Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nioh 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Subi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
juu itse tosiaan skippasin aikalailla kaikki optional bossit ja sidequest missionit, ekan actin jälkeen vai olikohan toisen en oo ihan varma ja muut koska ne voi sitten tehdä new game+:lla, että tuo new game+ tulee olemaan itselleni se 100% playtrough. kun tosiaan siirryin new game+:lle eilen mä heti ensimmäisenä itseasissa disenchanttisin kaikki normal playtrought gearin, kun alat saamaan divine gearia (vihreetä gearia) + jokainen gear piece on +145 niin sillä normal playtrough gearilla ei tee enää yhtään mitään

mitä tulee itse new game+ niin on kyllä taattua team ninja laatua tosiaan waypointit säilyy ja pienemmät cruciblen ja leirit voi resettaa ja halutessaan vetää uusiks, erilaiset viholliset eli locationeissa, esim yhdessä cruciblessa oli bossi keskellä cruciblea ja muuta, eli tämä ultimate gear farming vaikeuaste
Joo useimmis peleis se pelin läpi juoksu oliski vähä meh mut tässä iso osa pelin ominaisuuksist ja hienoudest aukee vadta ng+ kierroksella. Dlc:t tuo lisää plussia ja uusia ominaisuuksia.

Ylös Bottom