Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tussukotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos joku voisi antaa 48h liveaika koodin olisin onnellinen. Oma live aika loppunut ja 12kk kortti jumittaa jossain postissa tällä hetkellä. Privalla mielellään.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

No niin, jos joltakin löytyy, niin mielellään heittäisi sitten privana. Pitäis päästä opettamaan kaverille kepposia parissa pelissä.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos joku haluaa koodin jakaa, niin olisin kiitollinen. Huomenna haen boxini, se on tosin käytetty. Olis jees päästä nettiin peeloilee. Jos olis live-aikaa. :cool:
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Vieläkin olisi tarvetta sille koodille, ei ole meinaan päässyt nyt leikkimään ollenkaan liveen tässä ainakaan kahteen kuukauteen.

PS. En saanut tuohon vähän ylempään viestiin mitään takaisin, siis en saanut koodia siitä vaikka kiltisti pyysin.
 
Vieläkin olisi tarvetta sille koodille, ei ole meinaan päässyt nyt leikkimään ollenkaan liveen tässä ainakaan kahteen kuukauteen.

PS. En saanut tuohon vähän ylempään viestiin mitään takaisin, siis en saanut koodia siitä vaikka kiltisti pyysin.

Ihmisillä ei välttämättä ole koodeja, odota vaan kärsivällisesti jos joku saa ns. ylimääräisiä.

PS. Kaupasta saa kans koodeja :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Ihmisillä ei välttämättä ole koodeja, odota vaan kärsivällisesti jos joku saa ns. ylimääräisiä.

PS. Kaupasta saa kans koodeja :)

Juu, en halua vaikuttaa mitenkään kärsimättömältä tai vastaavalta, mutta olenhan tässä jo kolme viikkoa odotellut. :rolleyes: Kun haluaisi kaverin kanssa vähän Opsia ja GTAta hakata.
Kaupasta tosiaan saa koodeja, mutta Microsoft saa pitää tunkkinsa kunnes laskee pysyvästi hinnan 10 € tai tekee siitä oikeasti 22 € maksamisen arvoisen. Vaikka sillä tapaa, että antaisi pysäyttää sen tilauksen ja jatkaa samasta kohtaa parin viikon päästä tai jotain sinne päin.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

nyt täällä tín on todellakin xbox live ajan tarvetta , ennen 7.7 pitäis olla et pääsee pelaileen bungien kanssa :D
 
No siis ei mun mielestä 40€ ole liikaa vuoden ajasta. Kun jostain taisi juuri tuota 12kk aikaa vieläkin halvemmalla saada.

En tiedä tilannettasi mutta jos töissä olet niin ei pitäisi olla ongelma rahan kanssa. Jos asustelet vanhempien luona vielä, tai jos vielä vanhemmat elossa, niin pari tuntia koti/pihahommia pitäisi hoitaa homman. Vanhemmat tyytyväisiä asenteeseen, saat vähän rusketusta ja Live aikaa ostettua.

Voisin itse antaa kyllä pari koodia mutta "varasto" loppu pari kuukautta sitten.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Nyt tarvis 48h liveaika-koodia, jos jollain on ylimääräinen antaa niin otan mieluusti vastaan. :) Privatena, kiitos.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Oisko kellään ylimääräistä trial koodia tännepäin antaa? Tarvisin ku kaveri saanu boxinsa kuntoon taas ja haluis pelaileen niin ei oo itellä rahaa liveen atm et ois kiva ees se 48h päästä pelaileen :) Jos jollain on niin privatena voi laittaa :)

Kiitoksia.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

48h liveaikaa jos jollain olis niin mulle vois lahjottaa =)
Yritin tossa ostaa itse xbox liven kautta goldia, mutta epäonnistuen... pisteitä kuitenkin pystyy ostamaan, jännää?

Pitäis päästä moh netissä kokeilemaan.. :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

ei kellää sattuis olee 48 h livee. kun ei oikee viitti ostaa ku koht on mukula tulos:)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos joltain liikenisi mulle 48h koodi. Minulla on kaytossa dna mobiililaajakaista ja sierra usb-310 modeemi jolla ping on yleena speedtestin mukaan 40-60ms ja nopeus 4-8 megaa. Haluaisin kokeilla, etta miten pelaaminen onnistuu ennekuin ostan pidempiaikaista livea. Kiitos etukateen :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Moi, tarvitsisin todella 48h -koodin. Kaikki toki käy, mutta en liveä tarvitse kuin päiväksi/kahdeksi.
Pitäisi kaverin kanssa päästä pelailemaan, sekä haluan pelata livessä pitkästä aikaa. Olisin kiitollinen jos joku haluaisi lahjoittaa minulle yhden koodin. :) Normaalisti ostaisin itse liveä, mutta kun koulut alkaa niin en voi.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Oma live-aikani umpeutui juuri, ja koska köyhällä opiskelijalla ei juuri ole varaa ostella live-aikaa mielenmäärin, olisin tiistaihin mennessä kipeästi koodin tarpeessa. Koodin kestolla ei ole niinkään väliä. Jos on ylimääräistä koodia, oloisi mukava, jos laittaisit koodin YV:llä, sillä en seuraa ketjua mitenkään erityisen aktiivisesti.

Kiitoksia jo etukäteen!
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos joillain ylimääräistä live-aikaa löytyy, niin arvostaisin todella kovasti jos pelastaisit päiväni ja lähettäisit vaikkapa yv:llä. :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Olisikohan jollain ylimääräistä xbox 360 live 48h trial koodia. Haluaisin päästä kokeilemaan uutta microsoftin langatonta verkkosovitinta netissä, että lagaako se, joten en viitsisi mennä suoraan kauppaan ostamaan liveä, ettei tulisi hukkareissua, joten jos sinulla olisi lahjoittaa yksi ylimääräinen koodi kokeiltavaksi olisin enemmän kuin kiitollinen:) viestiä miuluiten yksityisenä.:)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Oisko kellään koodia mulle? Ei ole väliä kauan kestää 1pvä riittää hyvin.. YV:llä mieluiten :):) Olisin tosi kiitollinen jos saisin ..
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos jollain sattuis oleen niitä 2pv koodeja vielä niin ottaisin ilomielin vastaan yhden sellaisen vaikka YV:nä. Pitäisi latailla nhl 12 demo sekä päästä jauhamaan kaverin kanssa vähän änäriä liveen. Kiitos :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos jollain sattuis oleen niitä 2pv koodeja vielä niin ottaisin ilomielin vastaan yhden sellaisen vaikka YV:nä. Pitäisi latailla nhl 12 demo sekä päästä jauhamaan kaverin kanssa vähän änäriä liveen. Kiitos :)

Sen verran voin kokemuksesta sanoa, että nuo 48 tunnin trial- koodit eivät oikeuta Gold- jäsenille suunnattuihin tarjouksiin, joihin kuuluu mm. NHL 12 - demon lataaminen. Päivän, parin päästähän se demo julkaistaan jo Silver - jäsenillekin.
 
Ylös Bottom