Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Ei sitä tartte monta kaljaa nappasta että alkaa puheet suurentua...
Ja jos Plevnan Vehnää juo, riittää yksikin. Minäkin join kaksi niitä ja olin vielä illalla kotona ihan pöhnässä. Laatukamaa!
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Mihinkäs aikaan tuo lähtö olisi kun tapahtuma siis alkaa klo 17?
Kuskin ehdolla toki eli Pziuz avaa sanainen arkkusi :). Niin ja toki minkäverran sun kaarasi vie polttoainetta. Elikkäs joku 25e per lärvi matkakustannuksiin (sisältäisi sen parkkihallimaksun).?
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Kaara ryystää varmaan ainakin sen 8 litraa satasella.
Pääsen silloin aamusta töistä ja jos nukkuisin jonnekin klo. 14.00 saakka, niin voisin sitten lähteä teittiä "aamutouhujen" jälkeen haeskelemaan.
Miltä kuullostaa? sovitaan vain, että mistä kukakin tulee.
Ai niin ja oliko se niin että ootte kaikki hevimiehiä? Että mitä soitetaan matkalla?
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Ai niin ja oliko se niin että ootte kaikki hevimiehiä? Että mitä soitetaan matkalla?
Mä en kuuntele mitään Mobya raskaampaa. No ehkä vähän Slayeria. Mitä tahansa saa soittaa, kunhan ei liian kovaa, mulla meni melkein muutenkin kuulo armeijassa.

Kahden kieppeissä lähtö on ihan OK. Mä voin yrittää pummia kyydin vaimolta, jos se heittäisi mut vaikka Kaukajärven Nesteelle. Ehkä voidaan poimia Jaska matkalta kyytiin.
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Siis meillähän jäi mehevät keskustelut kesken joten musiquen ei tarvitse olla lujalla tai muuten keskustelusta ei tule mitään :D. Jos saatte pummattu meikäläiselle asti kyydin niin voin keittää sumpit kuhan vain tulette vähän ennen tuota maakista klo 14 aikaa. Vaikka mun Moccamasteri nopea onkin ei se sentään materianvalmistin ole.
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Siis meillähän jäi mehevät keskustelut kesken joten musiquen ei tarvitse olla lujalla tai muuten keskustelusta ei tule mitään :D. Jos saatte pummattu meikäläiselle asti kyydin niin voin keittää sumpit kuhan vain tulette vähän ennen tuota maakista klo 14 aikaa. Vaikka mun Moccamasteri nopea onkin ei se sentään materianvalmistin ole.

Niin, siis jos nukun 14.00 asti, niin menee hetki ennen kuin pääsen lähtemään. Eli jos lähtö tapahtuu 14.30...
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Niin, siis jos nukun 14.00 asti, niin menee hetki ennen kuin pääsen lähtemään. Eli jos lähtö tapahtuu 14.30...

Juu nuku kaikessa rauhassa. Emmähalua että kuski nukkuu rattiin joten ei mulla ainakaan minuuttiaikataulu ole. Sulla lienee kattava musakkikokoelma autossa, ettei tarvitse krillailla omia levytyksiä mukaan?
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Mä voisin tehdä kokoelman noista rockbandin 2:n biiseistä, että pääsee tunnelmaan jo autossa. Toivottavasti se peli on siellä sitten..!
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Warepelle!!!
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Meikäläisen osallistuminen muuttui hyvin epävarmaksi. Pistän syyn privaviesteillä teille.
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Okei, eli Rixa ei tule. Koita jaksaa!
Mitenkäs me homma hoidetaan kolmenkoplana? Mulle on oikeastaan ihan sama koukata siitä keskustan kautta, jos se olis teille helppoa.
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Mulle opiskelijana halvin vaihtoehto olisi nyt kolmen kimppakyydin sijasta junamatka...
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Eli ajattelin, että oltais selvitty 20 per nuppi edes takas, jos kolme lähtis. En tiedä onko ihan noinkaan paljon. Mitä mieltä olette Japi ja Jryi?
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Eli ajattelin, että oltais selvitty 20 per nuppi edes takas, jos kolme lähtis. En tiedä onko ihan noinkaan paljon. Mitä mieltä olette Japi ja Jryi?
Parkkeeraus Helsingin keskustassa maksaa sikaa. Tietysti jos onnistutaan löytämään jokin kadunvarsipaikka, jossa tarttee maksaa vain neljään asti, niin ihan niin kalliiksi ei tule. En tiedä, miten todennäköistä toi on Tsadissa.

Mutta Jaskan kanssa eilen lounaalla puhuttiin, että jos se pikku juutalainen on niin pihi, että jää toi autolla meno kympistä kiinni, niin mä voin maksaa sen ylimääräisen kympin. Joten jos se on kolmekymppiä jamppaa kohti, niin mä maksan neljä niin köyhä-Japi pääsee vain kahdellakympillä.

Että kyllä mä ainakin vielä olen autokyytiin mielelläni hyppäämässä.
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Parkkeeraus Helsingin keskustassa maksaa sikaa. Tietysti jos onnistutaan löytämään jokin kadunvarsipaikka, jossa tarttee maksaa vain neljään asti, niin ihan niin kalliiksi ei tule. En tiedä, miten todennäköistä toi on Tsadissa.
Aika harvassa on ne paikat joissa tarvitsee lauantaisinkin maksaa, ja jos on maksupakko niin se loppuu yleensä lauantaisin neljän maissa. Esim. Kruunuhaassa, joka on siinä vieressä, on kakkosvyöhyke jossa ei ole lauantaimaksuja.
 
Vastaus: 081018: Tampereelta saapuvien säätöketju

Ainakin siellä Rautatieaseman vieressä, missä Tuska järjestetään, niin on ihan ilmaset parkkipaikat muistaakseni kellon ympäri, eli jos jaksaa hieman kävellä, niin sinne kannattaa jättää auto, itse jätän sinne aina auton kun Hellsinkiin menen :)
 
Ylös Bottom