Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy (keskustelua pelisarjasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gurmeliini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
FF XI saanut loistavan uuden päivityksen ja tätä tullaan parantamaan entisestään. Pelin AI kumppanit eli Alter Egot saa mahdollisuuden tulla vahvemmiksi. Voit päivittää niiden kyky pisteitä ja tulevaisuudessa voit valita myös niiden varusteet. Itse aion palata pelin pariin parin viikon päästä joten tämä päivitys tuli hyvään saumaan ja todella iloinen ettei SE ole vaan hylännyt vanhaa sotaratsua.

FF XI joutuu sulkemaan jo kolmannen serverin uusilta pelaajilta kun kova pelaaja ryntäys vaan jatkuu.

XIV:ssä oli aikoinaan samanlaisia ongelmia. Muistan, kun Odinille pystyi tehdä hahmon vain keskellä yötä. Siinä sitä sitten päivysteltiin. Ei taida XIV:llä enää olla ihan noin paljon tunkua.

Hitto että olisin ikionnellinen, jos saatais tuo XI myös konsoleille. Välillä tuntuu, että XI saa nykyään enemmän päivityksiä kuin XIV. Täällä on XIV tauolla kun iski ihan totaalikyllästyminen niihin samoihin juttuihin, mitä pistetään päivityksillä ulos joka hemmetin kerta. Peli todella kaipaisi jo uusia tuulia. Varmaan moni muukin huomannut saman, ja siksi siirtynyt XI:n pariin.

Tuli tuossa pelattua Final Fantasy 7 remake läpi. Tarjosihan tuo ainakin paljon eeppistä cut sceneä jota tais olla itse koko pelistä noin 10 tuntia :D . Mutta kyllähän tuo silti oli hyvä joskin vähän lineaarinen.
Final Fantasy 7 rebirth taitaa olla sit enemmän tuota vapaata pelaamista joka julkaistaan xboxillekin kesäkuussa. Nyt just aloitin tuon Final Fantasy 16 niin saa nämä Squaren Final Fantasy xbox tarjoukset hyödynnettyä. Teemana siis Final Fantasy täällä.

Tuli tuossa pelattua Final Fantasy 7 remake läpi. Tarjosihan tuo ainakin paljon eeppistä cut sceneä jota tais olla itse koko pelistä noin 10 tuntia :D . Mutta kyllähän tuo silti oli hyvä joskin vähän lineaarinen.
Final Fantasy 7 rebirth taitaa olla sit enemmän tuota vapaata pelaamista joka julkaistaan xboxillekin kesäkuussa. Nyt just aloitin tuon Final Fantasy 16 niin saa nämä Squaren Final Fantasy xbox tarjoukset hyödynnettyä. Teemana siis Final Fantasy täällä.
Täälläkin FF7 Remake kesken Xboxilla. Kerran olen pelin PC:llä läpipelannut, mutta maistuu edelleen. Peli ei varsinaisesti ole mikään ihmeellinen, vaan pikemminkin perushyvä, mutta varsinkin kun Rebirth häämöttää horisontissa, niin täytyyhän tämä nyt uudelleen pelata. Varsinkin tarina on sen verran onnistunut. Taistelusta en edelleenkään tykkää erityisen paljon, mutta kyllä se menettelee.

Tuli tuossa pelattua Final Fantasy 7 remake läpi. Tarjosihan tuo ainakin paljon eeppistä cut sceneä jota tais olla itse koko pelistä noin 10 tuntia :D
No eipä tämä FF16 cutscenejä nyt ainakaan vähennä ;) Tuossa just oli tuo ifrit vs garuda taistelu ja olihan tuokin melkoisen eeppistä elokuvallista menoa. Ei ole tainnut olla kovin halpoja tuottaa nämä Final Fantasyt, et kun eivät ole olleet niin tyytyväisiä pelien myynteihin.

Ylös Bottom