Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Jaskan kanssa eilen lounaalla puhuttiin, että jos se pikku juutalainen on niin pihi, että jää toi autolla meno kympistä kiinni, niin mä voin maksaa sen ylimääräisen kympin. Joten jos se on kolmekymppiä jamppaa kohti, niin mä maksan neljä niin köyhä-Japi pääsee vain kahdellakympillä.
Elikkä juna lähtee klo 15:07 ja kustantaa aikuiselta 26.90e suuntaansa. Pihi juutalais-opiskelija pääsee puoleen hintaan. :p Jokatapauksessa mun on ruokittava koira siinä vielä ennen kolmea, ettei se ole aivan kuolemankielissä puolenyön aikaan kun palaan siivoamaan sen jätöksiä olohuoneen lattialta. Mutta eiköhän me parissa tunnissa autollakin ehditä ihan riittävän hyvin, vaikka haettaisiin känni-ääliö jryille Siwasta pussikaljaa
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Elikkä mähän en juo mitään Siwan pussikaljaa, vaan käyn ostamassa muutaman Hoegaardenin Alkosta ennen matkaan lähtöä ja varaan takapenkin kokonaan itselleni. Jos parkkimaksuja ei tule maksettavaksi, niin mehän päästään yhä halvemmalla autokyydillä, kun kolmeen pekkaan maksetaan, sillä kyllä sunkin lusmun tarttee sieltä Helsingistä takas tulla.

Elikkä mennäänkö autolla? Elikkä.
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Elikkä mennäänkö autolla? Elikkä.
Elikkä se 26.90e oli opiskelijan meno-paluu. Jotenka säästän mukavan 3.10e kun menen junalla. Siispäten seuran vuoksi voin hypätä kyytiin. Muttaettäsiishäh, koska se kyyti lähtee?
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Elikkä se 26.90e oli opiskelijan meno-paluu. Jotenka säästän mukavan 3.10e kun menen junalla. Siispäten seuran vuoksi voin hypätä kyytiin. Muttaettäsiishäh, koska se kyyti lähtee?
Elikkä mä voin vaikka lahjoittaa sulle 3,20e, saahan sillä sitten Linnatuulessa esimerkiksi munkki-kahvin. Tulee sullekin hyvä mieli, kun jäät periaatteessa matkasta vähän voitolle.
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Muttaettäsiishäh, koska se kyyti lähtee?

Eli olen noin 9.00 nukkumassa... Jos siinä viisi tuntia vetelis köllöö, niin pääsis noin 14.30 matkaan. Kolmelta lähtö Treelta ja noin 17.00 Helzingissä. Vai pitäiskö aikastaa?
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Kyllä toi varmaan toimii. Japi heittää kakarat mummin hoitoon siinä päivällä ja sitten me mennään Plevnaan kippaamaan talon vehnää, kunnes kyyti lähtee...
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Kyllä toi varmaan toimii. Japi heittää kakarat mummin hoitoon siinä päivällä ja sitten me mennään Plevnaan kippaamaan talon vehnää, kunnes kyyti lähtee...

Jahas, rattoisaa matkaseuraa tiedossa... :D
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Eli tulenko Plevnalta haeskelemaan? Näin alustavasti?
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Juuh, se lienee hyvä paikka, about puoli kolmen aikaan.. Jryin saatat kyllä joutua kantamaan kun se uhkasi juoda toisenkin talon vehnän...
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Täytyy nyt vähän katsoa, meneekö ihan noin överiksi...

No, tuossa autossa on iso takakontti. Otat siellä sitten välikuolemat, niin oot taas Hellzinkissä iskussa.
Juuh, se lienee hyvä paikka, about puoli kolmen aikaan.. Jryin saatat kyllä joutua kantamaan kun se uhkasi juoda toisenkin talon vehnän...
Eli tuohon tähdätään.
 
Ylös Bottom