Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näin nopeasti Spyde, oliko pahoja ongelmia havaittavissa ensi sauhujen aikana? Kyllä tämä hankintaan joka tapauksessa menee.
Ainakin steamissa on edelleen early access nimikkeen alla: http://7daystodie.com/playstation-4-and-xbox-one-versions-are-out/Olenkohan nyt ymmärtänyt oikein, että tämä peli on edelleen kehityksessä, mutta julkaisivat kuitenkin jo levylläkin konsoleille?
Ainakin tuommoisen käsityksen olen saanut, kun olen neogafia lueskellut ja joku siellä mainitsi, että peli on edelleen "Game Preview/Early Access" vaiheessa
Olenkohan nyt ymmärtänyt oikein, että tämä peli on edelleen kehityksessä, mutta julkaisivat kuitenkin jo levylläkin konsoleille?
Ainakin tuommoisen käsityksen olen saanut, kun olen neogafia lueskellut ja joku siellä mainitsi, että peli on edelleen "Game Preview/Early Access" vaiheessa
Mitä mitä, tänään ilmestyi mutta Storesta löytyy vain pre-order bundle, joka ei ole ostettavissa? Onko kukaan tätä päässyt PS4:lla jo testailemaan? Onko se hyvä?
EDIT: nyt löytyy näemmä Storesta normiversio ostettavaksi.
PS4-versiosta oli tuolla 7daysin foorumeilla jotain juttua, että olisi huonommassa jamassa. En tiedä sitten mikä on totuus.
Onkos täällä PS4-versiota testanneita? Jotain streamia katsoin, niin pikkuisen näyttää kyllä kököltä tekeleeltä...
Tämä on varmaan joku Pre-Pre-Alpha versio, ehkä tästä tulee jotain kun sitä vielä kehitellään vuosi tai kaksi. Tällä hetken ihan rehellisesti 2/10 tekele, tuo 2 pistettä tulee hyvästä ideasta, kaikki muu on aivan ahterista.
Onko PS4-versiossa mitään mainintaa että kyseessä on keskeneräinen tekele? Alkuviikosta katselin Amazonin kauppapaikasta 7 Days to Die tuotetietoja ja hämmästelin ettei missään ollut Early Access mainintaa.
Onko PS4-versiossa mitään mainintaa että kyseessä on keskeneräinen tekele? Alkuviikosta katselin Amazonin kauppapaikasta 7 Days to Die tuotetietoja ja hämmästelin ettei missään ollut Early Access mainintaa.
June means early access on consoles, not gold.