Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

#3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Iso kiitos kaikille paitsi itse komissaarille liigasta. Itse kehtaa valittaa että on herrasmiessäännöt ja ottaa kantaa glitchimaaleihin ja pelattiin tuossa vastakkain, 3 maalia etukulmaveivaamalla ja siihen lisäksi 4 epäonnistunutta yritystä, kahden ensimmäisen jälkeen menikin mielenkiinto pelata koko peliä.

Poistun liigasta.

Tämänkö takia piti sitten heittää kaikki tähtipelaajat waiversiin ja tehdä hallaa kaikille muillekin pelaajille?

Kaikki eivät tätä viestiä varmaan ehdi näkemään, mutta älkää nyt ottako Los Angelesin pelaajia sieltä waiverseista itsellenne!


- Tampa Bayn GM
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Keke vaikuttaa sellaiselta kitivitulta, että ehkä on jatkossa parempi keskittyä yksinpeleihin tai pikkulintujen kivittämiseen.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Siinä vaiheessa kun komissaari laatii säännöt ja itse täysin tahallisesti glitchaa peleissä niin jotain on vialla. Muissa liigoissa kun sääntöjä noudatetaan ja ne jotka glitchaavat pistetään pihalle.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

En nyt jaksa itse alkaa Keken kanssa vääntämään, mutta PS3:n puolen GMC liigan ketjusta löysin postauksen josta voisit ottaa vähän mallia:

Sitten komissaarin kanta tähän "maalintekokeskusteluun":

Jokaisella on toki oikeus omaan mielipiteeseen siitä, miten maaleja "pitäisi" tehdä. Liigan säännöt ovat tässä täysin yksiselitteiset, eikä maalintekemiseen ole MITÄÄN rajoituksia laitettu (miten se edes olisi mahdollista valvoa :confused:). Kyllä tässäkin änärin versiossa kaikki maalit pystyy (jos osaa, itse en osaa :eek:) puolustamaan pois, ja minusta on turhaa purnata toisen pelitavasta. Itse olen haukkunut itseni, kironnut häviämisen aiheuttamaa fiilistä, kironnut kadonnutta motivaatiota MUTTA toisia en ala omista tappioistani syyttämään. Kyllä se on tasan minä, joka olen itseni huonoon asemaan liigassa saattanut huonolla pelaamisella. Tälläinen toisten syyttely kylvää vaan pahaa verta liigaan, ja juuri siitä tämä liiga on aina pyrkinyt olemaan vapaa (ehkäpä juuri siksi perinteet jatkuneet näin pitkään).

ELI:

Pidetään tästä lähtien purnaukset toisen pelityylin ärsyttävyydestä omana tietona ja hakataan vaikka päätä seinään siellä omalla kotisohvalla jos se helpottaa :D

- Komissaari
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Potkut liigasta tulee, jos:

- Hyödynnät pelin bugeja/glitchejä toistuvasti (Säbäranne, etukulmabugit, yms.)
- Samalla käyttäjällä jää toistuvasti pelejä simuloitavaksi, ilman järkevää syytä.


Näin lukee komissaarin laittamana etusivulla.

Mutta kun on rehellistä pelaamista ja sitten on pelin bugien hyväksikäyttämistä, kuten tuossa hyvin lukee "etukulmabugit". zajec laittanu hyvät ja selkeet säännöt ja itse jättää noudattamatta. Vie täysin kaiken pelaamiseen liittyvän hauskuuden kun ei ymmärrä jättää niitä pelin bugeja käyttämättä.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Iso kiitos kaikille paitsi itse komissaarille liigasta. Itse kehtaa valittaa että on herrasmiessäännöt ja ottaa kantaa glitchimaaleihin ja pelattiin tuossa vastakkain, 3 maalia etukulmaveivaamalla ja siihen lisäksi 4 epäonnistunutta yritystä, kahden ensimmäisen jälkeen menikin mielenkiinto pelata koko peliä.

Poistun liigasta.

Tein tasan YHDEN maalin tällä glitchillä ja sekin tuli puolivahingossa. Se oli 2v1 -hyökkäys, syötin toiselle pelaajalle maalinkulmalle ja yritin siinä jotain veivailla, no se meni sitten kai tällä "glitchillä" sisään, mutta jokatapauksessa sillä ei ollut mitään merkitystä loppujenlopuksi, sillä voitin pelin 4-0. Muut maalit tein one-timerillä, läpiajosta ja sitten joku pomppukiekko.

Aika naurettaavaa ruveta tommosesta kitisemään täällä ja heittää osa pelaajista waiverseihin.


Potkut liigasta tulee, jos:

- Hyödynnät pelin bugeja/glitchejä toistuvasti (Säbäranne, etukulmabugit, yms.)

No näinpä juuri. Yritinkö mä sun mielestä näitä glitchejä toistuvasti? Vastaappa rehellisesti, se ainoakin oli puolvahinko.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Vitutuspäissäni katsoin jokaisen sinun vetoyrityksen highlighteista uusintana ja sain laskettua 7 yritystä, joista 3 meni maaliin etukulmaveiveillä, yhdessä niistä oli jotain ihme pomppuja, eli jos sitä ei lasketa niin vain 2 maalia.

Enitenhän tuossa vituttaa se että olisit voittanut ilman ainuttakaan yritystä pelin helpostikkin, mutta kun pakko oli muutama tehdä ja sitten rueta pelaamaan ns. reilua peliä.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Asiasta kolmanteen, voisiko slidereita säätää siten, että fatigue effectia nostettaisiin ja fatigue recoverya pudotettaisiin? Vie vähän fiilistä, kun ykkösketju vetää 35 minuuttia per matsi ja pari jätkää tekee kaikki maalit.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Asiasta kolmanteen, voisiko slidereita säätää siten, että fatigue effectia nostettaisiin ja fatigue recoverya pudotettaisiin? Vie vähän fiilistä, kun ykkösketju vetää 35 minuuttia per matsi ja pari jätkää tekee kaikki maalit.


En käsittääkseni mitenkään pääse niitä muokkailemaan, tää on yks huono puoli tässä touhussa, kun ykköskentän miehet voi paahtaa joka pelissä sen +35min. Muistaakseni veskaritkin väsyvät toodella hitaasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Sehä alko hyvin, toinen jakso siis. 6-0 joholla Islesiä vastaan pari minuuttia ennen loppua, netti bugaa ja peli katkeaa, pelataan uusi peli, Isles voittaa 5-3.
Craig Andersoniin alkaa nyt palamaan hermo ihan kunnolla, joten saa nähdä miten tästä edespäin sujuu.

Sitä vielä ettei tule epäselvyksiä, niin Islesin GM profeetta tarjosi itse minulle että tekisi 6 omaa maalia, mutta koska näin että pelin katkaisu johtuu minusta, nii aloitimme alusta. Joten profeetalle kuitenki kiitos siitä että tarjosi tälläistä vaihtoehtoa, mutta koin reilummaksi pelata uudestaan, ja hassusti kävi.

Ja tuohon Kingsin poistumiseen; otin muutamat pelaajat tuolta waiwer-listalta, kun luulin että muutenvain laittaa sinne, enkä tiennyt vielä poistumisesta mitään, kun en lukenut liigan tapahtumia. Palautan pelaajat kyllä Kingsille heti kun uusi GM löydetään, tai sitten vapaisiin agentteihin ens jakson alussa, silloinhan niitä pääsee vasta käsittelemään?

Ja kun puhe tuli noista ominaisuuksien säätelyistä, nii omasta mielestäni ehkä himpun verran liiiiiian kovalla taklaukset, kun äijät lentelee seinille vaikka Mark Streit tai vastaava pieni pelaaja taklaa, mutta tämä vain oma mielipiteeni.

Stuffyfinceehoo
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Ja tuohon Kingsin poistumiseen; otin muutamat pelaajat tuolta waiwer-listalta, kun luulin että muutenvain laittaa sinne, enkä tiennyt vielä poistumisesta mitään, kun en lukenut liigan tapahtumia. Palautan pelaajat kyllä Kingsille heti kun uusi GM löydetään, tai sitten vapaisiin agentteihin ens jakson alussa, silloinhan niitä pääsee vasta käsittelemään?

Eipä tuo mitään, kunhan muistat sitten palauttaa ne takaisin.

Ja kun puhe tuli noista ominaisuuksien säätelyistä, nii omasta mielestäni ehkä himpun verran liiiiiian kovalla taklaukset, kun äijät lentelee seinille vaikka Mark Streit tai vastaava pieni pelaaja taklaa, mutta tämä vain oma mielipiteeni.

Jooh, mutta mä en käsittääkseni näihin pysty mitenkään vaikuttamaan?
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Sliderien säätäminen saattaisi onnistua siten, että My NHL 13 -valikosta käy rukkaamassa sliderit kohdalleen ja tallentaa käyttäjäprofiilin. Liigan valikossa laittaa asetuksista gameplayksi currentin/favoriten. En ole varma, että toimiiko, mutta voisihan tuota kokeilla.

e. Loin uuden GM Connectedin ja testasin tuota. Eli fatigue effect tappiin ja fatigue recovery nollille. Pelasin yhden matsin tekoälyä vastaan, enkä vaihtanut itse ketjuja. Vastustajan ykköspakkipari pelasi 26 minuuttia. Oma ykkössentteri pelasi melkein 28 minuuttia ja ykköspakkipari pelasi 25 minuuttia.

e2. Testasin vielä pelaamalla normal gameplaylla yhden matsin, mutta ei siinäkään kukaan kellottanut mitään hirmuminuutteja. Vastustajalla yksi pakki pelasi karvan päälle 30 minuuttia ja toinen pakki 29, mutta muut alle 20. Oman jengin peliaika jakautui suht samalla tavalla kuin ensimmäisessä kohtaamisessa.

e3. Aa, liigassa mennäänkin default-slidereilla, joissa fatigue recovery on melkein tapissa ja fatigue effect melko nollissa. Ei ihmekään, että jätkät pelaa superminuutteja matsista toiseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Sliderien säätäminen saattaisi onnistua siten, että My NHL 13 -valikosta käy rukkaamassa sliderit kohdalleen ja tallentaa käyttäjäprofiilin. Liigan valikossa laittaa asetuksista gameplayksi currentin/favoriten. En ole varma, että toimiiko, mutta voisihan tuota kokeilla.

Koitin säätää nyt jotain noille slidereille. Saa nähdä, että vaikuttiko yhtään mitään. Taklausvoimaa pudotin alkuun yhdellä pykälällä ja pelaajien palautumista pudotin 1-2 pykälällä.

E. Mitä mieltä on porukat, että saako jo liigassa pelaava manageri vaihtaa joukkuetta toiseen joukkueeseen, jossa ei ole manageria?
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Mun mielestä ilman muuta. Oletuksena tietenkin, ettei uuden ja vanhan jengin välillä tapahdu mitään hassuttelutreidejä.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Koitin säätää nyt jotain noille slidereille. Saa nähdä, että vaikuttiko yhtään mitään. Taklausvoimaa pudotin alkuun yhdellä pykälällä ja pelaajien palautumista pudotin 1-2 pykälällä.

E. Mitä mieltä on porukat, että saako jo liigassa pelaava manageri vaihtaa joukkuetta toiseen joukkueeseen, jossa ei ole manageria?

Tottakai


Tampa Bayllä pätkii netti sen verran etten tiedä koska pääsen pelejä pelaamaan, taloyhtiön mukaan operaattorilta on kyllä huoltomies piakkoin tulossa...
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Joo eli meikä vaihto buffalosta losiin. Liittymispyyntö lähetetty. Gametag kyyntappaja.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Määritelmä glitchille alkaa menemään niin naurettavuuksiin, että unohdetaan koko sääntö ja jatketaan mukavien pelien pelaamista. Jokainen saa itse päättää kuinka mukavaa peliä haluaa pelata.
Sen verta paljon tullut aiheettomia/aiheellisia valituksia muutamien nimeltä mainitsemattomien pelaajien pelityyleistä, että en jaksa näihin päivittäin puuttua, jokainen siis pelaa sillä tyylillä, jonka kokee itselleen mieluisaksi.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

On ymmärrettävää poistaa sääntö, sillä taitaa olla kaikkien edun mukaista ettei tarvitse kameratuomarina tutkia jokaikistä maalia.

Tämäkin taitaa olla glitchi:

https://www.youtube.com/watch?v=McUIj_VGO3k

Koska toimii joka kerta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Hyvä! Niin se kuuluukin olla! Jokainen pelaa omilla taidoillaan, oli se sitten "säbärannari" tai etukulmamaali. Ethän oikeassa änärissäkään voi sanoa Ovechkinille että et saa laukoa pakin jaloista ranteella, koska menee liian usein, tai Datsyukille että ei saa harhauttaa maalivahtia koska menee liian usein. Jos etukulma maalit vituttaa, mene itse maalin ku vastustaja yksinläpi ja ota kiekko kiinni, tai sitten keskity paremmin puolustamiseen äläkä päästä yksinläpi. Tämä on vain oma mielipiteeni että näin liiga on parempi.
 
Ylös Bottom