Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VII Remake

Aika harvinaisen typerä heitto.

joo se hauska kun tuo Techbbs:n PC elitisti tulee tänne pätemään millon mistäkin ja sitten tosiaan hänen argumentointi taso on tuota tasoa, että aletaan haukkumaan ja mennään henkilökohtaisuksiin, jos ei ole hänen kanssa samaa mieltä asioista. sen takia jätin hänen viestinsä omaan arvoonsa, ja vastasin mielummin Dragonfly jota esitti asiansa hyvin asiallisesti.

joo se hauska kun tuo Techbbs:n PC elitisti tulee tänne pätemään millon mistäkin ja sitten tosiaan hänen argumentointi taso on tuota tasoa, että aletaan haukkumaan ja mennään henkilökohtaisuksiin, jos ei ole hänen kanssa samaa mieltä asioista. sen takia jätin hänen viestinsä omaan arvoonsa, ja vastasin mielummin Dragonfly jota esitti asiansa hyvin asiallisesti.
Varo vaan, satutat kohta mun tunteita haukkumalla ja henkilökohtaisuuksiin menemällä.

Mulle on sinänsä se ja sama ootko mun kanssa samaa mieltä. Mutta edellisellä sivulla kirjotit sanasta sanaan "loistava porttaus siis kyseessä optimoinnin suhteen". Väite joka ei vaan yksselitteisesti pidä paikkaansa, ihan sama mitä sinä henkilökohtaisesti olet asiasta mieltä.

Onko se loistava porttaus jos toimii hyvin vain yhden firman korteilla? Itse sanoisin että ei ole.
Onhan se sille yhdelle firmalle, sillä ainakin minulla on mutu tästä sellainen että ei tuo vahingossa ole optimoitu vain yhdelle paremmin. Niin ja en edes pelaa pc:llä mutta onhan nuo suosimiset puolin ja toisin ihan päivänselviä.

Muuta ei vielä voi sanoa PC-porttauksesta kuin olisivat nyt hemmetti voineet preloadin laittaa. Neljältä vissiin aukeaa vasta latausmahdollisuus..

juu nyt aukes peli ja pääsi latamaan, itellä tulee onneks suht nopeesti kun yks nopeimpia ssd:tä ja giganen yhteys niin tulee sellanen 800-900 megaa sekunnissa 150 gigaa näyttää peli vievän, yks parhaita juttuja UE4:ssa on se että modeja porttaillaan hyvin nopeasti kun modaajat pystyy siirtämään aikalailla suoraan remakesta modin Rebirthiin niin todennäköisesti tänään nähdään jo iso kasa modeja, itehän tosiaan meinasin asennella hirveän määrän modeja kun peli on jo PS5:lla pelattuna et tää tulee olemaan sellainen leisure/playground with mods playtrough. todennäköisesti asentelen samantien ku tulee saataville niin myöskin modin millä voin aloittaa pelin hard vaikeusasteella eli NG+ modin, et tänään vain lähinnä testaillaan peliä.

Viimeksi muokattu:
ensivaikutelmat Wau, ero on kun yöllä ja päivällä jos lähtee vertamaan PS5 versioon, taisi Maxikin sanoa ehkä jopa vähän karkeasti ja tylysti. että PS5 pro versio joutaa roskakoriin FF7 Rebirthissä jos vertaa PC versioon max settingseillä. hän kun on pelannut pelin myös lävitse PS5 Prolla. eikä tosiaan stutteroi tippakaan mikä on tosin varmistettu jo monen eri content creatorin kautta.

No onko yllätys että pc:llä pelit näyttää ja pyörii paremmin? Varsinkin jos on alla parasta näyttistä, parasta prossua, parasta ssd:tä, parasta nettiä, parasta kahvia, parasta juustoa, parasta vaseliinia, parasta netflixin tilausta, parasta....

Konsolit kuitenki sidottu sen hetken rautaan eikö.

joo eihän se mikään ihme ole, en ole niin väittänytkään kuhan totesin että miten komea peli on PC:llä. itse tosiaan päivitän harvoin asioita mutta sillon kun päivitän vaikka koneen telkkarin, näytön tai minkä vaan elektroniikan niin ostan aikalailla parasta mitä saatavilla. näin se on aina ollut itellä, tosin nyt taloudellinen tilannekin on erilainen kiitos erään sijoitusmuodon ja kolikoiden, ja presidentinvaalien ja parin onnekkaan onnenkantamoisen. mutta ei niistä sen enempää.

Onpas täällä mukava tunnelma…

Taidan poistua itse vähintään jokuseksi päivää takavasemmalle pelaamaan tätä kun on tätä odotettu. Alkuperäinen FF 7 yksi kaikkien aikojen peleistä ja Remakestakin pidin todella paljon, sen joistain vioista huolimatta. Rebirthin osalta olen onnistunut pitämään itseni pimennossa suurimmilta osin, joten eiköhän tämäkin jotain yllättävää tarjoa, kuten Remakekin. Pääasia että pääsee tuttujen hahmojen pariin taas nauttimaan.

Ylös Bottom