Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48h Live aikaa

Jos joltain liikenee niin otan ilomielin vastaan live-koodin hyvään kotiin.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Yksi koodi tuli taas.
Kiinnostuneet voivat laittaa YV:tä niin laitan koodin jossain vaiheessa tulemaan.
Koodi annettu!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos jollain olisi ylimääräinen 48h koodi, olisin kiitollinen siitä. Yv:tä vaikka jos sellaista löytyy....

E. ei tarvetta enää...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Ylimääräinen 48h koodi kelpaisi tännekin, kiitos etukäteen! YV:llä voi joku ystävällismielinen laitella.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Myöskin kiittäisin ja kumartaisin jos joku ystävällismielinen billbox peluri lahjoittaisi 48h liveaikakupongin YV:llä :p
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Multa saa yhden koodin, ekalle ketä heittää yv:tä. Pitäs saman tien kanssa vastata takaisin, että onko toimiva koodi. Syystä että kun koitin tuota liven peruutusta tällä.. ;) Ei toiminut mukamas, jotenka... Ostettu koodi siis, siksi väliä onko toimiva vai ei.

E: MENI.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Ostin juuri MW2 pelin, ja haluaisin sitä kokeilla livessä, elikkä jos jollakin ois 48h live koodi, niin YV:tä vaan :)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Tartten oikkeesti TODELLA kipeästi trialia liveen jos joku laittas yv:nä olisin Todella kiitollinen:(
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos joku ystävällinen ihminen viitsisi auttaa ystävää hädässä, elikkäs tartteisin toodella kipeesti 48h koodia liveen. olisin todella kiitollinen jos joku viitsisi heittää mulle YVssä koodin.. :D
 
Vastaus: 48h Live aikaa

NHL 10 lainassa ja pitäs päästä tiimipeliä paukuttelemaan, MW2sen ohella..
Jos joltain irtoaa se 25-kirjainnumeroinen koodi minun privaboxiini, niin kiitos siitä.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Täältäpäin kans löytyisi tarvetta. Juuri ostanut Forza 3:sen ja en oo vielä kertaakaan liveaikaa ostanut. Ois kiva päästä koittamaan, että oisko sen arvoista :)

Eli kiitos kaunis jos joltain löytyy, niin yksäriä vaan
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Tilanne on nyt tämä: Mun live loppuu 29. päivä tätäkuuta, rahaa ei ole. Opintorahat tulevat ensi kuun 6. päivä. Jotta live kestäisi tuonne tarvitsisin neljä koodia. Voi lähetellä yksityisviesteillä, jokainen 24h koodi auttaa :D

Jos yli tulee niin heittelen tähän ketjuun ne
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Nyt kävi niin, että juuri NHL 11 demon julkaisun alla loppui liveaika. Tarkoitus olisi siis ladata NHL -demo ja ottaa mutama NHL 10 matsi verkossa. Jos joku haluaa minulle tälläisen koodin antaa niin privaan voisi lähettää :)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Nyt kävi niin, että juuri NHL 11 demon julkaisun alla loppui liveaika. Tarkoitus olisi siis ladata NHL -demo ja ottaa mutama NHL 10 matsi verkossa. Jos joku haluaa minulle tälläisen koodin antaa niin privaan voisi lähettää :)

Ei taida saada tolla 48h tunnin koodilla toi onnistua. Jos siis on sellanen gold jäsenille ensiksi saatavilla oleva demo.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Ei taida saada tolla 48h tunnin koodilla toi onnistua. Jos siis on sellanen gold jäsenille ensiksi saatavilla oleva demo.
Asia kunnossa. Täytynee sitten odotella ensi viikon tiistaihin tai hankkia ennen sitä jostakin rahaa Gold-jäsenyyteen :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Tarttis nyt 48h live koodin että pääsis testailee tuota GTA IV:n multiplayeriä :)
Lähettäkää YV:llä kiitos! :)
 
Ylös Bottom