Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Onko jollain samaa ongelmaa? Mulla on nyt jäänyt noin 10 trophyä saamatta putkeen. En tiedä mitä v***** pitäis tehdä. Esim. South America qualifier on aika pitkä vääntö (18 peliä) ja alle kolmen tähden porukoilla kun pääsee jatkoon online puolella, ois kiva että sais edes sen trophyn. Senkin tehnyt jo useamman kerran.
Tossa listaa mitkä ainakin jäänyt nyt saamatta:


Asia Qualifier
South America Qualifier
Most Hat-tricks
Hospitality and Victories
Dreams Come True
2010 FIFA World Cup Mastery
Second Trip, First Goal
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Kuulemma trophybugeihin pitäisi auttaa, jos ottaa pleikalta automaattisen sisäänkirjautumisen pois käytöstä. Ainakin online-puolen pysteihin.

Mulle trophyt bugasi tässä pelissä edullisesti, kun sain "Fair Play - Receive no match bans in CYC Campaign" -trophyn, vaikka olin pelikiellossa jopa kaksi ottelua, tosin kumpikaan niistä ei johtunut punaisesta kortista, mutta ei kai sillä pitäisi olla merkitystä:confused:
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Mistä johtuu, että kun lopetan karsintavaiheen pelaamisen ja pelaan vaikkapa seuraavana päivänä uudestaan, suurin osa joukkueen pelaajista on hävinnyt ja tilalle tullut ihme numeroita ja undefined.. Eli esim. aloitin karsinnat Suomella, kaikki oikeat pelaajat olivat. Tallensin pelin ja parin päivän päästä latasin pelin, avauskokoonpanon pelaajat olivat käytännössä kaikki kadonneet, tilalla reservijätkiä ja reservissä ei ollut muuta kuin näitä numerosarjoja.. Onko epäselvästi selitetty, mutta on todella v***ttava tilanne, kun olisi kiva päästä pelaamaan niin, ettei tarvitsisi pelata koko peliä putkeen vaan voisi välillä tallentaa.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Tein tänään tällaisen maalin. Oikeissa MM-kisoissa tuota ei olisi hyväksytty :rolleyes: England vs Germany
Ei sille voi mittään, kun ei mukamas kukaan tuomareista nähnyt sitä. Ihan kuin maali viiva olisi näin -----------------v----------------
Kuva:
england-vs-germany-2010-sou.jpg
Mutta kyllä oli melkolainen maali. =)
 
Ylös Bottom