Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Prisoner sanoi:
Pelien latauskoodit saapui tänään sähköpostilla.

Eli ilmeisesti sun tapauksessa kesti about kuukauden, että tuli koodit? Tuliko suosittelijallekin koodit samaan aikaan?
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

frozen sanoi:
Eli ilmeisesti sun tapauksessa kesti about kuukauden, että tuli koodit? Tuliko suosittelijallekin koodit samaan aikaan?

Joo, karvan alle kuukaus meni. En tiedä onko suosittelija saanut pelejä...
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Liityn ilmoittamaan, että koodit saapuivat tänään söhlöpostiin. Myös ostaja oli saanut koodinsa. Minä olin siis suosittelija. Nice! Vaikka laitteen kestävyys on hiertänyt, niin palvelun ja muun osalta MS:n toiminta on kyllä ollut miellyttävää. Lisää tälläistä, jolla pidetään käyttäjät tyytyväisinä. :D
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Suostuteltava Xboxin tuore omistaja olisi mullakin hakusessa. Pistäkääs privaa, niin pokataan ilmaset pelit. ;)
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Koodit tulivat tänään spostiin. Tämmöisiä:

3D Mini Golf
Assualt Heroes
Big Board Games
Bomberman
E4
Marble Blast
Small Arms
Street Fighter 2
Sonic the Hedgehog
Zuma

Taisi kestää 3viikkoa koko rojekti.. :)
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Itse olen myös konsolin uusi omistaja, joten suosittelija voi laittaa minulle sähköpostia osoitteeseen ik79815 ät uta.fi :cool:
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Ostin konsolin 14 päivä ja lähetin sen ..kirjeen. Ei ole vielä mitään tullut :(. Tuleekohan ne serialit :( ?
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Ei näy redeem codeja vaikka yli kuukausi tässä odoteltu...
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Mitenhän tämä sit menee? Kävin ostamassa X0ni Jyväskylän Gamestopista 20.12.
Saanko minä niitä pelejä? Oliko se siis Suomessakin 14.12. asti voimassa? :confused:
Onko joku jo todennut että saa pelit vaikka on ostanut konsolin 14.12. jälkeen?
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Joppela sanoi:
Mitenhän tämä sit menee? Kävin ostamassa X0ni Jyväskylän Gamestopista 20.12.
Saanko minä niitä pelejä? Oliko se siis Suomessakin 14.12. asti voimassa? :confused:
Onko joku jo todennut että saa pelit vaikka on ostanut konsolin 14.12. jälkeen?

Konsoli pitää olla ostettu viimeistään 14.12 ja lähetetty 31.12 tai sitten se pitää olla jo siellä 31.12.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Omat tuli tossa 2 viikkoa sitten ja noin kuukausi meni. Pelit olivat
3D Mini Golf
Assualt Heroes
Big Board Games
Bomberman
E4
Marble Blast
Small Arms
Street Fighter 2
Sonic the Hedgehog
Zuma

Mutta minusta kampanja sivulla lupailtiin osittain muita pelejä. Esim sensible soccer oli siinä listassa. Mikäs syy on että osittain eri pelit on mukana.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Nikoza sanoi:
Konsoli pitää olla ostettu viimeistään 14.12 ja lähetetty 31.12 tai sitten se pitää olla jo siellä 31.12.
Kirjeen pitää olla perillä viimeistään 31.1 ja boxi ostettu viimeistään 31.12.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Pitikö sinne mukaan laittaa myös suosittelijan kuitti? Voihan p.. jos piti =F en laittanut kuin omani.
Koska ne "voittajat" julkistetaan viimeistään?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Nikoza sanoi:
Pitikö sinne mukaan laittaa myös suosittelijan kuitti? Voihan p.. jos piti =F en laittanut kuin omani.
Koska ne "voittajat" julkistetaan viimeistään?
asssassinscreed04-animated.gif


asssassinscreed03-animated.gif
Ei tietenkään pidä kun ehdoissa ei niin sanottu. En ainkaa laittanut ja tuli siinä kuukauden päästä lähetyksestä noi koodit.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

21.11.07 Lähetin liput ja laput ei ole pelikoodeja paljoa näkynyt. Suosittelijan koodeista en tiedä.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Nyt pitäis tuota kirjettä sitten lähetellä. Riittääkö toimitukseen yksi postimerkki ja voiko ulkomaille lähetettävän kirjeen laittaa noihin postin oransseihin bokseihin, mitä tuolla joka puolella on? Ei jaksaisi Itellaan asti lähteä jos on helpompiakin tapoja.
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Diko sanoi:
Nyt pitäis tuota kirjettä sitten lähetellä. Riittääkö toimitukseen yksi postimerkki ja voiko ulkomaille lähetettävän kirjeen laittaa noihin postin oransseihin bokseihin, mitä tuolla joka puolella on? Ei jaksaisi Itellaan asti lähteä jos on helpompiakin tapoja.

Minä ostin r-kioskilta n. 70sentin postimerkin ja sanoi, että se käy (eurooppalainen postimerkki)
ja laitoin sen siihen keltaiseen laatikkoon. Ei ole vielä mistään koodeista kuulunut =F. Btw, eikös se viimeinen lähetyspäivä ollut viime kuussa 14 tai 31 päivä? :confused:
 
Vastaus: 10 ilmaista XBLA-peliä uuden 360:n ostajalle

Nikoza sanoi:
Minä ostin r-kioskilta n. 70sentin postimerkin ja sanoi, että se käy (eurooppalainen postimerkki)
ja laitoin sen siihen keltaiseen laatikkoon. Ei ole vielä mistään koodeista kuulunut =F. Btw, eikös se viimeinen lähetyspäivä ollut viime kuussa 14 tai 31 päivä? :confused:
Käsittääkseni viime kuun 31. päivä oli viimeinen mahdollisuus hankkia boxi tätä tarjousta ajatellen ja 31. tammikuuta kireen on viimeistään oltava perillä siellä Edinburghissa.
Kävin itse loppujen lopuksi siellä postissa ja 70 senttiä ne siellä kirjeestä veloitti, joten olisi varmaan ihan yhdellä postimerkillä mennyt.
 
Ylös Bottom