Murdoc
Well-Known Member
Aika harvinaisen typerä heitto.Sä et taida olla penaalin terävin kynä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aika harvinaisen typerä heitto.Sä et taida olla penaalin terävin kynä?
Mahdollisesti, mut mun sietokyky idiootteja kohtaan on vähän heikohko nykyään.Aika harvinaisen typerä heitto.
Aika harvinaisen typerä heitto.
Varo vaan, satutat kohta mun tunteita haukkumalla ja henkilökohtaisuuksiin menemällä.joo se hauska kun tuo Techbbs:n PC elitisti tulee tänne pätemään millon mistäkin ja sitten tosiaan hänen argumentointi taso on tuota tasoa, että aletaan haukkumaan ja mennään henkilökohtaisuksiin, jos ei ole hänen kanssa samaa mieltä asioista. sen takia jätin hänen viestinsä omaan arvoonsa, ja vastasin mielummin Dragonfly jota esitti asiansa hyvin asiallisesti.
Mites sitten siedät itseäsi?Mahdollisesti, mut mun sietokyky idiootteja kohtaan on vähän heikohko nykyään.
Onhan se sille yhdelle firmalle, sillä ainakin minulla on mutu tästä sellainen että ei tuo vahingossa ole optimoitu vain yhdelle paremmin. Niin ja en edes pelaa pc:llä mutta onhan nuo suosimiset puolin ja toisin ihan päivänselviä.Onko se loistava porttaus jos toimii hyvin vain yhden firman korteilla? Itse sanoisin että ei ole.
juu nyt aukes peli ja pääsi latamaan, itellä tulee onneks suht nopeesti kun yks nopeimpia ssd:tä ja giganen yhteys niin tulee sellanen 800-900 megaa sekunnissa 150 gigaa näyttää peli vievän