Tästä 'suuresta' LG keskustelusta,
@karpaasi hirveää ropleemaa saada LG G4 mikä toimittaa speksien mukaista outputtia. (4k/120Hz). Olin kyllä aika paska jäykkänä tän kanssa kun hirvitti Karpaasin kokemukset ni ostin varuiksi uudet 2.1 sertifioidut (hdmi.org) HDMI loirokkeet. Vaikka tokkopa tuolla ole väliksi kuten karpaasikin on jo todennut.
Itselläni ei tuota signaali/handshake ongelmaa ole ollut uuden G4 kanssa vaikka kuinka renkuloinut ja säätänyt ja suoraan sanottuna stressitestannut (Series X + PS5 Pro) vaihtelemalla inputteja -johtoja vaihdellut sekä telkkarista räplännyt menemään miten sattuu. Nada. Kaikki toimii. Bandigiä oli harmaan alueella aluksi mutta hävisi n. 10 tunnin HDR käytön jälkeen. Olin tähän valmistautunut ja onneksi hävisi kuten odotinkin.
MUTTA. Tuli tommonen pystysuora musta raita (kaikessa paitsi punaisen alueella) halkaisten koko töllöttimen.
Laitoin Torstaina illalla LGlle huoltopyyntöä (+ kaikki detskut mitä olen jo kokeillut kuten power cycle, factory reset ymsyms) ni perjantaina aamulla jo sano suoraan että huoltoon menee kun kerran olen jo noi ns. konstit kokeillut.
Tunti tuosta kului niin sain SMS viestin huoltoyhtiöltä että on tilanneet varaosan ja tulee vaihtaan sen heti kun saavat. Veikkaan että menee koko paneeli vaihtoon ja sitten alkaa paneelilotto alusta.
Kysyin tästä etukenossa Powerilta ostaessani tuota että mitä jos tulee ropleemaa. Sanoi että on onsite huolto ku ton kokonen töllö. Kattellaans miten meiän käy.
Näytä liitetiedosto 19740
p.s. toisaalta taas, kun on kerran Green ja Blue totaalisesti pois pelistä tuossa rivissä muttei Red, niin voipi olla joku virransyöttöön liittyvä härdelli myös ni tarttis koko paneelia vaihtaa? Saas nähä. Tietämättömille muistutukseksi RGB näyttö = Red,Green,Blue. Varmaan kyllä jo toki moisen kaikki lukijat tuonkin tiesi mutta vähän järkytyin kun jostain luin ettei nykynuoret oikein hahmota kansiorakenteita tietokoneessa (noku siellä on jo valmiiksi downloads, photos, ja documents

) ni tiedä enää mistään mitään. Mitä on soveliasta sanoa ja mitä ei.