Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed: Carbon [X360]

Shieldi

New Member
En löytänyt yhtään keskustelua pelistä joten päätin laittaa yhden.

Nyt kun peli on pelattu läpi, olisi aika siirtyä liven pariin. Kertokaa kokemuksianne ja mielipiteitänne yms. kysymyksiä.



HUOM!!!!
Jos jotaki kiinnostaa suorittaa kanssani achievementteja lisää gamertag FinReko ystäviisi.
 
Vastaus: Need For Speed: Carbon

Itse olen pari kertaa käynyt kokeilemassa Carbonia livessä ja ainakin suuret lagit ovat pillanneet kisat täydellisesti. Vastustajien autot kun ovat warppailleet vähän miten sattuu. Voiko tossa jotenkin nähdä missä tämä pelin pitäjä majailee, jotta ei joutuisi ajelemaan noita jenkkejä vastaan? Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?
 
Vastaus: Need For Speed: Carbon

joo itse olen kanssa törmännyt tähän lagimiseen.... eikä liiemmin ole tullut sitten carbonia livessä pelattua, ei oikeen autopeliä voi kyllä lagin kanssa pelata
 
Vastaus: Need For Speed: Carbon

ei se lagi haittaa kuin kanjoni kisoissa ja silloinkin saa olla aika paha lagi.
tämä kun on niin arcadea että pieni kosketus ei haittaa mitään.
itse livetin about 20 tuntia ja pääsin 24 levelille kokemustasoissa.
olisin jatkanut vielä paljonkin mutta sitten hajosi loota ja myöhemmin myin pelinkin pois.
oli kyllä loistavaa viihdettä, täytyy vielä joskus ostaa halvalla uudestaan ja vetää yksinpeli ainakin vielä toistamiseen läpi.
 
Vastaus: Need For Speed: Carbon

Lagia ilmenee myös täällä päässä. Tietääkseni tuota kanssa pelaajan maata ei voi nähdä kuin gamertagia katsomalla.

Eikös ketään tosiaan löydy pelaamaan suorituksia??!
 
Vastaus: Need For Speed: Carbon

Itsekin nyt tätä livessä pelaillut ja nousut tasolle 10. Tuohon 10 tasoon pääsi aika helposti, mutta siitä ylöspäin ei tahdo millään mennä, vaikka kisoja on takana jo monia ja kohtuu sijoja. Nouseeko verkkokokemus 10 tason jälkeen hitaammmin.
 
Vastaus: Need For Speed: Carbon

Ostinpa minäkin tämän kun halvalla löytyi ja muutenkin NFS-pelisarja on ainoa autopelisarja josta meikäläinen pitää. Tosin tuo auton "tuunaaminen" on minulla täysin vieras juttu kun autot ei niin hirveästi kiinnosta. Siksi veli saakin tehdä tuon minulle. Kunhan meno on kovaa ja pelattavaa riittää niin tulen varmasti viihtymään pelin seurassa. Tähän asti (uramoodi vasta 4%) on ollut todella hyvä. Pidän!

Jos joku nyt välttämättä haluaa tälläisen n00bin kanssa kilpailla niin lisätköön Lappish kaverilistalle.
 
Vastaus: Need For Speed: Carbon

En voi ymmärtää et miten tämä peli voi olla niin skeidaa. Itse ostin tän pelin huuto.netistä 16 egellä vaihtoa varten en edes ajatellu tätä ollenkaan pelata, mutta oli pakko kokeilla. Graffat on samaa rataa, mitä on jo ensimmäisessä nfs undergroundissa näkyny. Ei ole paljoa EA:n pojilla haluttanu laittaa pelejä uusiksi ton jälkeen. Vielä yksi juttu et toi pelii pätkii ihan hirveesti, ku ajaa niin koko ajan nykii se peli enkä siis tarkota livessä pelatessa vaan ihan yksin peliä pelatessa. Huomasin ton jo viime vuonna digiexpossa ku pelailin tota ku sai ratilla kokeilla sielläkin joka boxilla ku kävin pelaamassa, niin kaikissa ilmeni samaa nykimistä.
 
Vastaus: Need For Speed: Carbon

Tuli kaivettua tämä pelihyllystä. Mikäs olisi paras auto tuon Dariuksen voittamiseen?
 
Ylös Bottom