Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nioh 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Subi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peli on epäilemättä haastava, jos pelkästään soolona haluaa pelata, mutta halutessaan sen avoimen maailman sekä tarinatehtävät pystyy helposti randomien kanssakin online cooppaamaan. Siten, että kaikille vielä päivittyy myös edistyminen siinä.

Sinne voi maailmaan jättää myös oman apurihaamunsa muiden avuksi. Palkinnoksi saa lisää cooppikuppeja joilla kutsua haamuja tai vierailijoita. Mut joo, niinkuin Subi tossa yllä mainitsikin, toi online cooppi on hyvä juttu, kaikille päivittyy progressio tehtävästä. Mahtaakohan vihuilta tippuvat lootitkin olla vähän parempia kun tuntuu että violettiä lentää iha koko ajan.

Paitsi että se ei ole ihan noin yksinkertaista (tai siis on toki, jos vaan haluaa!): näissä kun voi olla satunnaisia hyviä ominaisuuksia sen korkeamman yleispisteen (attack/defense) lisäksi. Ja ärsyttävästi vieläpä niin, ettei tuo riipu välttämättä ollenkaan varusteen tasosta. Itse olen siis kyllä näplännyt noita vielä niin, että siirtänyt sepän pajalla niitä ominaisuuksia (joka osuu hyvin vaikka haarniskasetin bonuksiin) vaikkapa aseesta toiseen…
Juu toki, itsekin kyllä Nioh 1 aikaan kiinnitin noihin enemmän huomiota ja käytin aikaa (jopa farmaukseen), ja onhan se järkevääkin tiettyyn pisteeseen asti mutta myöhemmissä peleissä totesin että liikaa menu näpräämistä omaan makuuni ja siirryin tuohon "yksinkertaisempaan malliin" gearien suhteen. Pointti tosiaan minulla oli että Niohin pelaaminen onnistuu hyvin myös ilman että perehtyy liikaa min-maxaamiseen. Nämä pelit on saaneet kritiikkiä siitä (varsinkinkin Nioh 2 aikoinaan) että on liian paljon systeemejä ja menu näpräyksiä, joten lähinnä tämä oli kannustus kaikille uusille pelaajille että jokainen voi valita kuinka syvälle niihin systeemeihin menee. Se on minusta myös hyvää peli suunnittelua että eri tavat pelata onnistuu.

Hyvältä näyttääpi arvostelut! Varmasti sarjan paras peli tulossa.

Kyllä tekis mieli lähtee kokeilee mut ei perse kestä kahta 80€ peliä. Ressu Einari 9 on kuitenkin odotuslistalla n.1 peli. Ehkäpä ekasta kunnon alesta, kiinnostais kyllä kovasti.

Demo sai vielä suht. ison päivityksen, joka korjaa ja tasapainottaa asioita. Samat muutokset ovat mukana myös pelin julkaisuversiossa.

onneks hommasin Lucky Bringer talismanin ajoissa nyt kun tuo patch nerffasi tuon kappa locationin niin on muuten huomattavasti hankalampaa saada tuo koska se soul core on siltä on suhteellisen harvinainen. taisi mennä joku 15-20 kappa killiä ennenkö sen sain siltä

jos joku miettii pelin ostamista PC:lle niin jopa tämän tason setupilla siinä performancessa olisi parantamisen varaa, toivottavasti tulee joku performance patch pian. stutterointia nimittäin esiintyy välillä, jännä ku demon kanssa ei ollu mitään ongelmia niin nyt koko versiossa on näitä stutter ongelmia.

nioh3.jpg

Viimeksi muokattu:
itse peli on kyllä aivan mieletöntä tykitystä kokoajan Nioh faneille ite en tosiaan katellu mitään rewikoita, en katsele edes launch traileria ja niitä Easter Eggien määrää kun tulee juttuja vastaan aiemmista Nioh:sta, Ai Että mä nautin!, tätä ollut todella ikävä.

oonko nyt 4 tuntia jatkanut demosta eteenpäin ja vedän muuten edelleen sillä demosta hankitulla 15-19 levelin thief gearilla koska tykkään magic find/item find tyylisistä buildeista, eli mä haluan että sitä loottia tippuu mahdollisimman paljom, asekin on sama kun ei oo tullu oikein uusia purple Tonfia vastaan.

Viimeksi muokattu:
itse peli on kyllä aivan mieletöntä tykitystä kokoajan Nioh faneille ite en tosiaan katellu mitään rewikoita, en katsele edes launch traileria ja niitä Easter Eggien määrää kun tulee juttuja vastaan aiemmista Nioh:sta, Ai Että mä nautin!, tätä ollut todella ikävä.
Tässähän ihan inspiroituu jatkamaan Nioh ykköstä, loppuun, josta voisin sitten jossain välissä siirtyä pelaamaan sen kakkosenkin. Kolmonen onkin sitten sopivasti aleissa jo varmaankin, kun olisin sitä ylipäätään pelaamassa. Näin minä melkein kaikki pelit nykyään ostan. Ekoista aleista vasta. Toki on myönnettävä, että Nioh 3 on itselleni varsin kiinnostava peli. Mutta nykyään en osta kuin ihan superkiinnostavia pelejä julkaisussa, enkä käytännössä niitäkään 80 euron hintaan.

Nioh 3 on kyllä hyvinkin kiinnostava peli, mutta ei kuitenkaan niin superkiinnostava, että olisin valmis julkaisussa jopa sen 80 euroa maksamaan. Toki ei sellaisia pelejä ole käytännössä juuri ollutkaan. Jostain Fromsoftin uutuudesta saattaisin ollakin valmis maksamaan jopa 80 euroa, mutta onneksi he ovat hinnoitelleet pelinsä tähän mennessä maltillisesti julkaisussa, joten ehkä ei ole Frominkaan pelejä sitten tarvis ostaa sentään 80 euron hintaan jatkossakaan.

Joo aika vähissä on pelit joista olen 80e maksanut, mutta tämä nyt pääsi siihen hall of fameen :D

On kyllä ollut huikea peli tähän asti. Ollut tavallista enemmän aikaakin tänään pelailla ja alkaa ensimmäisen ajanjakson kartat olemaan tutkittu. Level taitaa olla jossain 70 tienoilla. Pidän siitä, kun peleissä on jokin keino saada kerättävät näkymään kartalla, ettei tartte lopulta niitä sit netin avulla hakea. Mut ehkä tässä ne saa lopulta turhankin helpolla ja nopeasti.

Mites toi hahmon kustomointi. Onko se tehtävä heti täydellisesti vai voiko muokata myöhemmin kaikkea ? Demo ladattu ja varmaan huomenna täytyy vähän kokeilla, jos pääsee tosta ressu putkesta irti. :D

Ylös Bottom