Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

#3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Olisiko mahdollista päästä liigaan? täällä olisi yksi innokas. joukkueella ei väliä.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Täällä kanssa olisi yksi innokas, jos varasijoja löytyy.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

San Jose vapautuu kohtapuoliin, ellei GM ryhdy aktiivisemmaksi. Anaheimin GM:llä on ollut laajakaistan kanssa ongelmia ja kuulemma se korjataan huomenissa.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Joo samaa mieltä SJ:n GM:n vaihtamisen kanssa. viimeks onlinessä 10 vrk sitten. Ei muuta ku varamiehiä epäaktiivisten tilalle niin saadaan toimivampi liiga.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Jep annan kanssa ääneni San Josen erottamiselle.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Noin, nyt on San Jose sekä Winnipeg ilman GM:ää. Tie on vapaa Veehi ja Pinles.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Winnipegin GM otti loparit ja siirtyi Minnesodan leivän ääreen. Vai oliko se niin että sai potkut sieltä, en muista mitä iltalehdessä luki.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Löytyikin gm-liiga nopeammin tuolta muron puolelta, eli minut voi ottaa pois jonosta. Tuskinpa riittää aikaa kahteen liigaan. :D
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Täällä ois yks innokas alkaan general manageriksi. Onkos joukkueita vapaana?
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

San Jose ja Winnipeg ovat vapaana. Liittymispyyntöä vaan xboxin kautta niin käyn hyväksymässä.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Winnipeg ois tänää langoilla melkeenpä koko päivän, ja matsit oottelis bostonia ja islandersiä vastaa!

Milloin mahtaa Boston olla paikalla?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Minulla on ongelmia xbox liveajan jatkamisessa pankkikortilla. Käyn huomenna kaupasta ostamassa aikakortin, joten tämänpäiväinen simulointi viivästyy huomiselle. Pahoitteluni tapahtuneesta.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Voinko tänää pelailla cpu:ta vastaan ku ei tuo bostonin gm näytä olevan ikinä paikalla eikä vastaa viesteihin vaikka oon livessä pistäny?
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Voinko tänää pelailla cpu:ta vastaan ku ei tuo bostonin gm näytä olevan ikinä paikalla eikä vastaa viesteihin vaikka oon livessä pistäny?
Mitä olen itse ymmärtänyt, niin viimeisenä pelipäivänä saa pelata CPU:ta vastaan. Pelasin ite Phoenixn CPU:ta vastaan.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Vois alkaa laittaa tota Anaheimii vaihtoon, tai ainaki potkii siks aikaa että saapi netin toimimaan.
 
Ylös Bottom