Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

#3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

San Jose sekä Phoenix ovat vieläkin vapaana.

Edit: Harmi kun ei itse pysty kutsumaan ketään johtamaan tiettyä joukkuetta.

2nd Edit: Nyt on simulointi tehty ja seuraava simulointipäivä on 2. tammikuuta joululoman kunniaksi. Pahoitteluni aikaisemman simuloinnin myöhästymisestä. Asiakaspalvelun kautta sain vihdoin takaisin liven toimimaan.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Pirskatti, Veehi ehti ensiksi, laitoin kumminkin itse myös liittymispyyntöä, oon kärkkynyt jo vähän aikaa suomalaista liigaa missä Phoenix olisi ollut vapaana.. Jossei tärppää niin nakatkaa mut sitten jonottamaan jos joku sattuis vapautumaan. Ensisijaisesti Phoenix, mutta ei haittaa vaikka päätyisin jonnekkin muualle :)

GT: LatMar
Ja mikä vaan joukkue
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Oisko vapaita joukkueita tällä hetkellä?
Jos on niin viestiä GT: Jupzuh
Ja jossei ole niin jonoon vaa odottelemaan...
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Komissaarivaihdosten takia jotkut hassuttelusliderit käytössä? Pelaajat eivät väsy ollenkaan, vauhtia on ns. vitusti, ukkoa lentää pienestä hipaisustakin, syötöt löytävät automaagisesti kaverin lapaan jne.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Jos Sharks/Oilers/Minnesota on vielä vapaana niin voisin jonku niistä ottaa.
GT: Jupzuh
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

just hyvät ol ne hassuttelusliderit kun tuli 50 laukausta ja 50 taklausta peliin. Ei ne kyllä realistiset tosiaankaan ollu. Mutta oli just shovaria vastaan oma joukkue ainakin niin paska että ei pelistä tullu mitään. Suoraan sanottuna vitutti koko peli pelata kun oma joukkue pelaa puolet huonommin kuin vastustaja, eikä siinä pelissä kyllä enää ukot kaatunu mistään.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Vieläkö on vapaita joukkueita jäljellä? Olisin todellakin kiinnostunut!
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Noniin tervehdys! Olisin kiinnostunut tästä liigasta jos vain on vapaita paikkoja mikä joukkue tahansa käy! Ottakkee yhteyttä skypessä: joeliposse tai GT: JosseLive
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Miksiköhä Sharp ei tervehdy vaikka sanoo että 1 peli jäljellä loukkaantumista jo 3 pelin ajan.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Koska loukkaantumista seurataan ottelu kerrallaan (luultavasti) joten voi mennä välillä pidempääkin kuin tuo 1 peli jota se näyttää

Ei ollu ottelu kerrallaa, vaa oli annettu että 3 pelin loukkaantuminen joka tosin sit veny 6-7 pelii. Lopulta tapahtu ihme parantuminen, ku edellisen pelatun ottelun jälkee näytti viel loukkaantumista, mut seuraavalla kerral ku katoin oliki parantunu. Välil tehny enneki tota ettei loukkaantumisesta kulu pelejä, vaikka kuinka pelailis.
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Xbox360: NHL13 GM Connected ::: #MuroGMC @Qnet - MuroBBS TÄÄLLÄ OLISI PARILLE NOPEIMMALLE JA AKTIIVISELLE PELEJÄ JOS KIINNOSTAA. PHOENIX JA CALGARY VAPAANA JA TOISTA KAUTTA MENNÄÄN JO KAUDEN LOPPUPUOLELLA. SYKLIN VAIHDOT TÄSSÄ LIIGASSA TORSTAISIN JA SUNNUNTAISIN KLO 21. IRKIN KÄYTTÄJIÄ SUOSITAAN! MOLEMMAT TIIMIT KORKEALLA SARJATAULUKOSSA!
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Profeetta viititkö tsekata kfinin viestilaatikkos ja vastailla myös =)
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Ladatkaa kaikki mirc koneelle niin on paljon helpompi sopia nuista matseista ja seku jauhaa paskaa. Itse oon parissa muussaki liigassa joissa käytetään mircciä ja se on niin paljon helpompaa sopia niistä matseista! Server: Quakenet Kanava: #konsolifingm

Jos ei halua/jaksa ladata mirccia koneelle nii tässä on selaimessa toimiva versio: QuakeNet Web IRC (qwebirc)
 
Vastaus: #3 NHL 13 GM Connected-liiga (X360)

Olisin kiinnostunut liittymään liigaan. Jos vielä vapaita joukkueita on. GT: Tunari86
 
Ylös Bottom