Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VII Remake

siinä ei kauaa mennyt!, ai saakeli tänään pääsee aloittamaan sitten pelin kunnolla. itelläkin tosiaan ultrawide näyttö niin venailin tätä kun ei viitti peliä pelata mustilla reunoilla ja nyt se tuli eli Ultrawide fix/support mod, Myöskin Fovia paranneltu

Viimeksi muokattu:
Aikamoista Kiitos Cyberpunkin joka julkaisi DLSS4 filut etukäteen niin nyt saa jo nyt implementoitua DLSS4 tuen eri peleihin, esim yksi niistä on Rebirth, sitten Hook toolilla saa poistettua FPS limiterin, täytyypä testailla miten peli pyörii unlockatulla FPS:llä ja DLSS4 tuella.

Minulle tuo Rebirth oli myös suuri pettymys, että vaikka kuinka sitä Cloudin hiuspehkoa päivitellään tarkemmaksi näiden ehostuksien jälkeen, minua ei ainakaan saa näillä pelaamaan peliä uudestaan ihan hetkeen. Se niin sanottu maailmankartta oli kyllä niin umpisurkeasti tehty. Varsinkin Gongagan ja Cosmo Canyonin alueet. Niissä meinasi järki lähteä. Enkä edes kommentoi niitä idioottimaisia minipelejä. Ihan sama kuinka monta aijaiohhoh-modia tähän tehdään, niin pelinä se on silti se sama.

Molemmat pelit, eli Remake ja Rebirth vaihtoi melko nopeasti omistajaa heti ensimmäisen läpipeluun jälkeen. Ei ne ihan sysihuonoja ole, mutta kyllä FF7 ansaitsisi paljon parempaa. Kyllä tuo vika osa tulee silti pelattua, mutta tuskin se minussa mitään kummempaa hypeä saa aikaiseksi. Molemmat oli kyllä sellaisia ähkypelejä, ettei niitä vaan yksinkertaisesti jaksa.

Ja mitä tapahtui Cidille? Siitä tehtiin joku pehmo! "Shut up! Sit your ass down in that chair and drink your goddamn TEA!"

Viimeksi muokattu:
Minulle tuo Rebirth oli myös suuri pettymys, että vaikka kuinka sitä Cloudin hiuspehkoa päivitellään tarkemmaksi näiden ehostuksien jälkeen, minua ei ainakaan saa näillä pelaamaan peliä uudestaan ihan hetkeen. Se niin sanottu maailmankartta oli kyllä niin umpisurkeasti tehty. Varsinkin Gongagan ja Cosmo Canyonin alueet. Niissä meinasi järki lähteä. Enkä edes kommentoi niitä idioottimaisia minipelejä. Ihan sama kuinka monta aijaiohhoh-modea tähän tehdään, niin pelinä se on silti se sama.

Molemmat pelit, eli Remake ja Rebirth vaihtoi melko nopeasti omistajaa heti ensimmäisen läpipeluun jälkeen. Ei ne ihan sysihuonoja ole, mutta kyllä FF7 ansaitsisi paljon parempaa. Kyllä tuo vika osa tulee silti pelattua, mutta tuskin se minussa mitään kummempaa hypeä saa aikaiseksi. Molemmat oli kyllä sellaisia ähkypelejä, ettei niitä vaan yksinkertaisesti jaksa
Vähän samanlaiset fiilikset ainakin ekasta osasta. Jäi piiitkäksi ajaksi kesken, kun ei vaan oikein lähtenyt, ja nyt kun olen viimein jatkanut eteenpäin, niin ei mitään valtavaa intoa ole tullut, vaikka nyt sentään jaksanut pelata aika paljon putkeen niin, että olen kai loppuratkaisun kynnyksellä. Tässä on vaan sellaisia pitkäpiimäisiä juttuja, kuten esim. nuo hiton pakotetut kävelyosuudet, joita en voi yksinkertaisesti sietää peleissä, tai vaikkapa fetch questeja alueilla, joissa on jo aiemmin pyöritty pelissä vaikka kuinka. Tällaiset jutut turhauttavat aika lujaa, ja tuntuvat huonolta ja jopa laiskalta pelisuunnittelulta.

Tarina on sentään vähän saanut minua kiinnostumaan vähitellen, ja kyllä tuo taistelukin toimii ihan kohtalaisesti. Ei loistavasti, mutta kyllä tuo silti minulle kelpaa. Mutta ymmärrän tuon mainitsemasi ähkyn. Itsellenikin on tullut tuollaisia tuntemuksia sellaisista peliä turhaan ja väärillä tavoilla pitkittävistä pelisuunnittelun ratkaisuista. Tarinan takia kiinnostaa toki jatko-osa jossain määrin, ja se kyllä löytyykin jo levyllä valmiiksi hankittuna, mutta ei tässä silti sitä fiilistä ole, että heti perään pitäisi alkaa Rebirthiä pelaamaan, kun saan hetkellä millä hyvänsä ensimmäisen osan loppuun. Eiköhän tässä jotain muuta pelata välissä, kun se jonkin sortin ähky on tosiaan päässyt iskemään.

nyt kun on alkanut tällä näitä modeja niin tää modi on aika stunning. tää pc versio tosiaan operoi ihan omilla leveleillään. en oo hirveen pitkälle päässy kun ihaillu maisemia ja detaileja.

Itelle tää peli kyllä maistu, mut parilla viimesellä isolla alueella alko tulee sellanen suorittamisen meininki, ja fast travel alko tulee hyvin tutuks.
Alkuperänen menee melkein ulkomuistista, joten kaikki siihen liittyvä jaksoi kiinnostaa, mut sit kaikki muu tuntu kauheen pakotetulta. Varsinkin kun on pelien suhteen sellanen jokanurkannuohooja. Pleikkarin levyasemakin antautu jossain 20-30 tunnin kohalla, ja jonkun aikaa kironneena koko laitetta alimpaan helvettiin tajusin että voin tottakai ostaa digin ja myydä fyysisen torissa ja jatkaa peliä siitä.

Vitutti se silti. Tuli muutama kymppi tappiota.

Mutta on FF7 silti FF7. Tarina on parhaimpia pelistooreja mitä muistan. Toivottavasti FF9 myös tuodaan joskus nykypäivään, mutta mielellään yhtenä pelinä.

Mods Going Wild! tosiaan voi myös valita kellä haluaa pelata, kun main pelissä liikutaan vain cloudilla, ajattelin lyödä Crisis core teamin kasaan eli Cloud, Zack, Sephiroth :D, asensin myös unlimited ATB modin eli voi spämmäillä abilityjä miten tahtoo eli voi periaatteessa pelata pure magea halutessaan

tHjrGhK (3).jpeg

Viimeksi muokattu:
Ehkä oon ilon pilaaja mutta en kyllä ite välitä yhtään mistään tollaisista modeista jne. Tykkään pelata pelit siten, kun tekijä on tarkoittanut. Mutta ei toki minulta pois jos joku tykkää asennella modeja ja pelata vaikka Super Mariolla Final Fantasyn läpi. :D

no mähän sanoinkin että oon pelanu pelin 100% läpi PS5:lla kuluttaen 150 tuntia niin tää pc version on itelle mod leikkikenttä, sen takia tämän pääasissa ostinkin, veikkaan että aika moni ottas PS5:lle playable Sephirothin, Zackin ja Vincentin vaikka combat simulaatioihin, yks lempi modeja itelleni on kumminkin se että sä voit muokkaa vihollisen HP:ta ja Damagea että voit tehdä pelistä vielä itsellesi huomattavasti vaikeamman muokkaamalla noita arvoja jos haluat.

Viimeksi muokattu:
Modit on kova sana PCllä mutta itse harvemmin olen kiinnostunut muuttaman pelin hahmoja, varsinkaan jos ne on näin tarinavetoisessa pelissä. Yleensä keskityn vain parantamaan peliä graaffisesti tai muuten vaan korjaamaan asioita mitä devit eivät laiskuuksissaan jaksa tehdä.

Tietysti jokainen tyylillään ja onhan se kiva että kaikille on jotain.

Tosiaan AMD usereille hyviä uutisia nyt nimittäin pelistä löytyy myös modin muodossa tuki FSR:lle ja Xessille. ja tietenkin myös ultrawide joka olikin ensimmäisiä modeja joita peli sai

Crisis Core Crew, Modeilla saa myös jo 5 party memberiä taisteluun, et tuohon vois sitä lisätä mukaan vielä Aerithn ja Tifan, modaajat tekee kyllä kovaa duunia kun vasta 3 päivää julkaisusta ja jo nyt nämä kyseiset hahmot playable

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom