Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Mä oon joskus saanut stäkättyä niitä, nyt laitoin vaan yhden koodin, niin ei ole ajankohtaista tietoa.

Game Passista sen verran, että ostin jo ennen Game Passin uusimista PC:lle pelin 9 Kings, joka löytyy Game Passista. Sitä kannattaa kokeilla, jos pitää kevyestä strategiapelaamisesta. Pelasin sitä yli 50 tuntia aiemmin tässä kuussa kun en voinut käyttää kuin vasenta kättä pelaamiseen. Pelissä pitää rakentaa omaa puolustusta, jota vastaan kapinalliset ja muut kuninkaat hyökkäävät. Joka vuoro saa uuden kortin, joka voi olla linna, soturi tai vaikka maatila tai kirjasto. Vaikka peli vaikuttaa yksinkertaiselta, siihen tulee syvyyttä, kun tarjolla on paljon vaikeustasoja, erilaisia perkejä ja muuta. Tuurilla on hieman osuutta menestymisessä, mutta pääasiassa vaaditaan taitoa ja oikeita strategisia valintoja.

Nyt olen pelannut Oblivion remakea, joka on kyllä ok, mutta on ruvennut lagittamaan Xboxilla aina kun siirtyy uudelle alueelle. Aion seuraavaksi kokeilla sitä PC:llä, jos pyörisi paremmin. Tein sellaisen vähän enemmän huumorihahmon, eli kissanaisen, joka hakkaa vastustajat pelkillä nyrkeillään. Ei mikään min maxaajan unelma, mutta tuntuu kyllä hyvältä yksinkertaisesti vetää aseistautuneita vihollisia ja kaikenlaisia mörököllejä turpaan. Loppu aika meneekin kukkia keräillessä ja kaupoista ruokaa ostaessa, koska hahmo keskittyy nyrkkitappelun ohella alkemiaan. Peli näyttää yllättävän hyvältä ja pyörisi ilman tuota lagitusta ihan hyvin. Kukkien kerääminen on tässä hauskempaa ja mielekkäämpää kuin Skyrimissä tai ESO:ssa. Viholliset ovat todella tyhmiä ja seisoskelevat usein paikallaan, jos ei tule aivan niiden nenän eteen.

Viimeksi muokattu:
Game Passista sen verran, että ostin jo ennen Game Passin uusimista PC:lle pelin 9 Kings, joka löytyy Game Passista. Sitä kannattaa kokeilla, jos pitää kevyestä strategiapelaamisesta. Pelasin sitä yli 50 tuntia aiemmin tässä kuussa kun en voinut käyttää kuin vasenta kättä pelaamiseen. Pelissä pitää rakentaa omaa puolustusta, jota vastaan kapinalliset ja muut kuninkaat hyökkäävät. Joka vuoro saa uuden kortin, joka voi olla linna, soturi tai vaikka maatila tai kirjasto. Vaikka peli vaikuttaa yksinkertaiselta, siihen tulee syvyyttä, kun tarjolla on paljon vaikeustasoja, erilaisia perkejä ja muuta. Tuurilla on hieman osuutta menestymisessä, mutta pääasiassa vaaditaan taitoa ja oikeita strategisia valintoja.
Kiitos tästä! Niin meikälle tehty peli kuin vain olla ja voi.

Game Pass jaksaa yllättää. Viestinnässä voisi olla kehitettävää, jos haluaisi, että näillä mainoksilla on jotain merkitystä minulle. En ole erikoistunut austronesialaiseen kielikuntaan vaikka tunnistan kyllä, että on jostain sieltä päin. Tämä on PC:n puolelta eikä tosiaan ensimmäinen kerta:
Näytä liitetiedosto 19981
Nämä on näitä Windowsin ihanuuksia. Jatkuvasti siellä on joku älämölö hyppimässä ruudulle. Ihan vasta myös töissä tuli esihenkilö avautumaan miten paskoja virustutkat on nykyään: niiden on pakko jatkuvasti ilmoitella jotain täysin turhaa ja pitää ääntä itsestään, siinä missä ennen wanhaan taisi olla pyrkimys mahdollisimman näkymättömään oloon ja keveyteen.

Nämä on näitä Windowsin ihanuuksia. Jatkuvasti siellä on joku älämölö hyppimässä ruudulle. Ihan vasta myös töissä tuli esihenkilö avautumaan miten paskoja virustutkat on nykyään: niiden on pakko jatkuvasti ilmoitella jotain täysin turhaa ja pitää ääntä itsestään, siinä missä ennen wanhaan taisi olla pyrkimys mahdollisimman näkymättömään oloon ja keveyteen.
Taitaa esihenkilöllä olla Norton tai Avast käytössä? Nykyään molemmat samaa puljua ja aivan kamalia paskoja ilmoittelemaan kaikesta turhasta. Scareware softaa joka pelottelee reisterivirheistä ym, osta tämä parempi versio, että olet suojassa jne.

Viimeksi muokattu:
Game Pass jaksaa yllättää. Viestinnässä voisi olla kehitettävää, jos haluaisi, että näillä mainoksilla on jotain merkitystä minulle. En ole erikoistunut austronesialaiseen kielikuntaan vaikka tunnistan kyllä, että on jostain sieltä päin. Tämä on PC:n puolelta eikä tosiaan ensimmäinen kerta:
Siis mun Xbox Series X on näyttänyt tältä aina. Siitä asti kun sen hommasin. Kaikki tekstit mainoksissa on tätä; oli käyttiksen kieli sitten suomi tai englanti. :D

Siis mun Xbox Series X on näyttänyt tältä aina. Siitä asti kun sen hommasin. Kaikki tekstit mainoksissa on tätä; oli käyttiksen kieli sitten suomi tai englanti. :D
Tuo on kai Filippiineillä käytetty kieli (ilmeisesti tagalogin kieli, jota kai joissakin yhteyksissä kutsutaan filipino-kieleksi), joka näkyy eri paikoissa Xboxilla, vaikka kieliasetuksissa on suomenkieli. Joku arvaili, että olisiko niin typerä juttu, että siellä jossain koodissa on FI lyhenteenä, ja se sitten voi eri yhteydessä viedäkin väärän kielen asetuksiin. En todellakaan tiedä onko näin, mutta tämä ärsyttävä ilmiö on ollut jo varmaan ainakin pari vuotta olemassa. Uskomatonta, että eivät vaan sitä korjaa.

Game Passiinkin tulossa oleva 1000xResist on saanut hyviä arvosteluita, siellä OpenCriticissä on tällä hetkellä 89/100:

Juuri nyt menossa erinomaisesti maistuva Keeper ja hyvin lupaavasti alkanut The Outer Worlds 2, mutta jonoon vaan tuokin.

Game Passiinkin tulossa oleva 1000xResist on saanut hyviä arvosteluita, siellä OpenCriticissä on tällä hetkellä 89/100:

Juuri nyt menossa erinomaisesti maistuva Keeper ja hyvin lupaavasti alkanut The Outer Worlds 2, mutta jonoon vaan tuokin.
Mulla on varmaan joku kumma oireyhtymä, en vaan pääse yli jos pelissä on typeriä tai logiikan kupruja.. anime tyyli on toki ihan turnoffi mutta tuollaisia kuten pyöreät silmälasit hahmolla lähes joka kohtauksessa, mikä helkutin funktio niillä on kaukaiseen tulevaisuuteen oletetusti sijoittuvassa scifi tyylisessä pelissä, onko tuo joku anime perversio tms?

Mä olen ymmärtänyt, että tää kieli on jokin filippiiniläinen kieli, ja sen vuoksi sen kielikoodi on varmaankin virheellisesti laitettu "fi" -koodilla tms.

XBOX_GamePass_Announcement_16x9_11.04.2025_EN-US-9823801f87f0c9449a3a-1024x576.jpg

15.11 poistuvat pelit.

The following games are leaving the Game Pass library soon, so be sure to jump back in before they go. If you want to keep the fun going, you can save up to 20% off your purchase to keep them in your library

• Blacksmith Master (Game Preview) (Cloud, Console, and PC)
  • Football Manager 2024 (PC)
  • Football Manager 2024 Console Edition (Cloud, Console, and PC)
  • Frostpunk (Cloud, Console, and PC)
  • Spirittea (Cloud, Console, and PC)
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chernobyl (Cloud, Console, and PC)

XBOX_GamePass_Announcement_16x9_11.04.2025_EN-US-9823801f87f0c9449a3a-1024x576.jpg

15.11 poistuvat pelit.

The following games are leaving the Game Pass library soon, so be sure to jump back in before they go. If you want to keep the fun going, you can save up to 20% off your purchase to keep them in your library

• Blacksmith Master (Game Preview) (Cloud, Console, and PC)
  • Football Manager 2024 (PC)
  • Football Manager 2024 Console Edition (Cloud, Console, and PC)
  • Frostpunk (Cloud, Console, and PC)
  • Spirittea (Cloud, Console, and PC)
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chernobyl (Cloud, Console, and PC)
S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chernobyl jäi kokematta. Ei vaan riitä aika kaikkeen. Tuntuu että tuo peli ei kauaa GPssä viihtynyt? Vai juoksiko aika vaan niin kovin nopiasti minun päässä?

Ylös Bottom