Lebe80
Well-Known Member
Tuskin edes tietävät tekstin näkyvän väärällä kielellä, koska kumpikaan kielistä ei ole heidän oma äidinkielensäEikä sitä ole kukaan jaksanut MS:lla korjata.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuskin edes tietävät tekstin näkyvän väärällä kielellä, koska kumpikaan kielistä ei ole heidän oma äidinkielensäEikä sitä ole kukaan jaksanut MS:lla korjata.
Sujuvaa suomeahan nuo tosiaan ovat kaikki jenkkien näkökulmasta. Siis mikä tahansa kieli varmaankin…Tuskin edes tietävät tekstin näkyvän väärällä kielellä, koska kumpikaan kielistä ei ole heidän oma äidinkielensä
36 päivää.Mikäs on vaihtosuhde normi live 3kk -> ultimate? Vai onko sitä enää?
Seuraavia lisäyksiä. Ainakin Lost Records menee ehdottomasti pelaukseen.
Seuraavia lisäyksiä. Ainakin Lost Records menee ehdottomasti pelaukseen.
Banishers oli minun mielestä todella hyvä. Kirjoittelin siitä vähän pidemmän tekstin tänne:Banishers ollut monta kertaa ollut mietinnässä ostaa, muttei oo kiinnostanut kuitenkaan tarpeeksi. Tulee kokeiltua. Lost Records menee myös testiin. Hyvä erä lisäyksiä.
Eikö Indiana Jones ollut jo julkaisussa Game Passissa?Seuraavia lisäyksiä.
Näytä liitetiedosto 20157
Kyllä, Game Pass Ultimaten tilaajille. Nyt Indy on saatavilla myös halvemman premium tason tilaajille.Eikö Indiana Jones ollut jo julkaisussa Game Passissa?
Nää ilmotukset uusista lisäyksistä on vähä hämääviä välillä. Nyt tuo Indiana lisättiin siis Premium tason tilaajille. Game Pass Ultimaten tilaajat on voinu pelailla peliä julkasusta lähtien.Eikö Indiana Jones ollut jo julkaisussa Game Passissa?
Minusta peli lähti hetkeksi pois, sillä minulla on ollut nyt pari kk tuo 27e:n tilaus ja Indy ei siellä ollut. Pelasin kyllä läpi julkaisussa, mutta nyt DLC:n tultua ei peliä voinut enää pelata GamePass-tilauksella.Nää ilmotukset uusista lisäyksistä on vähä hämääviä välillä. Nyt tuo Indiana lisättiin siis Premium tason tilaajille. Game Pass Ultimaten tilaajat on voinu pelailla peliä julkasusta lähtien.
Kyllä se kokoajan on siellä ollut ainakin Ultimatella kun on tullut pelailtua. Lisärin joutuu kyllä itse ostamaan.Minusta peli lähti hetkeksi pois, sillä minulla on ollut nyt pari kk tuo 27e:n tilaus ja Indy ei siellä ollut. Pelasin kyllä läpi julkaisussa, mutta nyt DLC:n tultua ei peliä voinut enää pelata GamePass-tilauksella.