Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin’s Creed Black Flag Resynced

Tämä on ehkä mun lempi assassins creed koko sarjassa tai ne osat mitä mä olen pelannut, kyllähän tätä sillee pikkasen innoissaan odottaa mutta onhan tämä jo pelattu, tosin aikaa jo vuosia niin tuskin muistan kauheesti ja sen verran pikku uudistuksia tässä että menee helposti "uudesta" pelistä. Mutta ei ehkä ihan julkkarina kun vielä ghost of yötei kesken ja kingdom com 2 odottaa vuoroaan ym niin saa olla kaupassa odottamassa aleja.

Tämä on ehkä mun lempi assassins creed koko sarjassa tai ne osat mitä mä olen pelannut, kyllähän tätä sillee pikkasen innoissaan odottaa mutta onhan tämä jo pelattu, tosin aikaa jo vuosia niin tuskin muistan kauheesti ja sen verran pikku uudistuksia tässä että menee helposti "uudesta" pelistä. Mutta ei ehkä ihan julkkarina kun vielä ghost of yötei kesken ja kingdom com 2 odottaa vuoroaan ym niin saa olla kaupassa odottamassa aleja.
Tuossahan olikin juuri joku postannut tämän alesta 39€ hintaisena :D

Hinta on kyllä sopiva, joten siitä kehut. Näin nämä tällaiset pitääkin hinnoitella. Itse en tosin vielä tästäkään huolimatta kaupoille lähde. Isoin syy on aika, sillä pitää tosiaan olla reilummin uusi peli/kokemus kun jonossa on ihan pelaamattomiakin sarjan pelejä.

Ylös Bottom