Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48 h Live-aikaa

Terve! Jos jollain sattuu ylimääräisenä lojumaan 48 tunnin triali, niin täällä olisi tarvetta, kun pitäisi päästä kaverin kanssa Bad Company 2:sta sekä Black opsia pelaamaan :) Pistäkää mielellää yksityisviestinä :) Kiitoksia etukäteen! :)

Koodi toimitettu yksityisviestin välityksellä.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Kyseinen koodisi ei ainakaan toiminut minulla. Joten jos nyt jollakin oikeasti lojuu ylimääräisenä 48 tunnin läpyskä, niin täällä on sille hyvä koti :) Kiitos etukäteen!
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Olisin tosi kiitollinen jos sais tuollasen 48 tunnin koodin! Pitäs kaverin kaa päästä pelaamaan Haloa. Ja kiitos jo!
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Moi!

Olisi hieno juttu jos joku viittis pistää yv:nä koodin,että voisin testata liven toimivuuden,jostai syystä nhl:n mukana tullutta koodia en saanut toimimaan.

Suuret kiitokset etukäteen jos joku viitsii. :eek:
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Olisi mahtavaa, jos vielä saisin yhden toimivan koodin, koska kaverini sai vasta nyt Black Opsin eikä itselläni enää liveä ole. Tilaan vasta ensikuussa liveä itse ja 48 triali olisi nyt hyvä niin pääsisi vähäksi aikaa pelailemaan kaverin kanssa. Jos on ylimääräinen niin laittakaa yksityisviestillä. Kiitos :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos jollain on ylimääräistä koodia, niin olisin kiitollinen. Vasta ensi viikolla mahdollisuus hommata uutta peliaikaa isompi satsi, niin pääsisi edes hetken poistamaan pelihimoa Bad Companyn voimin :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Oliskos jollakin heittää koodia, kun veljen pitäis päästä pelaaman Black Opsia :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Voisiko joku heittää 48h koodin koska live loppui ja pitäisi päästä vetämään weekly challenge reachista loppuun
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Moro.
Ostin boxin tuossa vähän aikaa sitten. Nyt tuli mieleen että vois livessä kokeilla mokkulan kautta pelata. ei jaksais monen kuukauden aikaa ostella, jos sitten pätkiikin tuo netti. Niin että jos semmoisen 48h koodin saisi kokeiluun, kiitos!
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Moro.
Ostin boxin tuossa vähän aikaa sitten. Nyt tuli mieleen että vois livessä kokeilla mokkulan kautta pelata. ei jaksais monen kuukauden aikaa ostella, jos sitten pätkiikin tuo netti. Niin että jos semmoisen 48h koodin saisi kokeiluun, kiitos!

Jos olet uusi jäsen Livessä, niin saat kuukauden ilmaista Live-aikaa pelkästään tekemälle Live-tunnuksen
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Jos keneltäkään löytyy koodia jota ei itse tarvitse, niin laittakoot privaa. Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Käytetyn pelin mukana tuli koodi, jota en itse saanut käytettyä, ja lapussa lukee, että koskee vain uusia Xbox Live Gold -tilejä. Ennen nämä on saanut lisättyä nykyisenkin tilauksen perään, mutta tämä ei näytä toimivan sillä tavalla.

Jos muilla toimii, niin nopeimmalle:

KOODI KÄYTETTY

En lähetä privalla, koska en voi reilusti päättää, kelle koodi kuuluisi.

Ilmoittakaa, jos koodi ei toimi tai jos saitte sen käytettyä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Käytetyn pelin mukana tuli koodi, jota en itse saanut käytettyä, ja lapussa lukee, että koskee vain uusia Xbox Live Gold -tilejä. Ennen nämä on saanut lisättyä nykyisenkin tilauksen perään, mutta tämä ei näytä toimivan sillä tavalla.

Jos muilla toimii, niin nopeimmalle:

KF4PM-7DF3H-VWXX2-T8FJ3-XYQWT

En lähetä privalla, koska en voi reilusti päättää, kelle koodi kuuluisi.

Ilmoittakaa, jos koodi ei toimi tai jos saitte sen käytettyä.

Käytetty, kiitos.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

kaveri ei pystynyt pelatessa käyttää kuuloke mikrofonia, kun pelasi minun hahmon vieraana. Piti luoda sille oma hahmo, mutta nyt tarvisi live aikaa. Privana kiitos, koska käytän tietenkin vain silloin kun kaveri käy pelaamassa.. kitoos.
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Hei, tarvis gold aikaa sen verran, et saa käytettyä loput pisteet tarjouksiin.

Siihen tarvii jo kuukauden liven.


Onko kellään jakoon kahden päivän trialia..? Gearssia ja Opsia pelasin kaverilla ja olisi ihan jees, jos ei tarttisi joka päivä ravata niillä monen kilometrin päässä..

Arvostan lahjoitusta.. :eek:
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Joo eli 2 päivän live aika trialia olisin vailla. Voin vaihossa antaa NHL 11 online pass coden koska minulla on niitä yksi ylimääräinen, arvoltaan 15e = 800 MS points. Mieluiten jo tänään jotta pääsis pelaa änäriä kaverin kanssa :)
 
Vastaus: 48 h Live-aikaa

Tuli hankittua käytetty Xbox ja pääsin sillä pitkällisen reitittimen asetuksien kanssa taistelun myötä Liveenkin. Kaikki 1 kuukauden kokeilujaksot oli kyseiselle konsolille näköjään käytetty, mutta haluaisin mieluusti kokeilla ensin trialilla nettipelin toimivuutta, ennenkö teen ostopäätöksen.

Olisin siis monen muun tapaan vailla koodia. Joku mahtava ihminen voi laittaa yksityisviestiä.

EDIT: Koodi saatu Xbox-pelaajalta :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom