Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nioh 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Subi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
juu itse tosiaan skippasin aikalailla kaikki optional bossit ja sidequest missionit, ekan actin jälkeen vai olikohan toisen en oo ihan varma ja muut koska ne voi sitten tehdä new game+:lla, että tuo new game+ tulee olemaan itselleni se 100% playtrough. kun tosiaan siirryin new game+:lle eilen mä heti ensimmäisenä itseasissa disenchanttisin kaikki normal playtrought gearin, kun alat saamaan divine gearia (vihreetä gearia) + jokainen gear piece on +145 niin sillä normal playtrough gearilla ei tee enää yhtään mitään

mitä tulee itse new game+ niin on kyllä taattua team ninja laatua tosiaan waypointit säilyy ja pienemmät cruciblen ja leirit voi resettaa ja halutessaan vetää uusiks, erilaiset viholliset eli locationeissa, esim yhdessä cruciblessa oli bossi keskellä cruciblea ja muuta, eli tämä ultimate gear farming vaikeuaste
Joo useimmis peleis se pelin läpi juoksu oliski vähä meh mut tässä iso osa pelin ominaisuuksist ja hienoudest aukee vadta ng+ kierroksella. Dlc:t tuo lisää plussia ja uusia ominaisuuksia.

Hyvältä kyllä kuulostaa kertomanne Nioh 3:sta! Mutta kuten jo toisessa ketjussa olen todennut, niin mitään peliä en oikeastaan taida olla ostamassa 80 euron hintaan, joten odottelen kuitenkin vielä aleita. Tässä odotellessa toki kiinnostaa kuulla pelistä parhaita puolia.

Mitenkäs on muuten musiikin laita? Nioh ykkösessä on nimittäin mielestäni tosi hienot ja tunnelmalliset orkesterimusiikit. Jatkuuko saman tyyppinen meininki myös kolmosessa, ja samaan syssyyn kysyn saman kysymyksen myös kakkosen osalta, koska sekin tuossa odottelee jo backlogissa korkkausta. Ehkä silti jotain muuta välissä, jotta ei tule Nioh-ähkyä. Ja itse asiassa nyt vielä jatkan varmaan Nioh ykkösen DLC:eiden parissa kuitenkin.

Mitenkäs on muuten musiikin laita? Nioh ykkösessä on nimittäin mielestäni tosi hienot ja tunnelmalliset orkesterimusiikit. Jatkuuko saman tyyppinen meininki myös kolmosessa

Ykkösen soundtrack (by Yugo Kanno) on aivan törkeän hieno. Oikeasti yksi upeimmista pelisoundtrackeistä ikinä.

Kolmosessa on omakin (joka on samaa henkeä), mutta kierrättää etenkin pelattaessa ihan samoja taustaraitoja ihan suoraan sekä ykkösestä että kakkosesta. Kanno itse on ollut kyllä mukana kaikissa kolmessa.

Nimimerkillä satoja tunteja nioh2:ssa enkä ki pulsea käytä.
Pakko olla nopea ase, etkä high stancea käytä. Tai sulla on ihan perkeleesti hearthia (Ki:tä).

Nimimerkillä edelliset Niohit pelanneena. Käytän kirvestä raskaalla haarniskalla ja lähes aina high stancella, niin henki lähtis heti ilman Ki Pulsea. (Ki loppuu jo yhteen liikesarjaan - 2 kevyttä + 1 raskas + ryntäys eteenpäin, niin Ki loppuu.

Pakko olla nopea ase, etkä high stancea käytä. Tai sulla on ihan perkeleesti hearthia (Ki:tä).

Nimimerkillä edelliset Niohit pelanneena. Käytän kirvestä raskaalla haarniskalla ja lähes aina high stancella, niin henki lähtis heti ilman Ki Pulsea. (Ki loppuu jo yhteen liikesarjaan - 2 kevyttä + 1 raskas + ryntäys eteenpäin, niin Ki loppuu.
Kusarigama, mid/low stance. En ihan oikeasti muista että mulla olis ollu koskaan ongelmia pelata niin etten pulsea käytä. Pelaan tosin muutenkin aika "varovaisesti" eli iskujen/kombon jälkeen usein pari askelta taaksepäin jollonka ki saa palautua ja varaudun vihun tulevaan iskuun että pääsee selkään taas silpomaan.

En mä tässä Nioh 3:ssa ole pelannut samurailla yhtään ja ninjalla ei tietääkseni ki pulsen vastaava ole. Hyvin ki riittänyt ja latautunut ja kohta pelin loppubossissa. Varusteet mulla on aina sen verran kevyet että onko sitten Agility B, eli varusteloadi pysyy siinä vihreessä lukemassa, se nopeuttaa ki:n palautumista eikä iskut vie niin paljoa muutenkaan.

Toki sulla kun on raskas haarniska niin se hidastaa kin palautumista huomattavasti, raskaan aseen käyttö syö sitä paljon. Pelityylistä riippuen siis voit olla paljonkin riippuvainen ki pulsesta.

Kusarigama, mid/low stance. En ihan oikeasti muista että mulla olis ollu koskaan ongelmia pelata niin etten pulsea käytä. Pelaan tosin muutenkin aika "varovaisesti" eli iskujen/kombon jälkeen usein pari askelta taaksepäin jollonka ki saa palautua ja varaudun vihun tulevaan iskuun että pääsee selkään taas silpomaan.

En mä tässä Nioh 3:ssa ole pelannut samurailla yhtään ja ninjalla ei tietääkseni ki pulsen vastaava ole. Hyvin ki riittänyt ja latautunut ja kohta pelin loppubossissa. Varusteet mulla on aina sen verran kevyet että onko sitten Agility B, eli varusteloadi pysyy siinä vihreessä lukemassa, se nopeuttaa ki:n palautumista eikä iskut vie niin paljoa muutenkaan.

Toki sulla kun on raskas haarniska niin se hidastaa kin palautumista huomattavasti, raskaan aseen käyttö syö sitä paljon. Pelityylistä riippuen siis voit olla paljonkin riippuvainen ki pulsesta.
Itse en pysty tuollaiseen Ki pulse-tyyppiseen pelaamiseen. Ei vaan toimi luontaisten ominaisuuksieni pohjalta, kun rytmitajuni on nolla. Ja tuon tyyliset nopeat tarkat ajoitukset eivät myöskään toimi, ellei ole tosi selkeää visuaalista merkkiä. Tuo pulse muuten muistuttaa aikalailla sitä Hell Is Usin healthin keräämistä, mikä ei myöskään sujunut itseltäni ollenkaan.

Ihan ok olen Nioh ykköstä ainakin siitä huolimatta pystynyt pelaamaan. Pelissä kun voi farmata ja sitä kautta kehittää hahmoa ja aseita, niin pelaaminen on ihan hyvässä tasapainossa, vaikka Ki pulsen käyttö ei sujukaan.

Itse en pysty tuollaiseen Ki pulse-tyyppiseen pelaamiseen. Ei vaan toimi luontaisten ominaisuuksieni pohjalta, kun rytmitajuni on nolla. Ja tuon tyyliset nopeat tarkat ajoitukset eivät myöskään toimi, ellei ole tosi selkeää visuaalista merkkiä. Tuo pulse muuten muistuttaa aikalailla sitä Hell Is Usin healthin keräämistä, mikä ei myöskään sujunut itseltäni ollenkaan.

Ihan ok olen Nioh ykköstä ainakin siitä huolimatta pystynyt pelaamaan. Pelissä kun voi farmata ja sitä kautta kehittää hahmoa ja aseita, niin pelaaminen on ihan hyvässä tasapainossa, vaikka Ki pulsen käyttö ei sujukaan.
Sama homma, siksi ninjalla tässä pelaankin kun ei siitä pulsesta tarvi huolehtia. Ja Nioh 1 ja 2 tuli pelattua nopeella aseella/kevyillä kamppeilla.

Iteki oon nyt lähinnä ninjalla pelannut ku tuntuu paljon vahvemmalta ja helpommalta. Ei tarvi just välittää ki pulsesta ja stamina/ki palautuu tosi nopeesti.

juu itse tosiaan kun pelasin pelin läpi Ninjalla en käyttänyt juuri kertaakaan Samurai:ta ja ki-pulsea että tein aina kun tein sen samurai swap parryn niin vaihdoin samantien takaisin ninjaksi. Normalilla siinä vielä pärjäsi mutta tuolla New game+:lla bosseilla on sen verta paljon hp:ta että, siinä on melkein pakko opetella käyttämään molempia tehokkaasti ja combottamaan niitä ellei ole jumalainen geari

Tuo Ki pulse tulee niin luonnostaan iskujen päätteeksi, ettei sitä tule ollenkaan mietittyä. Osuu jos osuu. Varsin pitkä se aikaikkuna siinä on lopulta. Mut joo, mä pelaan aina isolla aseella ja tuhdilla armorilla ensimmäisen kierroksen niin tokihan se silloin on isommassa roolissa. Näin on ollut lähes jokaisessa genren pelissä, kun se vaan miellyttää itseä eniten. Elden Ring oli poikkeus, kun siinä tuli pelattua velholla alusta lähtien.

Niin vähän on tullut ninjalla pelattua, et ajatuksena on ollut toinen kierros aloittaa sillä ellei sit NG+. Nuo NG+ kierrokset eivät vaan yleensä ole mun juttu ollenkaan. Mieluummin aloitan eri pelityylillä pelin alusta.

Oon pelkkää staminaa nostanu, niin kyl se painoraja pysyy vihreenä. Keltasella menis mahottomaks.
juu itse tosiaan kun pelasin pelin läpi Ninjalla en käyttänyt juuri kertaakaan Samurai:ta ja ki-pulsea että tein aina kun tein sen samurai swap parryn niin vaihdoin samantien takaisin ninjaksi.
Itse muutin ton niin ettei se tee sitä vaihtoa. Samurailla pelaan, mut joskus hyvin harvoin käytän ninjutsua.
Tuo Ki pulse tulee niin luonnostaan iskujen päätteeksi, ettei sitä tule ollenkaan mietittyä.
Sama juttu! Ki pulse onnistuu mulla myös väistöllä/dodgella.
Nuo NG+ kierrokset eivät vaan yleensä ole mun juttu ollenkaan. Mieluummin aloitan eri pelityylillä pelin alusta.
Täysin sama juttu täällä.

Saa nähä aloitanko ng+ kierrosta, oli toi loppu kohtuu raskas rutistus ja nyt in olo iha puhki. Sen verran pelasin et pääsin takas avoimee maailmaan mut jotenkin toi ng+ ei nyt kauheesti huvita. Nioh2:ssa sitä jakso montakin kierrosta.

Ylös Bottom