Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Konsoli pitää olla ostettu 14.12.2007 mennessä ja noi lomakkeet pitää olla microsoftilla 14.12.2008.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Voi hieman sekoittaa, kun Microsoftin sivuilla lukee, jotta
6. Entries must be submitted through the post to Xbox 10 Games Offer, PO Box 2863, 345 Edinburgh Avenue, Slough, Berkshire, SL1 4BT, UNITED KINGDOM and must be received by no later than 12:00 p.m. on 14th December 2007.
http://www.xbox.com/en-GB/10gameseach/termsandconditions.htm

Mutta itse lomakkeessa puhutaan sitten 2008 vuodesta...

Kumpaahan nyt kannattaa uskoa. Pessimistinä sanoisin, että nyt on jo liian myöhäistä lähettää lomakkeita.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Itse lähetin liput ja laput eilen, eli ei kerkeä 14.12.2007, mutta 14.12.2008 mennessä kyllä! Ja jos ei ala kuulua mitään niin nostan kyllä älämölön ja vetoan lappuun jne jne.. Kuitenkin tuli osittain hankittua toi konsoli ton takia jo nyt, eikä vasta loppukuusta. Sama kun että kyllä sielä lomakkeessa ihan selkeästi lukee Finland, joten myös sen suhteen pitäisi toimia.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Tämähän käy mielenkiintoiseksi. Kertokaa mattimyöhäiset kokemuksia: kannattaako enää lähettää kuitteja vai menikö jo? Tekisi mieli osallistua.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

feldon sanoi:
Tämähän käy mielenkiintoiseksi. Kertokaa mattimyöhäiset kokemuksia: kannattaako enää lähettää kuitteja vai menikö jo? Tekisi mieli osallistua.

Ehtii ehtii..... huomaa vuosiluku:

This promotion starts at 9:00 a.m. CET on 1st October 2007 and will run until 12:00
p.m. CET on 14th December 2007 (the Promotion Period).

Entries must be submitted through the post to Xbox 10 Games Offer, PO Box 2863, 345
Edinburgh Avenue, Slough, Berkshire, SL1 4BT, UNITED KINGDOM and must be received
by no later than 12:00 p.m. on 14th December 2008.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

tt76575 sanoi:
Voi hieman sekoittaa, kun Microsoftin sivuilla lukee, jotta

Mutta itse lomakkeessa puhutaan sitten 2008 vuodesta...

Kumpaahan nyt kannattaa uskoa. Pessimistinä sanoisin, että nyt on jo liian myöhäistä lähettää lomakkeita.

Jottei asia olisi liian selkeä, päivämääristä on liikkeellä itse asiassa kolmea eri tietoa. Suomenkielisessä lomakkeessa mainitaan kampanjan päättymispäiväksi 31. 12. 2007...

Microsoftin hommissa olevan Killin epävirallisen foorumikommentin mukaan taas kampanja ei olisi vielä lainkaan voimassa Suomessa.

Microsoftin kansainvälinen työnjako on siis taas kerran iloisesti sekaisin. Toisaalta tietojen ristiriitaisuus on tavallaan kuluttajan etu, koska asiakas voi nyt itse valita, minkä ehtojen mukaiseen ilmaispelikampanjaan osallistuu. Jos tarjouksen esittäjä laatii ehdot monitulkintaisiksi, oikeuskäytännön mukaan ne tulkitaan silloin ehtojen laatijan tappioksi.

Eli eivätköhän kaikki tähän kampanjaan osallistujat ne pelinsä saa, ja mahdollisesti vielä myöhemmin tarjoutuu uusi tilaisuus, jos kampanja lanseerataan uudestaan Suomessa - kenties ihan Killin hyväksymisleimalla varustettuna. :)
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Siis mitä voiko vielä osallistua? Tai saako noita pelejä, itse kun hankin juuri tänään (12.12.07) Xbox 360 Eliten, eli voinko saada vielä nuo ilmaiset pelit? Mikäili voin, niin joku voi lähettää yv:n, jotta saadaan nuo påelit.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Minullekkin tulossa Tiltin pelikaupasta tilattu konsoli. Haluaako joku suosittelijaksi, jotta saadaan Live Arcade pelit kotiin? Jos siis tarjous vielä silloin voimassa. Laittakaa vaikka YV:llä. :)

edit: suosittelija löytynyt
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Pitää nyt vielä varmistaa, että toimiiko homma näin:

Ensin tulostetaan tuolta ensimmäisessä viestissä olevasta linkistä tuo kaavake. Suosittelija täyttää yläosan, vasta koneen ostanut alaosan ja vain tämän uuden omistajan pitää liittää kopio ostokuitista mukaan. Sitten vain koko zydeemi lähetetään tuohon annettuun osoitteeseen ja joskus sähköpostiin pitäisi tulla koodeja, joilla molemmat voivat avata nuo 10 peliä itselleen?
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Uusi Elite jäi tänään hihaan, eli halukas "suosittelija" voi pistää privaviestiä että saadaan pelit.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Xbugs sanoi:
Jottei asia olisi liian selkeä, päivämääristä on liikkeellä itse asiassa kolmea eri tietoa. Suomenkielisessä lomakkeessa mainitaan kampanjan päättymispäiväksi 31. 12. 2007...

Avatkaa nyt ne saatanan silmät jo:

...ostanut Xbox 360 -konsolinsa tunnetulta vähittäismyyjältä 1.lokakuuta 2007 ja 31.joulukuuta 2007 välisenä aikana (Ostojakso).

6. Osallistumiset on toimitettava postitse osoitteeseen Xbox 10 Games Offer, PO Box 2863, 345 Edinburgh Avenue, Slough, Berkshire, SL1 4BT, UNITED KINGDOM, ja niiden on oltava perillä viimeistään klo 24.00 31.tammikuuta 2008.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Keskiviikkona pitäisi tulla se Elite. Joku voisi lähettää yv:llä, että miten tämä homma toimii.
Ymmärsin sen näin:
1. Joku lähettää minulle lomakkeen (jossa on lähettäjän tiedot ylhäällä)
2. Täytän sen
3. Annan sen takaisin lähettäjälle tai lähetän sen sinne osoitteeseen?
4. Odotan :p
5. Minä ja toinen henkilö saa 10 peliä ilmaiseksi ja sähköpostiin tulee ne 10 koodia
6. Pelaamaan! Mwuhahahaaa.. :p


Hmmm... tuossahan toinen näkee tuon konsolin serial numberin? Sitähän voi käyttää toisiin tarjouksiin? Epäilyttävää :confused:
Ja siis onko tuo tarjous voimassa 14.12 vai 31.12?!
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Nikoza sanoi:
Keskiviikkona pitäisi tulla se Elite. Joku voisi lähettää yv:llä, että miten tämä homma toimii.
Ymmärsin sen näin:
1. Joku lähettää minulle lomakkeen (jossa on lähettäjän tiedot ylhäällä)
2. Täytän sen
3. Annan sen takaisin lähettäjälle tai lähetän sen sinne osoitteeseen?
4. Odotan :p
5. Minä ja toinen henkilö saa 10 peliä ilmaiseksi ja sähköpostiin tulee ne 10 koodia
6. Pelaamaan! Mwuhahahaaa.. :p


Hmmm... tuossahan toinen näkee tuon konsolin serial numberin? Sitähän voi käyttää toisiin tarjouksiin? Epäilyttävää :confused:
Ja siis onko tuo tarjous voimassa 14.12 vai 31.12?!
Mutta jos kyseessä on oikea ystävä, tuskin on pelkoa, että hän käyttää väärin sinun serial numberiasi. :)
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Suomenkielisestä lomakkeesta:

Liitä mukaan kopio kuitista, josta käy ilmi Xbox 360 -konsolisi sarjanumero ja että se on ostettu hyväksyttävältä jälleenmyyjältä 1.10.2007 ja 31.12.2007 välillä

Lienee joku virhe, sillä eikai konsolin sarjanumeroa kuitista näe...:eek:
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Nikoza sanoi:
Se sarjanumero pitäisi löytyä konsolin takaa?

Juu sieltähän se löytyy, mutta ihmettelinkin että eikai sitä kuitista pitäisi löytyä...
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

tt76575 sanoi:
Juu sieltähän se löytyy, mutta ihmettelinkin että eikai sitä kuitista pitäisi löytyä...
Tavi! Siitä kuitista näkee, että poksion ostettu aikavälillä jotain mikä olikaan-14.12.07
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

"Tunnetulta vähittäismyyjältä..."

Kuuluuko tilt.fi näihin?

EDIT: Jos joku haluaa ryhtyä minulle suosittelijaksi niin yksityisviestillä saa ottaa yhteyttä niin napataan pelit kotiin.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Radikus sanoi:
Avatkaa nyt ne saatanan silmät jo

Suosittelen avaamaan ensisijaisesti ihan ne omat silmät. Porukka oli täällä huolissaan siitä, ettei enää ehtisi ostaa uutta konsolia ennen kuin kampanja-aika loppuu. Kampanjan suomenkielisen toteutuksen mukaan ostosaikaa on siis kuun loppuun saakka, ei 14. päivään.

Se on ihan kiva että lipareitten postituksen kanssakaan ei tule kiire, mutta tuskinpa kukaan on niin hätäinen että panikoi vuoden päähän sijoittuvan määräajan kanssa.

Diko sanoi:
"Tunnetulta vähittäismyyjältä..."

Kuuluuko tilt.fi näihin?

Kyllä Tilt on yritysrekisteristä löytyvä videopelialan jälleenmyyjäliike, ei siis huolta tuon suhteen. Ehdon ideana lienee rajata ulos käytettynä yksityisiltä ostetut koneet sekä estää kavereita "myymästä" konsoleita toisilleen, jne.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Pelien latauskoodit saapui tänään sähköpostilla.
 
Ylös Bottom