Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tussukotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Sen verran voin kokemuksesta sanoa, että nuo 48 tunnin trial- koodit eivät oikeuta Gold- jäsenille suunnattuihin tarjouksiin, joihin kuuluu mm. NHL 12 - demon lataaminen. Päivän, parin päästähän se demo julkaistaan jo Silver - jäsenillekin.

Voi myös tehdä uuden profiilin ja saada näin 1kk ilmaista live-aikaa.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Sen verran voin kokemuksesta sanoa, että nuo 48 tunnin trial- koodit eivät oikeuta Gold- jäsenille suunnattuihin tarjouksiin, joihin kuuluu mm. NHL 12 - demon lataaminen. Päivän, parin päästähän se demo julkaistaan jo Silver - jäsenillekin.

Selvä, kiitos tiedosta. :D itse en tosiaan tollasta tiennyt. Ja olen tehnyt jo yli kolme käyttäjää. Sehän se raja niihin ilmaisiin liveihin on?
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Selvä, kiitos tiedosta. :D itse en tosiaan tollasta tiennyt. Ja olen tehnyt jo yli kolme käyttäjää. Sehän se raja niihin ilmaisiin liveihin on?

Juu, tosiaan kolme pelaajatunnusta on se raja. Ja tosiaan, tiistaista asti on ollut silver-jäsenillä mahdollista ladata tämä demo.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

onko kellään 48 h live aikaa jos ois ylimääräistä nii voisi minulle jollain viestillä lähettää :D KIITOS
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

onko kellään 48 h live aikaa jos ois ylimääräistä nii voisi minulle jollain viestillä lähettää :D KIITOS

Hei matonen, sun ei tarvi lähetellä mulle mitään yksityisviestejä joissa ruinaat live-aikaa. Kyllä sun viestisi huomataan täälläkin. Toinen vaihtoehto on se että säästät vähän iskän tai äiskän antamia viikkorahoja ja ostat sitä live-aikaa. Voit myös tehdä uuden profiilin jos ei ole jo se kolme käyttäjää tehtynä. Kiitos.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Lepipappa se täällä ruinaa 48h koodia,mieluiten yv:llä.:) Itse annan koodeja taas kun niitä saan..:)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

minullekkin voisi joku kiltti ihminen lähettää koodin :)... kiitos etukäteen!
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Nyt olisi köyhälle tarvetta 48h. peliaikakortille. NHL:n pelaaminen kun on niin tylsää yksin Ja Niinimaa halajaa EASHL jäille. Kiitos ja anteeksi.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Täällä tarvittaisiin liveaikaa. :) Joku voisi pistää koodia yksityisviestinä jotta pääsisin pelailemaan CODia ennen kuin ostan itse liveä.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jeop 48h koodi ois iha jees ... jos löytyy niin kiitos etukäteen :) vaikka yv:nä tulemaan :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Ei kellään sattus olemaan ylimääräsenä trialia? Tarttisin et pääsis pitkästä aikaa pelaileen kaverin kanssa Battlefieldiä :) Itellä ei oo nyt varaa liveen :/ Jos jollain sattuu olemaan niin saa yv:nä laittaa tulemaan. :) Kiitos.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Olisi tällänen keissi täällä, että lähti tyttöystävä viikonlopuksi reissuun ja pystyisin pelaamaan ihan vapaasti, mutta:
Kesän alussa loppui live aika ja ajattelin etten sitä osta, kun kesä ymym. ja sitten piti kerran pienessä rahapulassa myydä KAIKKI (no ei niitä ollut kuin 3) pelit, joten ei niitäkään ole ollut joten ei ole ollut syytä ostaa liveäkään ja ajattelin että ostan sitten BF kolmosen. Nyt sitten tällaisen vklp satuttua kohdalle ja vielä tämän betan ollessa käynnissä, olisi nyt tarvetta saada liveä, enkä viitsisi ruveta ostamaan pitempää aikaa vain tämän viikonlopun pelejä varten ja sitten vasta kuukauden päästä kunnon version ostettaessa.

Kiitos vaan jos joku viitsii heittää koodin :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos joku mukava ihminen vois lähettää tuommoisen 48h tai 24h koodin yv:llä koska pitäis päästä tota DiRT 3 testaamaan livessa:D Iso kiitos sille kuka viitsii lähettää;)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos joku viitsisi heittää koodin niin tulisi tarpeeseen. Ei live anna ostaa aikaa, heittää vain jotain virhekoodia.. ja kaveri ihan just tulossa pelailemaan.. Kiitos jos joku olisi niin ystävällinen. :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Edelleen, tarvitsen sitä 48 tunnin livekoodia, jotta pääsisin black opsia pelailemaan. :) En aio vielä ostaa liveä, mutta haluan kokeilla pitkästä aikaa black opsia & muita pelejä. Kiitos sille joka pistää koodia!
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Olisiko kellään 48 live aikaa? Pitäisi saada pisteet liveen ja päivitellä.... Maksan vaikka 2€ jos se jouduttaa asioita!
 
Ylös Bottom