Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VII Remake

Jaahas joutuukohan tässä pyörtämään puheeni etten lähtisi koskaan enää ennakkotilaamaan yhtään peliä. Näkyy olevan Steamissa -30%

Eli ei tarvitsi tuota järkyttävää 69,90€ hintaa maksaa vaan maltillinen 48,99€. Tässä tapauksesa ennakkotilaamisessa nyt sentään on järkeä. Ehtii kuitenkin odottamaan vielä arvostelut ulos ettei siellä nyt jotain ihmeellisestä ilmenisi teknisellä puolella.

Ottaen huomioon Remaken PC version ongelmat ja stutterointi (jota ei ikinä korjattu) en lähtisi Rebirthiä itse kyllä ennakkotilaamaan ennenkuin saa DF tai jonkun muun tahon suosituksen.

Jaahas joutuukohan tässä pyörtämään puheeni etten lähtisi koskaan enää ennakkotilaamaan yhtään peliä. Näkyy olevan Steamissa -30%

Eli ei tarvitsi tuota järkyttävää 69,90€ hintaa maksaa vaan maltillinen 48,99€. Tässä tapauksesa ennakkotilaamisessa nyt sentään on järkeä. Ehtii kuitenkin odottamaan vielä arvostelut ulos ettei siellä nyt jotain ihmeellisestä ilmenisi teknisellä puolella.

Kannattaa varmaan odotella niitä arvioita, jos niiden perusteella meinaa peliä hankkia. Square Enixin PC-porttaukset kun ei yleensä ole olleet kovin hyvässä kunnossa julkaisussa. Veikkaan, ettei Rebirth tule olemaan poikkeus, mutta eihän sitä ikinä tiedä jos vaikka Square yllättäisi tällä kertaa. Vähän kyllä epäilen.

Olen tuon Remaken PC-version pelannut sekä PC:llä että Steam Deckillä enkä ole mitään stutterointia kyllä huomannut. Toki en varmaan ole kovin herkkä näille kun moni netissä haukuttu PC-versio on yleensä minulla toiminut ihan moitteetta. Mutta odotellaan tosiaan noita arvioita nyt vielä.

Olen tuon Remaken PC-version pelannut sekä PC:llä että Steam Deckillä enkä ole mitään stutterointia kyllä huomannut. Toki en varmaan ole kovin herkkä näille kun moni netissä haukuttu PC-versio on yleensä minulla toiminut ihan moitteetta. Mutta odotellaan tosiaan noita arvioita nyt vielä.
Joo, minäkin pelasin Remaken PC-version läpi, enkä huomannut suorituskyvyssä suuria ongelmia. Pelasin vielä Flawless Widescreenin avustamana ja silti pyöri niin hyvin etten ainakaan mitään pelaamista haittaavaa huomannut.

Ylös Bottom