Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hakutulokset

  1. J

    Grand Theft Auto VI

    On digiversiossa se hyvä puoli tietty että ei tarvii pelata levyjen kaa. Ja kyllä toi fyysinen varmasti hyllyyn tulee. Koska hyvää jatkoa gta sarjalle joka alkoi gta 3 pelistä. (Gta 3, vc,sa,vcs,lcs, gta 4, gta episodes,gta v) ja nyt tää
  2. J

    Grand Theft Auto VI

    Onko tietoa onko tuossa kotelossa vaan tosiaan latauslipuke vai löytyykö siitä myös kartta?
  3. J

    Grand Theft Auto VI

    Ei ole onnistunut ainakaan täällä. Edelleen näkyy add wishlist
  4. J

    Grand Theft Auto VI

    Joko porukka on saanut ennakkotilattua
  5. J

    Grand Theft Auto VI

    "Vaan" digi versio? Ei sillä ettäkö haittais. Pääsee heti pelaamaan 19.11. Mutta joo. Missä ne fyysiset kopiot ja niiden ennakkotilaus
  6. J

    Grand Theft Auto VI

    No rehellisyyden nimissä täytyy sanoo että pelko on että ne erikoisversiot myydään loppuun.
  7. J

    Grand Theft Auto VI

    Onko mitään aavistusta mihin aikaa ylihuomenna myyntialkaa vai alkaako se heti kun vuorokausi vaihtuu?
  8. J

    Grand Theft Auto VI

    Mä ajattelen näin että itselle ei vaan ole sellaisia pelejä tulossa jotka jaksaa innostaa joten hyvin voi maksaa tästä vähän enemmän. Mietin vaan kun mä haluan tietyn fyysisen version mutta kuitenkin haluan pelata heti kun se vaan on mahdollista joten pitäänee ostaa sekä fyysinen että digiversio
  9. J

    Grand Theft Auto VI

    Vihdoinki. Mahtavaa. Tosin itsellä pieni pelko että pitääköhän ennakkotilauksen suhteen olla kuinka nopee/onnekas että saa haluamansa version...
  10. J

    Grand Theft Auto VI

    Voisko ennakkomyynti alkaa ilman että siitä ilmoitetaan ennakkoon?
  11. J

    Kysy mitä vain -ketju

    Mitenköhän mun pitäis ratkaista seuraava ongelma. Mulla on olemassa webhotelli ja nettisivut siellä. No mulla ei varsinaisesti ole syytä eikä kyllä aikaakaa enää yllä pitää. No ei siinä vielä mitään. Senkun irtisanon sen sopimuksen. Mutta ongelma on se että mulla on siellä sähköpostiosoite jota...
  12. J

    Kysy mitä vain -ketju

    Asia ei vakava mutta ärsyttää kun yks henkilö näkee mitä kuuntelen spotifysta. Mikä asetus mun pitää muuttaa ettei sitä näe kukaan. Vai pystyykö sitä muuttamaan spotifysta vai pitääkö mun yrittää muistaa kaikki ne paikat johon oon yhdistänyt spotifyn
  13. J

    Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

    Voi hitto sentään. Menin eilen maksamaan yhden laskun joka oliki jo maksettu. Että osaa ketuttaa. No kyllä mä sen varmaan saan palautuksena tililleni koska se lasku oli sellainen ettei sitä voi vähentää seuraavasta laskusta koska yksittäinen lasku
  14. J

    State of Play - Sonyn peliuutisia web-lähetyksenä

    Mä elättelin toivetta uutisesta uudesta Horizon pelistä mut sit luin että Japanissa ja aasiassa kehitetyistä peleistä joten se siitä
  15. J

    Grand Theft Auto IV

    Oliko jossain vaiheessa huhua että tää tulis ps5?
  16. J

    Grand Theft Auto VI

    Tätä tahtiin kun gta pelejä julkaistaan niin tää lienee viimeiseksi gta peliksi mun elämässä . Mutta tuosta uudesta julkaisupäivästä. Uskon että jos 3.traileri tulee viim alkukeväästä + preorder alkaa samaan aikaan 3.trailerin kanssa niin sit voidaan vähän enemmän uskoa siihen että se pitää...
  17. J

    Grand Theft Auto VI

    Toi vähän hirvittää mua jos viivästyminen johtuu siitä että vuodettu tietoja. Mitä jos aina on joku joka vuotaa tietoja. Eihän tuota päästä koskaan sit julkaisemaan
  18. J

    Grand Theft Auto VI

    Ton nyt arvasi. Oli paljonki eri merkkejä siitä että myöhästyy. Mä en kyllä usko tuohon uuteenkaan päivään.
  19. J

    PS5-ongelmat

    Mulla taas nyt pari kuukautta tehnyt aina välillä sellaista että konsoli jämähtää eikä reagoi mihinkään muuhun kun konsolin omaan virtapainikkeeseen. Virheilmoitus ce-108262-9
  20. J

    PS5-ongelmat

    Mulle tuli ghost of Tsushima peliä pelatessa 2 kertaa virhekoodi ws-116449-5. Onko kyseessä joku vakava virhetila. Sen tekstin mukaan ei ole mutta kun se tuli 30 min välein ja sitten ennen ei ole koskaan tullut tuota ilmoitusta
Ylös Bottom