Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Väitätkö että esim. Pohjois-Korean johtaja on sitten yhteistyöhaluisempi ja selväjärkisempi kuin Saddam?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Tämä ei ole elokuvaa. Tämä ei ole peliä.
Mäkin nukun vain 4-5 tuntia yössä, eikä se ole vaikuttanut mielenterveyteeni mitenkään.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
...
PS. Pohjois-Korean poliittinen johtaja nukkuu erään haastattelun mukaan yleensä n. neljä tuntia yössä - mielenterveys tuskin tästä ainakaan nousee. Mitenkähän mahtaa olla Bushin ja Husseinin yöunien laita - tai Tony Blairin?
Ja sitä kautta jalansijan vakiinnuttamisesta Persianlahdella, Israelin turvaamisesta, Lähi-Idän hallinnasta, vaikutusvallan ja valtakunnan rajojen laajentamisesta, länsimaisen kulttuurin levittämisestä ja lopulta koko maailman herruudesta. Minä olen Civilizationini pelannutLainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Tässähän on vain kyse yhdestä asiasta ja se on öljystä.
"The page you are looking for has been removed."Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Mutta nyt USA onkin löytänyt Irakin ja Al-Qaedan yhteyksistä TODISTEITA!
Just. "saddam voi tuhota koko maailman!!1111" Mutta olen sitä mieltä, että jos usa hyökkää irakiin, se anta niille syyn käyttää mahd. kemikaalisia aseitaan sodan perusteella. Sitten sitä mietitään mikä meni pieleen kun irak pommittaa lähimaitaan myrkky pommeilla. Eli, en ole ainakaan sodan kannalla.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Niinkuin välkyimmät meistä ovat saattaneet huomata, Yhdysvallat aikovat hyökätä Irakiin ja syöstä Sadam Husseinin vallasta. Näyttää siltä että jenkeillä on liittolaisena ainakin Iso-Britannia. Ranska, Saksa ja Venäjä eivät tietääkseni kuulu kunnolla vielä kenenkään puolelle, mutta varmaan sotaan tulee mukaan vielä lisääkin valtioita. Ymmärrättekö, tämä ei ole historiaa. Tämä ei ole elokuvaa. Tämä ei ole peliä. Tämä on tätäpäivää ja täyttä totta. Tämä on kolmas Maailman sota! Kerrottakoon vielä että sota on 95% varma. Itse olin aluksi todella jyrkästi sotaa vastaan, mutta muutin mieleni kun kuulin että Sadam Hussein on hullu, psyko joka on tappanut satojatuhansia viattomia ihmisiä ja tappaa edelleen ellei sitä syöstä vallasta ja täytyy muistaa että jos Sadam saisi kehiteltyä tarpeeksi aseita, sehän voisi tuhota koko maapallon! Itse olen siis yhdys valtojen puolella ja minusta jenkkejen kannattaisi liittoutua Irakin kansanarmeijan(joka on myös Sadamia vastaan) kanssa. Mitäs mieltä te olette tästä sodasta? Oletteko sotaa vastaan vai sodan puolesta ja kenen puolella olette?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Niinkuin välkyimmät meistä ovat saattaneet huomata, Yhdysvallat aikovat hyökätä Irakiin ja syöstä Sadam Husseinin vallasta. Näyttää siltä että jenkeillä on liittolaisena ainakin Iso-Britannia. Ranska, Saksa ja Venäjä eivät tietääkseni kuulu kunnolla vielä kenenkään puolelle, mutta varmaan sotaan tulee mukaan vielä lisääkin valtioita. Ymmärrättekö, tämä ei ole historiaa. Tämä ei ole elokuvaa. Tämä ei ole peliä. Tämä on tätäpäivää ja täyttä totta. Tämä on kolmas Maailman sota! Kerrottakoon vielä että sota on 95% varma. Itse olin aluksi todella jyrkästi sotaa vastaan, mutta muutin mieleni kun kuulin että Sadam Hussein on hullu, psyko joka on tappanut satojatuhansia viattomia ihmisiä ja tappaa edelleen ellei sitä syöstä vallasta ja täytyy muistaa että jos Sadam saisi kehiteltyä tarpeeksi aseita, sehän voisi tuhota koko maapallon! Itse olen siis yhdys valtojen puolella ja minusta jenkkejen kannattaisi liittoutua Irakin kansanarmeijan(joka on myös Sadamia vastaan) kanssa. Mitäs mieltä te olette tästä sodasta? Oletteko sotaa vastaan vai sodan puolesta ja kenen puolella olette?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Woang
"Yhdysvallat on hyvä. Teemme parhaamme kaikkialla maailmassa."
-Madeleine Albright,1999.
Niin, kun tarpeeksi kauan valehtelee alkaa itsekin uskoa valheisiin. Yhdysvallat on kautta historian ollut osallisena uskomattomaan määrään salamurhia, ihmiskokeita, sotia jne...
Tässä teille USA "wannabeille" muutama esimerkki :
Aistiärsykkeiden deprivaatio lisää stressiä ja levottomuutta. Mitä täydellisempi deprivaatio, sitä nopeammin ja syvemmin henkilö murtuu henkisesti. Yleensä henkilön omat vaatteet otetaan pois, koska tutut vaatteet vahvistavat identiteettiä ja kykyä vastarintaan. (vrt Suomen armeija)
- CIA kertoo kidutuksista
"Ensimmäinen isku oli niin paha, että he halusivat aina kuolla. Kuolema oli parempi vaihtoehto."
- Gloria Esperanza Reyes , jota kidutettiin antamalla sähkö iskuja rintoihin ja emättimeen. Kidutus voi kestää vain hetken, mutta sen jälkeen ihminen ei ole enää entisellään.
Muita CIA käyttämiä ja opettamia kidutuksia olivat mm: Kivesten valelu tärpätilllä, (Saksa 1950) 15cm puutapin työntäminen korvaan, joka lopulta lävistää aivot ja tappaa, (Vietnam 1960) Ruosteinen metalliputki työnnettiin avoimeen haavaan, mikä tuotti uskomatonta kipua ja sitten vanki ripustettiin kiinni ommellusta kädestä roikkumaan kattoon. (Panama 1989) Jos joku alkaa nyt itkeä, että noi oli vanhoja aikoja niin menetelmät ovat yhä kaytössä ja esim: 1996 New York Cityn poliisilaitoksen kerrotaan käyttäneen erittäin raakaa väkivaltaa kidutuksissa.
Bush väittää, että Irak pitää riisua kemiallisista aseista samalla kun Yhdysvallat on itse käyttänyt niitä erittäin sairailla tavoilla. 1970 syyskuussa Laos:issa USA:n joukot käyttivät sariinia jotta olisivat tappaneet muutaman Amerikkalaisen loikkarin. ( Sariini : - kehitetty Saksassa 1930. Tappaa hengitettynä tai tippa iholla välittömästi. Menee vaatteiden läpi ja toimii vangitsemalla entsyymin , jota tarvitaan lihasten kontrollointiin. Ilman entsyymiä keho ei pysty pysäytämään lihasten liikkeitä mistä seuraa kaiken laisia hirveyksiä.) Iskussa kuoli satoja siviileitä. Vietnamissa yli 2 miljoonaa siviiliä ja sotilasta altistui USA:n kemiallisille aseille jne...
Koska: A ketään ei enää kiinnosta. B :En jaksa saarnata. lopetan tän kirjotuksen tähän.
Viesti oli ÄLKÄÄ uskoko pelkkää propagandaa vaan ottakaa asioista itse selvää ja lukekaa esim : William Blum - Roisto Valtio.
"En aio ikinä pyytää anteeksi Yhdysvaltain puolesta. Faktoilla ei ole merkitystä.
-George Bush.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
mitäs jos herra Bush päättääkin vallata vaikka Euroopan?
Eikö Snake yhtään hävetä?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Isäni kertoi, että hänen Amerikkalainen tuttunsa sanoi, että Amerikassa presidentti valitaan ulkonäön perusteella.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Eikö Snake yhtään hävetä?
(Lähes) kaikille muille:
(poislukien Woang, joka on jo liian pihalla)
Kannattaisi oikeasti hankkia riittävä yleissivistys, suhteellisuudentaju ja maalaisjärkeä ennen kuin alkaa nolaamaan itseään julkisesti.
En kerro. Tieto on valtaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Kerro sinä minulle, kun olet USAn asioista noin hyvin perillä. Valista samalla kaikkia muitakin, kun kerta olet ainut, kuka ei ole yhtään "pihalla".
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
En kerro. Tieto on valtaa.
Sitä paitsi Siperia on opettanut. Kun on lukenut Pelit Onlinessa vastaavia ketjuja (joita riittää), on huomannut, että näissä asioissa kunnollinenkaan perustelu ei auta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Bush on hullu ja sekopää ja USA:n media on tehnyt Saddamista kusipään, vaikka todellisuudessä kyseinen herra on todella järkevä ja osaa taktikoida.