Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voihan kura. Lähetettiin JAPLE:n kanssa lomakkeet sinne joskus vuoden alusta ja mitään koodeja ei saatu.
Ei oo kivaa.
Sama homma. Lähetin laput 10.1.2008 mutta vielä ei ole kuulunut mitään. Ihmeen kauan kestää parin lapun tarkistaminen...
Itse pistin Gamestopin kuittia sinne ja hyvin pelitti. En tiedä tulostaako täällä suomessa mikään puoti sarjanumeroa kuittiin?Kaverin kans ajateltiin laitella tän tarjouksen meneen. Ongelmana on vaan, että boxi ostettu gamestopista ja kuitissa ei näy konsolin sarjanumeroa eli onko joku muu laitellu gamestopista ostetun boxin kuitilla meneen ton homman.
Itse pistin Gamestopin kuittia sinne ja hyvin pelitti. En tiedä tulostaako täällä suomessa mikään puoti sarjanumeroa kuittiin?
Mullekin koodit tuli. Kesti 4kk. Boxi on jo myyty, että pistäkää tarjouksia jos joku haluu ostaa nää koodit.
Sama homma. Lähetin laput 10.1.2008 mutta vielä ei ole kuulunut mitään. Ihmeen kauan kestää parin lapun tarkistaminen...
Ilmeisesti useimmille on tullut nuo koodit sähköpostiin 14.4. Tännekkin tuli tuolloin vaikka laput tosiaan pistettiin menemään joskus tammikuussa. Olin kerennyt unohtaa jo koko asian kunnes tarkistin sähköpostin. No, ompahan jotain uutta pelattavaa välillä.
millainen otsikko tuossa viestissä on? ei ole täällä näkyny vielä mitään tammikuun puolivälissä lähetetyt laput