Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Otetaanpa ihan iisisti vaan.

Joo jo iisisti iisisti! En nyt pelkästään FIFAsta puhu vaan ihan ylipäätänsä alkaa tympiä, kun joka pelissä tuntuu olevan oma porukkansa, jotka katsoo asiakseen arvostella muita. Jokainen pelaa tavallaan, niin kauan kun ei käytä glitchejä eikä hakkeroi niin hyvä. Itse ainakin olen niin totaalisen kyllästynyt lukemaan valitusta "autopassyanareista" ja "noobitoobittajista" ja muuta valitusta. Mä olen vain keskinkertainen pelaaja, ja käytän siksi kaikkia apuja, että oma pelikokemukseni on mukavampi. Tein mielestäni hienon maalin, koin onnistumisen riemua ja halusin jakaa sen muiden kanssa. Painostuksen päätteksi pallonriisto ja parin nopean syötön kautta keskikentältä nouseva mies läpi ja pallo ylänurkkaan. Ja pelasin Espanjalla koska se on suosikkijoukkueeni. Jos joku näkee sen dissaamisen aiheeksi, niin siitä vaan. En vaivautuisi.

Pointtini oli se, että se on turha kenenkään hirnua, jos joku ei osaa pelata tai käyttää peliapuja tai hyviä joukkueita kun ne on peliin laitettu. Muutenkin kauheen huono henki tuntuu täällä foorumilla olevan, kun koko ajan tuntuu että hyeenat oikein odottaa tilaisuutta päästä vähän sivaltamaan muita..
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

@PaulFin, ihan ylintä ukkelia pelaan ja arvosana on vähintää 90 joka matsissa ja siinäkin matsissa joka jäi "viimeiseksi" niin olin matsin paras ukkeli... :confused:
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

@PaulFin, ihan ylintä ukkelia pelaan ja arvosana on vähintää 90 joka matsissa ja siinäkin matsissa joka jäi "viimeiseksi" niin olin matsin paras ukkeli... :confused:

No sitten ainoa selitys lienee, että joko pelissä on bugi, tai valmentaja on saanut pallosta liian kovaa päähän:p
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

No sitten ainoa selitys lienee, että joko pelissä on bugi, tai valmentaja on saanut pallosta liian kovaa päähän:p

Jep... tai sitte se ei vaa tykkää mun tekemästä ukosta ja sen naamasta :D
No pitänee kahtoa tossa että miten se jatkaa peluuttamista...
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Otetaanpa ihan iisisti vaan. Simon ei varmastikaan yrittänyt millään tavoin nöyryttää sinua tai mitään muuta sinne päin. Tuo on se yleisin tapa tehdä maali ja vielä kun on nopeat hyökkääjät kyseessä, niin ei tuosta valitettavasti saa mitään irti :(

Juuri näin. Ei mitään henkilökohtasta. Pahoittelen aiheutunutta ärtymystä.

Ite yrittäny voittaa onlines nyt pyttyä 3 tähden jengillä. Togolla. Adebayorille vaan paljo palloja. :) Yks ilta kaatu 4 kovaa joukkuetta putkee mut sitte tipuin jenkeille 4-0. Ei pärjää vaa ku vastustaja osaa pelata. :)
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Nonniin ensimmäinen Bugi tuli sitten tnäää pelasin Ghanalla joku Random äijä netissä pelasi Norsuuluurannikolla johdin 2-0 vastustaja tuli kovaa päälle kun pallo oli topparille joten pistin pallon maalivahdille sitten tämä Kingston vai mikä onkaa juoksee päin palloa ja pallo osuu häntä jalkaan ja siitä maalin kyllä nauratti sen jälkeen =)
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

^ Hehee iha normi päivä. Maalivahdit sekoilee täs aika pahasti. Välil tulee joku random pomppupallo ihan hiljaa jonka sokeaki ottais kiinni niin hirvee haamutorjunta ja pallo yli rajojen.

Pelasin tossa just kolmet onlinekisat. Joka kerta Round of 16 mut ei sen pidemmälle Togolla. Vissii kerran round of 8. Äsken tossa just viimesellä kerralla katkes yhteys muka ja hävisin. Alko taas niinsanotusti v**********.

On muuten tyhmä kun alkusarjassa pelaat jo Espanjaa vastaa niin sitte tulee Espanja heti taas vastaa round of 16. Vai tuleeko vielä pari kertaa jatkossakin. :D
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Tuntuu että maalivahdit on toisinaan jopa liiankin hyviä. Vasta pelasin Armeniaa vastaan, ja pääsin monta kertaa huippupaikasta vetämään, pari 3-1 hyökkäystäkin, mutta ei mennyt sisään. Tosi paljon tulee myös tolppavetoja, just viime pelissä ammuin kolme kertaa tolppaan, ja tiimikaverit kaksi kertaa.


Miten noita vapareita oikein pitäis ampua? Tilastoissa näkyy pelattuja otteluita 200, mutta en ole onnistunut tehdä yhtään maalia suoraan vapaapotkusta:eek: Joko veto menee suoraan päin maalivahtia, tai yli. Nykyään en yleensä edes viitsi yrittää, vaan annan suosiolla lyhyen syötön hyvästäkin paikasta.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Minä ammun ne vaparit ihan täysillä L1 Pohjaan oikean anologi Ylös .



Edit : Näin [video=youtube;Y6lP0l9Yix4]http://www.youtube.com/watch?v=Y6lP0l9Yix4[/video]
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Miten noita vapareita oikein pitäis ampua?
Pientä avustusta:

20Yds = 1½ voimalla
25Yds = 2 voimalla
30Yds = Tähtää tarpeeksi pois maalista ja n. 2 1/4 voimalla
35Yds = Tähtää tarpeeksi pois maalista ja n. 2½ voimalla
Oikealle tatilla oikea/vasen ylä nurkkaan riippuen mitä kierettä haluat. Tähtää aluksi vähän sivummalle, että pallo kiertää sitten itsensä tolpan läheisyydestä sisään ettei maalivahti ehti torjua. (Toimii 20Yds - 35Yds etäisyydessä)
40Yds = Driven shot + 3(½) voimalla
Driven shot = L1 pohjaan + potku + oikea tatti ylös päin.

Harjoittelemalla kyllä selviää miten tulisi ampua, että menee sisään. Melko usein olen saanut Japanin Nakamuralla vapaapotkuissa pisteitä. :p

PS. Saa lisätä kaverilistaan, jos haluat pelailla minun kanssa. :D
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Musertavasti päättyi mun CYC-kamppanja Xavilla. Karsinnoissa ylivoimaisella erolla seuraaviin lohkovoitto, ja itse lopputurnauksessa komeita voittoja: Alkulohkossa voitot Congosta 4-0, Pohjois-Koreasta 1-0 ja Tsekistä 2-0. Kun vielä Round of 16 -pelissä Berlusconin mammanpojat kaatuivat nöyryyttävästi 3-0 (tein itse kaksi maalia ja syötin Torresille tyhjiin kolmannen), alkoi näyttää hyvältä.

Puolivälierässä vastaan tuli Paraguay, 1-1 90 minuutin jälkeen. Jatkoajan ensimmäisen vartin lopuksi Santa Cruz teki toisen maalinsa pelissä ja vei Paraguayn johtoon. Paniikki alkoi jo iskeä, kun kovasta pyörityksestä huolimatta ei helpottavaa tasoitusta tullut. Lisäaikaa oli jo pelattu tovi, kun onnistuin kahden pelaajan estelyistä huolimatta syöttämään Torresille, joka pamautti pallon vastustamattomasti vasempaan alanurkkaan. Tuli rankkarikisa..

Rankkarit alkoivat hyvin. Paraguayn pelaaja ampui ekana ja mokasi, David Villa pisti pallon maaliin. Paraguayn toinen vetäjä onnistui. Sitten tuli mun vuoro. En tiedä, mitä helvettiä siinä tapahtui. Tähtäsin vasempaan reunaan, mutta pallo lähti keskelle maalia, ja suoraan päin maalivahtia! Ihan hirveetä! Nyt ei voinut kuin katsoa miten käy! Seuraavana Paraguayn pelaaja teki maalin, ja Andres Iniesta veti tolppaan! Sen jälkeen kaikki laukojat tekivätkin maalin, ja niin päättyi kisat siihen! Nyt ei kisojen maalikuninkuus paljoa lohduta, kun tulos oli tämä! Vähän kyllä polttelisi yrittää uudestaan, mutta saas nyt nähdä, jaksaako..
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Pelaako kukaan netissä? Haasteita otetaan vastaan. Oloni on viime aikoina ollut voittamaton. :D Olen jo parit karsinnat pelannut 1 divisioonaa. nimimerkkini on Sipimarket
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Joka matsissa tulee keskimäärin 3-4 maalia ja arvosanakin aina jotain 9.5 luokkaa.
Miten helvetissä valun 8 > 9 > 10? World Rankingista on kyse.
Yhdessä matsissa myöskin valui matsin aikana heti alusta pisteet muutamissa sekunneissa.. parin maalin jälkeen tilanne korjautu ja matsin jälkeen oli taas se 9.5.
Côte d'Ivoirella mennään CYCissä hyökkääjänä.

Ihme ja kumma, olen ollut kapteeni jo monen monta ottelua. Venäjällä kun pelasin ja tuli sikailtua punanen kahdesti, niin ei Hiddinkiä pahemmin kiinnostanut kapteeniksi nostaa.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Aika ärsyttävä pikku moka tässä pelissä on musta se, että maalivahdeilla ei kaiketi löydy kaapista ku yhden väristä paitaa. Esimerkiksi jos vastustajan maalivahdilla on punanen paita niin se on keskitystilanteissa mukava kattella Espanjalla pelatessa että kukas siellä boxin sisällä olevasta 8:sta punapaitasesta mahtaa olla se molari...

Onko Fifa 10:ssä sama homma ettei molareilta löydy kuin yhden väristä paitaa?
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Minä ammun ne vaparit ihan täysillä L1 Pohjaan oikean anologi Ylös .



Edit : Näin [video=youtube;Y6lP0l9Yix4]http://www.youtube.com/watch?v=Y6lP0l9Yix4[/video]


Kai tota kierrettä kuitenkin laitetaan vasemmalla tatilla niinkuin videossakin sanotaan?
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Itse kans ammun L1 pohjaan ja laakapalloja. Aina välillä uppoo, kuten tässä n.35 metristä molarin puikoista!:D[video=youtube;fFoAGC2CqZw]http://www.youtube.com/watch?v=fFoAGC2CqZw[/video]
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Pistetäänpäs lisää typeriä maaleja:

Tietokonehyökkääjä nappaa pallon molarin käsistä (potkasemassa avausta) ja laittaa pallon tyhjään maaliin.:confused:

[video]http://www.easports.com/media/play/video/30317426[/video]
 
Ylös Bottom