Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Täällä ketään ei niin hyvää pelaajaa ? Ois kiva ottaa matsia suunnilleen samantasoista pelaajaa vastaan :)

Täällä ketään ei niin hyvää pelaajaa ? Ois kiva ottaa matsia suunnilleen samantasoista pelaajaa vastaan :)
Jos kiinnostaa, lisää minut ja kokeile pärjäätkö minua vastaan. :)

Ps. Pelaan lähiaikoina melko aktiivisesti kyseistä pelillä

Siis ei helv et täs pelis on typerät maalivahit, varsinkii oman puolen. Käyks muilla sellai et maalivahti saattaa yht äkkii lähtee nousemaa vaa maalilta ilman mitää syytä johoki keskikentä tuntumaa ja vetää liukkaril pallon tai sit muute vaa nousee keskelle tai maaliltaa pois... syö iha pirusti peli intoa muute nii hyvältä peliltä.. :mad:

Siis ei helv et täs pelis on typerät maalivahit, varsinkii oman puolen. Käyks muilla sellai et maalivahti saattaa yht äkkii lähtee nousemaa vaa maalilta ilman mitää syytä johoki keskikentä tuntumaa ja vetää liukkaril pallon tai sit muute vaa nousee keskelle tai maaliltaa pois... syö iha pirusti peli intoa muute nii hyvältä peliltä.. :mad:

Kiinnitäppä huomiota semmoiseen ettet pidä kolmiota pohjassa. Kun kolmio on pohjassa nii maalivahti tulee vastaan.

Pitäisi auttaa.

Nyt voi ladata sen Jo'Bulanin peliin. Ensin pitää hankkii se koodi EAsportsFootballWorldista ja syöttää koodi pelissä.
Ihan jeesh näköinen pallo, Täytyykin hankkia sen peliin saman tien töiden jälkeen.. :p

Kiitos linkistä.

Toimiikos jollain joku noista story of the finals peleistä?

Karsintojen pelit mul toimii, mut finaaleista jokaikinen lähtee lataamaan peliä, mut oon noin 5min ootellu ja siihen tilttaa...

Karsintojen pelit mul toimii, mut finaaleista jokaikinen lähtee lataamaan peliä, mut oon noin 5min ootellu ja siihen tilttaa...

Ookko ollu kirjautuneena EA serveriin? Mulla ainakin tilttas jos olin kirjautuneena.

[ana];1119073 sanoi:
Ookko ollu kirjautuneena EA serveriin? Mulla ainakin tilttas jos olin kirjautuneena.

tokihan se sinne kirjautuu aina automaattisesti :) aika jännä, täytynee koittaa ilman

Ite pelaan xboxilla ja samanlaiseen ongelmaan törmäsin itsekin. Ratkaisin ongelman kuitenkin lataamalla uusimmat kokoonpanot. Koitahan säkin sitä, voi olla että samat ongelmat molemmilla konsoleilla :)

Ite pelaan xboxilla ja samanlaiseen ongelmaan törmäsin itsekin. Ratkaisin ongelman kuitenkin lataamalla uusimmat kokoonpanot. Koitahan säkin sitä, voi olla että samat ongelmat molemmilla konsoleilla :)

Mistäs ne ladataan? Sielt storesta on ainaki kaik päivitykset jo ladattu

Mistäs ne ladataan? Sielt storesta on ainaki kaik päivitykset jo ladattu

Asetuksista Edit Teams ja sieltä Download Latest Squads, tai sitten tietysti kun aloittaa nettipelin niin joutuu lataamaan uusimmat kokoonpanot.

online valikossa ne suoraan oli ladattavissa...

ja tosiaan sen jälkeen lähti toimimaan, kiitos

Itselllä ainakin toimii ihan ongelmitta... oon ladannu manuaalisesti uusimmat squadit ainakin, tiedä sit johtuisko siitä? Harmittaa vaan ku noissa tehtävissä on valittavissa pääasiassa vain world class ja legendary -vaikeustasot. Tuottaa vähän vaikeuksia ku oon aika nubu fifan kanssa :)

Voihan pärse! Kaverin kanssa pelattiin viime viikolla karsinnat + kisat Englannilla Captain Your Countryssa ja taisi taival päättyä puolivälieriin. Tänään sitten ajateltiin, että "Oolrait, alotetaanpa sama homma jollakin muulla maalla... vaikka Saksalla."

Muutettiin CYC-hahmojen kansallisuus sieltä valikoista saksalaiseksi ja ne kaverit näkyy ihan normisti siellä kokoonpanoon valittavina. Mutta! Eipä niitä jostain syystä näy enää kun yritetään aloittaa CYC-peliä ja valita omat CYC-hahmot sieltä kokoonpanosta. Siellä näkyy vain oikeat pelaajat. Eikö siis noita aiemmin luotuja voi käyttää enää seuraavassa CYC-tallennuksessa?! Ei jaksettu sitten tältä erää ainakaan ruveta uusia värkkäämään. Aika anuksesta, mikäli tuollainen "ominaisuus" löytyy pelistä. :mad:

Nyt ne kisat sit loppu. :)/:mad:

Heti finaalilähetyksen jälkeen vaihdoin World Cup levyn kelkasta Fifa 10:iin. Ja ero on kyllä huomattava, selostajat on niin tylsiä että vaikuttais jopa että pelin jälkeen ne lähtis sillalle ja läts! Sitten itse gameplay on ehkä sulavampi mutta nopeatempoisempi. Tuuletukset taas on niin p***eestä verrattuna paljon parempaan World Cup tuuletuksiin jossa pelaajat jopa juoksevat eikä lönkyttele kuin Litmanen nykyään.

Nyt en vaan tiiä, kumpaa pitäis pelata.:confused: Ehdotuksia?

Typerä kysymyskin!:D World Cupia tietenkin, vaikka kisat ohi niin mielmmin pelaa paremmalla pelikokemuksella maajoukkueilla kun vanhaa huonompaa jossa sitten seurajoukkueet ainoa plussa.

Nyt reilu 2kk ainakin pelailen itse WC:tä mielummin ja syyskuun lopussa räjähtää FIFA11 voimalla! :)

Hassua miten surkeampi jengi, Liettua antoi minulle 2-0 selkään kun olin aiemmassa matsissa voittanut Mannschaftin 4-1. CyC on ehkäpä paras pelimuoto, en koskaan hillitse itseäni ja aina kun mielestäni käy semmoinen tilanne että oli ruma kamppi, pistän takaisin ja lennän kentältä.
Hyvä peli kyllä, kannatti hommata.

Ainoa typerä juttu WC:ssä/CyCissä on joka helv. pelin jälkeen uutisoitavat asiat. Siis hyvä asia se on mutta kun jokainen matsi päättyy 5-0.. todella paskaa mielestäni.

Thaimaalla viedään Japania huolella kahville :cool::

Japan 0 - 2 Thailand | EA SPORTS

Kovasti tuola online puolella taso vaihtelee. Onnistuin nyt pääseen Congolla (2 tähtee) jatkoon, hieno fiilis viedä Espanjaa 1-0 jollain Congolla.

Ylös Bottom