Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48h Live aikaa

Kaveri ylipuhuttu MW2:n pariin, nyt tarttis antaa maistiaiset Live-pelaamisesta. Olisiko joku niin ystävällinen että pistäis mulle 48h live-koodin...
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Haluaisin Forza 3 pelata moninpelissä, mutta ei ole liveä olisin tosi kiitollinen jos joku sen 48h koodin antaisi!:)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Okei.. mitä muuta sanoa kuin että Halo Reach on tulossa ja... tarviiko edes muuta sanoa? :D Nettipelin hullua hakkaamista.

Jos jollain on kahden vuorokauden liveläpyskä hyväntekeväisyyteen, niin jos yksärillä voisi eksyttää sen koodin minulle. Olisin hyvin hyvin kiitollinen.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Nyt äkkiä joku lähettämään 48h (tai enemmän) triali... Nimittäin pitäis sellanen käyttää, että saisi tuon kuukausittaisen gold uudistuksen pois. Ja yksityisviestillä lähetys. Ja voin jonkun euron laittaa, jos laitat PayPal-tilisi osoitteen viestiin mukaan.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Tännepäin yksi koodi jos vain ylimääräisenä on :) Tarvisin kun pitäisi päästä kaverin kanssa pelailemaan NHL 10 onlineen :) jos vain jollain lojuu ylimääräisenä niin privana vaan tännepäin. :) kiitos siitä.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

ODST:n ja Reachin mukana tuli muutamia ylimääräisiä:

Koodi:
HKRXT-BDFHY-347PY-J883T-2P996
Koodi:
PGVBM-V7H43-Y6VPM-VJHPG-28FWG
Koodi:
JFXXC-HBC2Y-9MCGT-XKY4B-RG29D
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos joltakulta löytyy ylimääräinen 48h triali ja voisi semmoisesta luopua niin pistäisitkö YV:llä yhden, kiitos! Ite oon nyt semmosessa velkakierteessä että ei oo edes 3kk live Goldia varaa ostaa. :(
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

^Multa löytyy. Tökkää illemmalla privaa niin muistan laittaa kunhan pääsen kotiin
Koodi annettu!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Nopeimmin priva viestin laittaneelle yksi 48 tunnin koodi!

Edit: Koodi mennyt!
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Juu elikkäs samanlaista pyyntöä kuin sinderssonilta eli jos jollekki sattuu tulemaan vastaan 48h liveaikaa niin voisiko yksityisellä pistää meikäläiselle päin? :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

QJV3V-MQT67-DP2HQ-GR6VJ-66QMM

Siinä jollekkin nopealle 48h liveä
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos joltain löytyy ylimääräinen koodi niin ilolla otan vastaan.

Kiitosta, kunniaa ja menestystä etukäteen!
 
Ylös Bottom