerkiksi vaikka Rean Scwatcher ja tuo Ayaka, ja porukka tekee eri mestoihin kuten Devianarttiin, Seaarttiin ja muualla AI Arttia joten tottakai niitä saman tyylisiä hahmoja lyötyy kun ihmiset käyttää samoja image modeleita kun minä, jokainen image palvelu kuten pinterestit ja muut on täynnä nykyään anime ai arttia ja muuta.
Huoh. Local, local, local. En ole vielä nähnyt mitään sellaista mitä ei olisi netti täynnä, joten ainakaan sinä et ole ollut kauhean hyvä "localin" puolestapuhuja. Tai no, puhuja nimenomaan, sillä mitään konkreettista ei olla nähty. Ylimielistä kehumista lähinnä.Tässä puhut vaan pubcillla puolella toimii, mä kun teen kaiken täysin localisti, otetaan nyt vaikka esimerkki et mä voin valita vaikka 30-50 kuvaa itestäni ja tehdä ja treenata itsestäsi AI modelin, ja sitä kautta itsestäni anime hahmon, tai vaikka FF7 hahmon tai mitä haluan eli mä en käytä mitään public sovelluksia vaan mä teen kaiken locaalisti. ja se miten sä saat kaikki jutut toimimaan local:sta ja että oppii käyttämään niitä sovelluksia, ja että osaa rakentaa sen workflow:n parhaimillaan niitä eri osia on jopa 50, ja sun pitää connectoida eri componentteja yms, vaatii ihan hemmetin paljon säätöä. sen takia en voi oikein ottaa vakasti tämän tyylisiä kommentteja kun puhut pelkästään siitä miten AI toimii publicilla puolella mä voin lisätä mun AI image modeleihin, 10 000 eri AI modeleita jotka treenattu eri juttujen kautta. en oo ikinä tainnu esim generoinu yhtäkään kuvaa Chat GPT:llä
Ja saa omasta osaamisestaan ylpeä olla mutta jos sitä jatkaa ilman mitään näyttöä, niin voi alkaa ihmisiä kyllästyttämään.
Aika hukkaan menee kaikki raha ja vaiva kun ei noissa sinun töissäsi ole oikeasti mitään sellaista, miten ne erottaisi siitä muusta kamasta.noniin nyt on vihdoin oikeassa muodossa. et jos sulla ei ole kokemusta Local:n AI puolen modeleista, workflowsta ja eri softista niin se on ihan eri maailmansa, kun vaikka midjourneyt ja chat gpt:t ja muut. vaatii säätöä hirveän määrän mutta se on arvoista, koska se on localia ja ilmaista, itse kun generoin 100 kuvaa aina per projekti tai siis image to video kuva, ja sit valitsen niistä mieleiseni, niin ei vois kuvitella ikinä käyttäväni maksullista image generation palvelua, tai mitään, missä on vaikka joko jono raja, esim chat gpt:ssä se on joku 4-8 mä voin laittaa vaikka 100 tai 5000 tai10 000 kuvaa tulemaan jonossa, jos vaan haluan
Sama ero kuin miljönäärin/julkkiksen uloste vs. köyhän/taviksen uloste: sontaa se lopulta silti on.