Niinkuin välkyimmät meistä ovat saattaneet huomata, Yhdysvallat aikovat hyökätä Irakiin ja syöstä Sadam Husseinin vallasta. Näyttää siltä että jenkeillä on liittolaisena ainakin Iso-Britannia. Ranska, Saksa ja Venäjä eivät tietääkseni kuulu kunnolla vielä kenenkään puolelle, mutta varmaan sotaan tulee mukaan vielä lisääkin valtioita. Ymmärrättekö, tämä ei ole historiaa. Tämä ei ole elokuvaa. Tämä ei ole peliä. Tämä on tätäpäivää ja täyttä totta. Tämä on kolmas Maailman sota! Kerrottakoon vielä että sota on 95% varma. Itse olin aluksi todella jyrkästi sotaa vastaan, mutta muutin mieleni kun kuulin että Sadam Hussein on hullu, psyko joka on tappanut satojatuhansia viattomia ihmisiä ja tappaa edelleen ellei sitä syöstä vallasta ja täytyy muistaa että jos Sadam saisi kehiteltyä tarpeeksi aseita, sehän voisi tuhota koko maapallon! Itse olen siis yhdys valtojen puolella ja minusta jenkkejen kannattaisi liittoutua Irakin kansanarmeijan(joka on myös Sadamia vastaan) kanssa. Mitäs mieltä te olette tästä sodasta? Oletteko sotaa vastaan vai sodan puolesta ja kenen puolella olette?