Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VII Remake

Ensikertalainen päästettiin Final Fantasy -pelisarjan pariin!:eek:

Tässä siis täysin noobin kirjoittama arvostelu Final Fantasy VII Remake Intergraden Switch 2 -versiosta.

Itsellä kiinnittyi huomio tuohon ettei pelille voisi antaa täysiä pisteitä jos joku muu sarjan peli on parempi. Eikö pelit pitäisi arvostella itsenään eikä säästellä pisteissä vain siksi että JOS jossain on joku parempikin peli? Olen kuullut samasta ajatuksesta muualtakin ja aina on omaan korvaan kuulostanut oudolta. Itsenäisinä teoksinaan itse ainakin kokisin järkevämmäksi pelit arvostella.

EDIT: Niin ja muuten siis hyvä teksti minunkin mielestäni.

Viimeksi muokattu:
Itsellä kiinnittyi huomio tuohon ettei pelille voisi antaa täysiä pisteitä jos joku muu sarjan peli on parempi. Eikö pelit pitäisi arvostella itsenään eikä säästellä pisteissä vain siksi että JOS jossain on joku parempikin peli? Olen kuullut samasta ajatuksesta muualtakin ja aina on omaan korvaan kuulostanut oudolta. Itsenäisinä teoksinaan itse ainakin kokisin järkevämmäksi pelit arvostella.
Muuten hyvin kirjoitetussa arvostelussa tämä särähti kanssa omaan korvaan, ei jotenkin ajatuksena istu omaan järjenjuoksuun.

Esim itse kaksi osaa tätä Remake sarjaa pelanneena tuntuisi oudolta että kummallekin olisi pitänyt antaa vajaavaiset pisteet sen vuoksi että tiedän sieltä olevan vielä kolmas osa tulossa, joka todennäköisesti on isompi, hiotumpi ja tarinan päätös on tyydyttävämpi kuin aiemmissa osissa.

Ylös Bottom