Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin’s Creed Black Flag Resynced

Tämä on ehkä mun lempi assassins creed koko sarjassa tai ne osat mitä mä olen pelannut, kyllähän tätä sillee pikkasen innoissaan odottaa mutta onhan tämä jo pelattu, tosin aikaa jo vuosia niin tuskin muistan kauheesti ja sen verran pikku uudistuksia tässä että menee helposti "uudesta" pelistä. Mutta ei ehkä ihan julkkarina kun vielä ghost of yötei kesken ja kingdom com 2 odottaa vuoroaan ym niin saa olla kaupassa odottamassa aleja.

Tämä on ehkä mun lempi assassins creed koko sarjassa tai ne osat mitä mä olen pelannut, kyllähän tätä sillee pikkasen innoissaan odottaa mutta onhan tämä jo pelattu, tosin aikaa jo vuosia niin tuskin muistan kauheesti ja sen verran pikku uudistuksia tässä että menee helposti "uudesta" pelistä. Mutta ei ehkä ihan julkkarina kun vielä ghost of yötei kesken ja kingdom com 2 odottaa vuoroaan ym niin saa olla kaupassa odottamassa aleja.
Tuossahan olikin juuri joku postannut tämän alesta 39€ hintaisena :D

Oli tämä aikoinaan hyvä. Joskin peli on hyvässä muistissa, eikä merirosvot ole oikein ikinä paljoa kiinnostaneet. Tuntuu, ettei laivataistelut eivät oikein tuoneet mitään lisää. Laivan valtaukset olivat toki ihan hauskoja aluksi, mutta sekin rupesi puuduttamaan.

Eli ei tätä tule hankittua. Muutenkin on aivan liikaa pelattavaa ja tulossa on yksi kaikkien aikojen odotetuin peli syksyllä.

Muistan että lempipuuhaani oli laivan kehittäminen koska lopulta pääsi koittamaan niiden jättimäisten sotalaivojen myllyttämistä. Luulen että tämä resync jää nyt ostamatta, kattelen jotain lets playta ja jos vaikka innostuisi vielä.

joo ei tuu ostettua kun samaan aikaan tulee Gran blue fantasy Relink: Endless Ragnarok lisäri, mutta varmaan jossain vaiheessa tulee sitten pelattua ubisoft+ kautta.

Katselin jonkun 20 minuuttisen vertailuvideon eroista ja eipä oma näkemys mihinkään muuttunut: ihan liian vähän eroja että kokisin ostamisen arvoiseksi.

Moni tosin tuntuu nimenomaan haluavankin sen vanhan pelin, joten mikäpäs siinä sitten.

Katselin jonkun 20 minuuttisen vertailuvideon eroista ja eipä oma näkemys mihinkään muuttunut: ihan liian vähän eroja että kokisin ostamisen arvoiseksi.

Moni tosin tuntuu nimenomaan haluavankin sen vanhan pelin, joten mikäpäs siinä sitten.
Miksi tämä pitäisi olla jotain muuta, kun vanha peli uudella enginellä ja tuoreella gameplayllä? Sitähän esim RE4:kin oli, pienillä uudistuksilla höystettynä.

Enemmän tässä on uutta ja muutoksia mitä vaikka TLOU Part 1, josta Sony vielä pyysi pokalla 80€, koska ”remake”.

Viimeksi muokattu:
Miksi tämä pitäisi olla jotain muuta, kun vanha peli uudella enginellä ja tuoreella gameplayllä? Sitähän esim RE4:kin oli, pienillä uudistuksilla höystettynä.

Enemmän tässä on uutta ja muutoksia mitä vaikka TLOU Part 1, josta Sony vielä pyysi pokalla 80€, koska ”remake”.
Ei sen tarvitse. Ihan pätevältä tämä vaikuttaa, jos vain katsotaan Remaken kannalta.

Kuitenkin joillekin on vain liian vähän uudistuksia. Peli on vain liian hyvässä muistissa.

Ei sen tarvitse. Ihan pätevältä tämä vaikuttaa, jos vain katsotaan Remaken kannalta.

Kuitenkin joillekin on vain liian vähän uudistuksia. Peli on vain liian hyvässä muistissa.
Joo ei siinä mitään. Kyllä tämän ymmärtää, @shamaniac viestistä vaan saa sellaisen kuvan, että tämän olisi pitänyt muuttua jotenkin isomminkin.

Kyllä tämän ulkoa muistaa pelannut läpi Xbox 360 monta kertaa toki aion uusiksi pelata jossain vaiheessa uutena versiona.

Tuli ostettua tämä tieten ekaksi peliksi PS4:lla. Ei kyllä enään muista juuri mitään tuosta tarinasta tms. Ainut minkä muistaa on, että siellä merellä oli kaikennäkösiä siistejä laivoja joita pystyi ns metästämään ja tuhoamaan. :)

Kuinka moni pelannut lisäosan joka tähän julkaistiin aikoinaan tätä itse en ole koskaa pelannut.
Silloin joskus muinoin pelasin sen. Muistaakseni ihan ok DLC, tyyliin lisää samaa, ihan pienillä muutoksilla. Koska ostan pelejä usein GOTY/Ultimate/whatever versioina (sitten kun kaikki on jo julkaistu, ja saa halvalla), nämä Ubi-DLC:t menee usein vähän pakkopullanna jo tosi pahassa Ubi-ähkyssä.

No varmaan siksi että itse sen ostaisin. Ihan omasta puolestani puhuin enkä yleisesti. Totesin kyllä myös että moni tuntuu haluavankin ettei muutu liikaa.

Aiemmin kun mietin tätä peliä niin taisit kommentoida että "onhan tässä paljon eroja", joten ehkä sekin kommentti oli mielessä, sillä ei tässä minulle niin paljoa tosiaan ole eroja, uutta tai mitään, minkä vuoksi innostuisin tätä uudestaan pelaamaan. Omasta mielestäni muutenkin nuo uudemmat AC-pelit on parempia. Lähinnä niitä on vain paisutelta turhan isoiksi.

En tässä nyt ollutkaan vertailemassa mihinkään. Itsehän ostin sen TLOU:n PS4-version jossa oli varmaan vielä vähemmän eroja. Tosin vasta alesta. Pelin kesto on myös paljon vähemmän mitä Black Flag vaikka ero ei sentään niin iso ole mitä uudempiin AC-peleihin verrattaessa.

Viimeksi muokattu:
Päätin pelailla alkuperäistä tässä ja muistin miksi jäi aikoinaan kesken:

Kontrollit ovat aivan hirveät.

Edward juoksentelee kuin olisi koko aika humalassa. Tyyppi ei ikinä juokse sinne minne haluaisi. Toivottavasti tässä olisi paranneltu tuo ohjattavuus.

Alkuperäinen muuten on myös suomenkielisillä teksteillä. Mahtaakohan tässä olla sama...?

Päätin pelailla alkuperäistä tässä ja muistin miksi jäi aikoinaan kesken:

Kontrollit ovat aivan hirveät.

Edward juoksentelee kuin olisi koko aika humalassa. Tyyppi ei ikinä juokse sinne minne haluaisi. Toivottavasti tässä olisi paranneltu tuo ohjattavuus.

Alkuperäinen muuten on myös suomenkielisillä teksteillä. Mahtaakohan tässä olla sama...?
Jep, tämmöset asiathan on varmasti juuri se mitä on nykyaikaistettu. Minusta noissa uusissa AC on todella hyvä liikkuvuus jo, pelialan parasta jopa. Tykkään siitä, että näissä on täysin analoginen liikkuminen nykyään, ihan vähän tattia liikuttamalla kävellään hitaasti ja siitä ääriasentoon nopeus kiihtyy portaattomasti. Harvassa pelissä on tuota tehty noin hyvin minusta.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom