Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Onnistuin nyt pääseen Congolla (2 tähtee) jatkoon, hieno fiilis viedä Espanjaa 1-0 jollain Congolla.

Joo toi on pelin suola kun onnistuu voittamaa huonolla jengillä.. Sitten taas raivostuttaa: Esim. oot innoissas päässy jatkoo jollain heikommalla tiimillä ja seuraavassa pelissä tai puolivälierissä johtoasemasta vastustaja häviää pelistä ja saat häviön. Meinaa ohjain lentää.

Raivoo täs pelis tuottaa nykyää automaattinen läpisyöttö, jos jollain on se vielä käytössä. Varsinki ku pelaa vähäki huonommalla/hitaammalla joukkueella ja vastaa tulee Espanja. Niin kaverin ei tarvi ku näpäyttää kolmioo tilantees ku tilantees niin aina on Torres läpi. Naurattavinta on kun jossain puolustuspään tilanteessa joku Xavi saa pallon ja nanosekunnissa lähtee 50 metrin läpisyöttö pystyy ja Torres läpi. Todella realistista.

Viimeks vastustaja laitto perää jotain viestiä kun hävisin Espanjalle 3-1, ite pelasin Ghanal: "Is that all you can do? HAHAHAH! You suck." Vastasin siihe vaan jotain et: "Are you serious with Spain and autoaimed controls?"
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Toi Kaptain Ur Kantri on kyl ihan percst. Pari matsia koitin pelailla Huuhkajien keskikentällä, niin ei oikeen vakuuttanut. AI on sukka, pallon saa haltuun kaksi kertaa ottelussa, ja lopulta matsi päättyy 90 haukotuksen jälkeen 0-0 lukemiin.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Toi Kaptain Ur Kantri on kyl ihan percst. Pari matsia koitin pelailla Huuhkajien keskikentällä, niin ei oikeen vakuuttanut. AI on sukka, pallon saa haltuun kaksi kertaa ottelussa, ja lopulta matsi päättyy 90 haukotuksen jälkeen 0-0 lukemiin.

Kuulostaa siis erittäin aidolta Huuhkajakokemukselta, ainakin Hodgsonin aikoihin. ;)

AI kaipaisi kyllä kohennusta, mutta olen silti onnistunut nauttimaan CYC:stä.

Xavilla vein juuri Espanjan kisoihin. Ottelua kohden tulee itse annettua noin 80-120 syöttöä. Pelaan 15 min puoliajoilla ja Full-Manualilla. Pelitasona on Pro. Olen koittanut vaikeampiakin tasoja, mutta silloin mun mielestä vastustajan AI-pelaajista tulee liian (lue:epärealistisen) hyviä omiin AI-pelaajiin verrattuna

Muista että X ja kolmioo painamalla voit pyytää syöttöjä jalkaan tai eteen.

Jos ei muu auta niin pari kaverii mukaan sohvalle, joista toinen sun kanssa keskikentälle ja yks kärkeen. Sit full-manualit kaikille ja muutaman tunnin jälkeen saatte sellasen kokemuksen et ei mitään rajaa.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Kaikki Respect niille ketkä pelaa Full Manualilla ;D

Itse en pelaa manualilla vaan ihan Assitedilla(tai mikä onkaan), silti inhoan pelata näillä isoilla mailla kuten espanja,Brasilia ,Argentiina sun muut käytän yleensä Japania,Uruguayta,Chileä jotka sopivat jotenkin pelityyliini =)

*Voitin tnäää Uruguaylla maailmanmestaruuden Onlinessa ;D:)
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

En viitsinyt tämän takia avata tuonne Trophy-puolelle uutta ketjua, joten tarvitsisin apua Online World Cup -trophyjen kanssa, kiinnostaisiko ketään vähän boostailla?
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

En viitsinyt tämän takia avata tuonne Trophy-puolelle uutta ketjua, joten tarvitsisin apua Online World Cup -trophyjen kanssa, kiinnostaisiko ketään vähän boostailla?

Mitä trophyjä ajattelit? Itsellä vaikeuksia tuottaa:
-Played well as a team
-Against all odds
-Undefeated Group Stage
-Ultimate Underdogs
-Dreams Come True

Muuten ovat aika perus kauraa.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

[ana];1123859 sanoi:
Mitä trophyjä ajattelit? Itsellä vaikeuksia tuottaa:
-Played well as a team
-Against all odds
-Undefeated Group Stage
-Ultimate Underdogs
-Dreams Come True

Muuten ovat aika perus kauraa.

Juurikin näitä. Tällä hetkellä mulla ei ole kuin yksi tunnus, jolla olen pelaamassa Kuuballa (1 tähti) lohkovaiheessa, 1 peli ja 1 voitto (luovutuksella) takana. PS3T:ssä on aika hyvät ohjeet, millä homman pitäisi onnistua.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Online World Cupin trophyt, joissa pitää hakata voitto 1, 2 ja 3 tähden joukkueilla, ovat kyllä aikasen haastavia. Saa olla kyllä erittäin hyvä pelaaja, mikäli meinaa kyseiset trophyt saada ilman boostia.

Mikäli noita haluaa boostilla saavuttaa, helpottaa 4 accountin käyttö tilannetta huomattavasti. Yhdellä accountilla on helposti aika hidasta touhua...
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Millä divisioonatasolla pelaatte? Itse tahkoan 2 divisioonaa 5 ottelua 8 pistettä joten ykkös divisioonan vauhdissa ollaan.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

No johan parani CYC kertaheitolla, kun vaihtoi kunnon joukkueeseen! Huuhkajilla läpäistyn trophyhorotuskierroksen jälkeen siirryin Xavin nappiksiin La Rojan väreihin, vaikeustaso pro, half length 4 minuuttia. Tosin siitä pitää antaa miinusta, että joutuu aloittaa B-joukkueesta vaikka ottaisi minkä supertähden:( Silti nyt peli on hyvä, tuntuu kuin pelaisi oikeasti fudista joukkueen kanssa. Heti ekassa harjoitusmatsissa nöyryytettiin lädejä, kaksi maalia ekaan kymppiin ja komea voitto. Siinä vähän tyylinäytettä kuinka rikotaan Englannin puolustus;)

[video]http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/26093304[/video]
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

[video]http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/26093304[/video]

Joo no aika tuttua CPU-vastustajan nöyryytystä ;)

Tehtiin kaverin kanssa myös ihan mielenkiintoinen maali tossa viikko sitten, tarttunut EAlta World Cupiinkin ohjaukset :D

OHJURI | EA SPORTS

(Pahoittelen Amateur-tasoa kun kaverin Playstation-taidot jäävät 2000-luvun alkupuolelle niin jonkunlaista helppiä oli pakko antaa kun ei siitä tullut vaikeammilla tasoilla yhtään mitään:D)
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Siinä vähän tyylinäytettä kuinka rikotaan Englannin puolustus;)

[video]http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/26093304[/video]

Aaahahaha. Järkyttävä maali. =D Kehtaat vielä kehua? Tää oli varmaa yleisin maali mitä tässä pelissä tulee; Espanjalla yksinläpi. Sanoppa onko viel assisted napeil läpi. :D
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Tässä esimerkkinä mitä CYC on manuaaliasetuksilla kavereiden kanssa parhaimmillaan.

Videossa näkyy kuinka kaverini ohjaama Torres tavoittaa toisen kaverin ohjaaman Villan pään takatolpalta(itse olin Xavina aloittanut hyökkäyksen). Ja luonnollisesti ilman mitään syöttöapuja (tai vetoapuja puskussa). Tämä ei ole tarkoitettu leijumiseks, et pelataan ilman apuja, vaan just pointtina, että kun tällainen herkkupala napsahtaa kohdalle, on se niiden kaikkien manual harhasyöttöjen arvoista :).


Spain 5 - 0 Belarus | EA SPORTS Football World
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Onko 5-0 tulos sen arvoista :D

Toki vastus on surkea, mut siltin...
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Onko 5-0 tulos sen arvoista :D

Toki vastus on surkea, mut siltin...

Joo olet ihan oikeassa. Jos tollaisia tuloksia alkaa tulemaan liukihihnalta, häviää pelistä se tarpeellinen simulaatiofiilis. Onneksi vaikeusastetta on vielä mahdollista nostaa pari tasoa . Professional taso on tuossa videossa siis kyseessä.

Mutta ei tuokaan turnaus Pro-tasolla mikään läpihuutojuttu ollu. Välierässä todella jännittävän pelin jälkeen Ranska kaatui jatko-ajan loppupuolella maalein 2-1. Joten vastuksella on paljon väliä, kuten omassa viestissäsi ilmaisit.

Loppuottelussa Englanti hallitsi alkua, sai yhden maalin ja pari tolppavetoa, mutta Rio Ferdinandin suora punainen 20 min kohdalla oli kuolinisku, kuten oikeassa pelissä Espanjaa vastaan kävisi. Lopputulos hallittu 3-1 voitto meille ja pallonhallintaprosentit 70-30 myöskin meille. Pokaali kotiin ja ensi kerralla taso yhden pykälän ylemmäs.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Aaahahaha. Järkyttävä maali. =D Kehtaat vielä kehua? Tää oli varmaa yleisin maali mitä tässä pelissä tulee; Espanjalla yksinläpi. Sanoppa onko viel assisted napeil läpi. :D


Jaahas. Elitistipossukerho kokoontuu...
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Sanokaas mitä mä oon tehny Captein Joor Kauntrissa väärin omalla ukollani, kun aloitin tuon niin tuli 4 voittoa joissa jokaisessa tein vähintään sen yhden maalin ja viidennen ottelun jälkeen valmentaja sanoo, että en mahdu pelaavaan kokoonpanoon ja otti kapteeninnauhan pois ja rankkini tippui kärkipäästä yhdenneksitoista :eek:
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Sanokaas mitä mä oon tehny Captein Joor Kauntrissa väärin omalla ukollani, kun aloitin tuon niin tuli 4 voittoa joissa jokaisessa tein vähintään sen yhden maalin ja viidennen ottelun jälkeen valmentaja sanoo, että en mahdu pelaavaan kokoonpanoon ja otti kapteeninnauhan pois ja rankkini tippui kärkipäästä yhdenneksitoista :eek:

Mitä paikkaa pelaat? Millaisia arvosanoja otteluista olet saanut? Yleensä kannattaa pelata kaikki tilanteet varman päälle. Jos tulee paljon pallonmenetyksiä tai harhasyöttöjä, saattaa arvosana laskea niin, ettei maalikaan nosta sitä kovin korkealle. Onko sijoittuminen kunnossa?

Jos taas tarvitsee arvosanan korotusta välittämättä matsin tuloksesta esim. harjoituspelissä, niin kannattaa vaan mennä sinne omalle puoliskolle ja pistää älytön syöttöralli puolustuslinjassa pystyyn, niin pisteet managerin silmissä nousee. Toimii ainakin puolustajilla pelatessa.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Jaahas. Elitistipossukerho kokoontuu...

Otetaanpa ihan iisisti vaan. Simon ei varmastikaan yrittänyt millään tavoin nöyryttää sinua tai mitään muuta sinne päin. Tuo on se yleisin tapa tehdä maali ja vielä kun on nopeat hyökkääjät kyseessä, niin ei tuosta valitettavasti saa mitään irti :(
 
Ylös Bottom