Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

12 Minutes

Nopeasta läpipeluusta siinä ihan faktuaalisesti kirjoitit, mutta ymmärrän kyllä.

"Twelve Minutes on tylsä pelattava, mutta se voi olla kiinnostavampi katsottava. Nopea läpipeluu kestää alta kaksi tuntia, eli yhden kokoillan elokuvan verran. Jos tänä kesänä(kään) ei ole päässyt teattereihin katsomaan uutta M. Night Shyamalan katastrofia voi 12 Minutes tarjota sopivan vaihtoehdon ajankuluksi."
 
"Twelve Minutes on tylsä pelattava, mutta se voi olla kiinnostavampi katsottava. Nopea läpipeluu kestää alta kaksi tuntia, eli yhden kokoillan elokuvan verran. Jos tänä kesänä(kään) ei ole päässyt teattereihin katsomaan uutta M. Night Shyamalan katastrofia voi 12 Minutes tarjota sopivan vaihtoehdon ajankuluksi."
Aika provosoivasti kyllä kirjoitat ollaksesi toimituksen edustaja. Noin provosoivia ja ehdottomia statementteja on aika ikävää lukea peliarvosteluissa. Itse ainakaan en sellaisesta arvostelutavasta pidä. Sellainen myös helposti huokuu ainakin jossakin määrin ylimielisyyttä lukijoita kohtaan, vaikka sitä ei sellaiseksi olisi tarkoitettukaan.

Tämä vapaa keskustelu on toki eri asia, mutta totesin ylläolevan siis niihin virallisiin arvosteluihin liittyen.
 
Viimeksi muokattu:
Arvostelu = yhden ihmisen mielipide. Eipä siitä tarvitse suuttua tai olla samaa mieltä.

Tämä on totta. Ja nykyään tosiaan parhaiten saa arvosanoihin tuntuman katsomalla näitä Open Criticin ja Metacriticin koottuja keskiarvoja, jos ylipäätään arvosanat kiinnostaa. Yksittäisen arvostelijan mielipiteellä on kuitenkin tosiaan nykyään varsinkin aika pieni painoarvo.

Parastahan toki on, että itse rohkeasti kokeilee, jonka perusteella on helppo tehdä oma johtopäätös pitääkö jostain vai ei. Ja tämä on kyllä sellainen peli, joka jakaa mielipiteitä, kuten jo ensimmäiseen viestiin kirjoitin. Itse en "suuttunut" tuosta lyhyimmän peliajan maininnasta, vaan lähinnä ihmettelin sitä tuossa koko arvostelun kontekstissa, mutta tämä nyt jostain syystä sai vähän liian isot mittasuhteet.
 
Ylös Bottom