Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

7 Days To Die

Vastaus: 7 Days To Die

Nyt on näköjään tullut patch 1.02. Tarkemmin en löytänyt tietoa, mitä se sisältää, mutta ilmeisesti korjaa bugeja yms. Hyvä juttu! :)
 
Vastaus: 7 Days To Die

Vähän otan aikaisempia sanomisiani takaisin, nyt kun tähän on päässyt sisään ja oppinut että miten tehdään mitäkin, niin onhan tämä ihan hyvä peli. Toki älyttömän rujon näköinen ja teknistä ongelmaa siellä täällä, mutta rutosti potentiaalia.

Walkkeri tosiaan eilen heitti partychatissa pro-vinkin, opettele pelaamaan ensin ilman zombeja, kun tietää miten mitäkin tehdään niin sitten voi joskus laittaa monsterit päälle
 
Vastaus: 7 Days To Die

onko tää sellanen samanlainen kun ne twd-pelit? Eli enempi tarina jossa pääsee osittain olemaan valinnoillaan mukana vai ihan oikeesti peli jossa itse todella pelataan?
 
Vastaus: 7 Days To Die

onko tää sellanen samanlainen kun ne twd-pelit? Eli enempi tarina jossa pääsee osittain olemaan valinnoillaan mukana vai ihan oikeesti peli jossa itse todella pelataan?

Tällä ei ole mitään tekemistä Telltalen TWD pelien kanssa, ei ole yhtään samanlainen.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Suora ja rehellinen arvostelu! Hyvää työtä Spyde. Kaikista "ongelmista" huolimatta peli jaksaa kiinnostaa niin yksinpelinä kuin kimpassakin. 35€ sijoitus jo nyt käytettyyn peliaikaan on varsin kohtuullinen.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Erittäin hyvä arvostelu, joka kertoo kaiken oleellisen, kiitos siitä.

Yksin olen pelannut nyt 12 päivän ajan, kavereiden kanssa kimppaservu, joka on vanhentunut jo yli 50 päivän verran. Tässä pelipäiväkirjaa yksinpelin osalta.

Herään keskellä tietä ja huomaan heti vieressä kovia kokeneen mökin, joka on valtaosin riekaleina, mutta perustukset ovat kohtalaisen hyvässä kunnossa. Asumuksessa on kaksi kerrosta, pieni wc, toisessa kerroksessa on pieni aurinkoterassi teräskaiteineen ja toinen sisäänkäynti talon sivusta portaiden kautta. Päätän kunnostaa pienen mökin asumiskelpoiseksi ja muuraan aukot umpeen ensimmäisen päivän ratoksi, mutta en omista vielä minkään sortin työkaluja, joten lähden keräämään tarvikkeita.

Pengon asunnon ympäristössä olevan auton, postilaatikon, muutaman roskapinon, kerään maasta kiviä, kasvien kuituja ja huitaisen muutaman kerran nyrkillä maassa olevia risuja puun saamiseksi ja saan aikaiseksi kivikirveen, jolla kelpaa kerätä puuta nopeammin. Matkaan tarttuu myös muutama tyhjä peltitölkki, ensiaputarpeita, ruokaa ja löytyypä maasta yksi tölkki oluttakin.

Palaan rakentamaan mökkiäni ja totean sen tarpeeksi turvalliseksi ennen ensimmäistä yötä. Aikaa on vielä kosolti, joten lähden tutkimaan ympäristöä ja törmään ensimmäisenä maissipellon. Tähkiä on satamäärin ja kerään itselleni muhkean varaston maissia pahan päivän tarpeiksi, kun huomaan tähkiä mahtuvan peräti 500kpl yhteen tavaraslottiin. Peli päättää hieman hankaloittaa hamstraustani ja kuulen parin zombien örähdyksen, mutta en välitä niistä. Korkeat tähkäkorret peittävät näkyvyyden tehokkaasti, joten säikähdän hieman, kun törmään tähkän takana piileksivään zombieen, joka huitaisee osan terveydestäni pois - en onneksi saa tartuntaa, koska hoitotarpeita ei ole vielä kertynyt. Otan hieman etäisyyttä, rakennan ison puunuijan ja palaan rusikoimaan kimppuuni käynyttä aivokuollutta. Saan kyseisen hepun maihin, mutta otus murjoo vielä jalkaani ennen kuolemaansa ja aiheuttaa nilkkaani nyrjähdyksen.

Kotimatka ei ole niin nopea pienestä jalkavammasta huolimatta, mutta ehdin kuitenkin selvästi ennen klo 22:a perille, jolloin yö alkaa. Jäljelle jääneellä puulla rakennan vielä muutaman piikkipuuesteen pääoveni eteen ennen sisäänmenoa. Matkalta olin poiminut linnunpesässä olleet sulat talteen ja mietin niille käyttötarkoitusta. Tutkin asevalikkoa ja huomaan, että pystyisin valmistamaan puujousen ja siihen nuolia. Yöhön on aikaa tunti, ulkona hämärtää jo. Käyn vielä toisen kerroksen terassilla tähystämässä ja sytytän soihdun, jolloin huomaan aivan vieressä olevan joen. Ehdin käydä joella ja täytän tyhjät peltipurkit L2-näppäimellä. Valikkoon ilmestyy "Murky water", eli tämä vesi ei taida olla terveellistä juotavaksi.

Palaan takaisin ja samaan aikaan alkaa yö, tunnelmaa kohottavaa musiikkia kuuluu kuulokkeista. Ei kestä kauaakaan, kun alkaa kuulua epäkuolleiden ääniä ja osa niistä tulee hyvinkin lähelle mökkiäni, yksi huitaisee ovea kerran. Otan kivikirveeni ja korjaan ovea jäljellä olevilla puilla L2:sta painamalla. Tarkistan alakerran oven, sen raoista ei näy zombeja. Palaan yläkertaan, laitan pikavalikkoon varmuuden vuoksi jousen ja lataan sen ympyrä-näppäimellä. Yö kuluu tutuissa merkeissä, zombien mölinää silloin tällöin ja varmuuden vuoksi pysyttelen suojassa. Aikani kuluksi teen itselleni vaatteet kasvien kuiduista ja suoritan tutorial-tehtävät loppuun. Kello tulee kuusi ja aamu sarastaa, joten avaan oven ja päästän kutsumattoman vieraan sisään testatakseni jouseni tehokkuutta. Kolme osumaa keskivartaloon tipauttaa zombien kanveesiin ja pari viimeistelyiskua nuijalla passittaa sen autuaammille metsästysmaille.

Jatkoa myöhemmin, jos jotakuta kiinnostaa lukea pelistäni päiväkohtaisia ajatelmia tästä ketjusta - tai sitten blogi voisi olla parempi.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Erittäin hyvä arvostelu, joka kertoo kaiken oleellisen, kiitos siitä.

Yksin olen pelannut nyt 12 päivän ajan, kavereiden kanssa kimppaservu, joka on vanhentunut jo yli 50 päivän verran. Tässä pelipäiväkirjaa yksinpelin osalta.

Herään keskellä tietä ja huomaan heti vieressä kovia kokeneen mökin, joka on valtaosin riekaleina, mutta perustukset ovat kohtalaisen hyvässä kunnossa. Asumuksessa on kaksi kerrosta, pieni wc, toisessa kerroksessa on pieni aurinkoterassi teräskaiteineen ja toinen sisäänkäynti talon sivusta portaiden kautta. Päätän kunnostaa pienen mökin asumiskelpoiseksi ja muuraan aukot umpeen ensimmäisen päivän ratoksi, mutta en omista vielä minkään sortin työkaluja, joten lähden keräämään tarvikkeita.

Pengon asunnon ympäristössä olevan auton, postilaatikon, muutaman roskapinon, kerään maasta kiviä, kasvien kuituja ja huitaisen muutaman kerran nyrkillä maassa olevia risuja puun saamiseksi ja saan aikaiseksi kivikirveen, jolla kelpaa kerätä puuta nopeammin. Matkaan tarttuu myös muutama tyhjä peltitölkki, ensiaputarpeita, ruokaa ja löytyypä maasta yksi tölkki oluttakin.

Palaan rakentamaan mökkiäni ja totean sen tarpeeksi turvalliseksi ennen ensimmäistä yötä. Aikaa on vielä kosolti, joten lähden tutkimaan ympäristöä ja törmään ensimmäisenä maissipellon. Tähkiä on satamäärin ja kerään itselleni muhkean varaston maissia pahan päivän tarpeiksi, kun huomaan tähkiä mahtuvan peräti 500kpl yhteen tavaraslottiin. Peli päättää hieman hankaloittaa hamstraustani ja kuulen parin zombien örähdyksen, mutta en välitä niistä. Korkeat tähkäkorret peittävät näkyvyyden tehokkaasti, joten säikähdän hieman, kun törmään tähkän takana piileksivään zombieen, joka huitaisee osan terveydestäni pois - en onneksi saa tartuntaa, koska hoitotarpeita ei ole vielä kertynyt. Otan hieman etäisyyttä, rakennan ison puunuijan ja palaan rusikoimaan kimppuuni käynyttä aivokuollutta. Saan kyseisen hepun maihin, mutta otus murjoo vielä jalkaani ennen kuolemaansa ja aiheuttaa nilkkaani nyrjähdyksen.

Kotimatka ei ole niin nopea pienestä jalkavammasta huolimatta, mutta ehdin kuitenkin selvästi ennen klo 22:a perille, jolloin yö alkaa. Jäljelle jääneellä puulla rakennan vielä muutaman piikkipuuesteen pääoveni eteen ennen sisäänmenoa. Matkalta olin poiminut linnunpesässä olleet sulat talteen ja mietin niille käyttötarkoitusta. Tutkin asevalikkoa ja huomaan, että pystyisin valmistamaan puujousen ja siihen nuolia. Yöhön on aikaa tunti, ulkona hämärtää jo. Käyn vielä toisen kerroksen terassilla tähystämässä ja sytytän soihdun, jolloin huomaan aivan vieressä olevan joen. Ehdin käydä joella ja täytän tyhjät peltipurkit L2-näppäimellä. Valikkoon ilmestyy "Murky water", eli tämä vesi ei taida olla terveellistä juotavaksi.

Palaan takaisin ja samaan aikaan alkaa yö, tunnelmaa kohottavaa musiikkia kuuluu kuulokkeista. Ei kestä kauaakaan, kun alkaa kuulua epäkuolleiden ääniä ja osa niistä tulee hyvinkin lähelle mökkiäni, yksi huitaisee ovea kerran. Otan kivikirveeni ja korjaan ovea jäljellä olevilla puilla L2:sta painamalla. Tarkistan alakerran oven, sen raoista ei näy zombeja. Palaan yläkertaan, laitan pikavalikkoon varmuuden vuoksi jousen ja lataan sen ympyrä-näppäimellä. Yö kuluu tutuissa merkeissä, zombien mölinää silloin tällöin ja varmuuden vuoksi pysyttelen suojassa. Aikani kuluksi teen itselleni vaatteet kasvien kuiduista ja suoritan tutorial-tehtävät loppuun. Kello tulee kuusi ja aamu sarastaa, joten avaan oven ja päästän kutsumattoman vieraan sisään testatakseni jouseni tehokkuutta. Kolme osumaa keskivartaloon tipauttaa zombien kanveesiin ja pari viimeistelyiskua nuijalla passittaa sen autuaammille metsästysmaille.

Jatkoa myöhemmin, jos jotakuta kiinnostaa lukea pelistäni päiväkohtaisia ajatelmia tästä ketjusta - tai sitten blogi voisi olla parempi.
Ehdottomasti lisää tarinaa tulemaan, joko tänne tai blogin muodossa. Peliä reilusti Onella pelaavana voin hyvin samaistua seikkailuun!
 
Vastaus: 7 Days To Die

Jatkoa myöhemmin, jos jotakuta kiinnostaa lukea pelistäni päiväkohtaisia ajatelmia tästä ketjusta - tai sitten blogi voisi olla parempi.

Laita ihmeessä tänne vaan, tämä ketju on niin hiljainen, pelaajia varmaan vähänlaisesti. Joku voi innostua pelistä kun lukee hyviä selviytymistarinoita :)
 
Vastaus: 7 Days To Die

Kiva näitä on lukea, ehkä ne kallistaa tän mun haahuilun ostopäätöksen kanssa. Peli kiinnostaa kovasti, mutta bugisuus on toistaiseksi pelottanut ja estänyt ostamisen. Ehkä pitäisi vain olla rohkea ja pistää hankintaan. :)
 
Vastaus: 7 Days To Die

Kiva näitä on lukea, ehkä ne kallistaa tän mun haahuilun ostopäätöksen kanssa. Peli kiinnostaa kovasti, mutta bugisuus on toistaiseksi pelottanut ja estänyt ostamisen. Ehkä pitäisi vain olla rohkea ja pistää hankintaan. :)

Toistaiseksi bugien kans on pystyny elämään. Hermoja ne saattaa vähän kiristää, mutta se ei oo vakavaa:D
 
Vastaus: 7 Days To Die

Kiitos rohkaisevista sanoistanne, jatkan tarinaa palattuani matkalta. Tarkoituksella laitoin tarinaani mukaan myös nuo toimintanäppäimet, niitä kun ei mainita missään.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Spyden kanssa streamattu nyt pari kertaa puheen kera. Käykää kurkkaamassa. Jatkossa Survival Evolvedia, Siegeä ja Bäfä1:stä tulossa kanavallani. "7 Days To Die - Suomi Kuuppailu" http://www.twitch.tv/tussukotka/v/82460137?sr=a

Tällä viikolla pitäisi ainakin Onelle tulla pätsi joten saas nähdä mitä tekevät, koska mitään tietoja ei ole vielä kerrottu. Toivottavasti eivät riko ainakaan kun nyt tuntuu hyvin toimivan.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Patch 2 on nyt ulkona, tässä tiedot:

7 Days to Die [Console]

Release Notes

Patch 2

We are excited to announce the release of Patch 2 for 7 Days to Die on Xbox One and PlayStation 4! This patch contains a combination of improvements and optimizations that focus on issues discovered both by our dev team and by you, the community. The list below outlines many but not all of the fixes and improvements included in Patch 2 by the 7 Days to Die team:


Stability Issues and Improvements

* Fixed an issue where players would get stuck on the Building Environment screen when attempting to load into a save game with corrupted terrain
o The fix works by replacing corrupted terrain chunks with their original versions; this may cause loss of anything built or modified in these corrupted chunks

* Fixed an infinite loading screen that would sometimes occur when the player would disconnect the controller on the Building Environment screen after dying

* Fixed a crash that would sometimes occur when the player would draw water from a non-ocean source

* Fixed a crash that would sometimes occur after the second player would quit out of a Local Multiplayer session lasting longer than an hour

* Fixed a crash that would sometimes occur when using antibiotics on the Player Menu

* Fixed a crash that would sometimes occur when shooting enemies with an AK-47

* Fixed a crash that would sometimes occur when navigating inventory menus

* Fixed a crash that would sometimes occur when many players would join and exit an online game repeatedly

* Fixed a crash that would sometimes occur when the host of a multiplayer game would jump on the head of a client as the client was quitting the game


Art Issues and Improvements

* Improved lighting and shaders by reworking the day / night lighting shadows and tone for every biome; also tuned all the colors, brightness, and ambience

* Fixed an issue where performance would dip while a player was holding a torch or was nearby an object emitting fire and smoke VFX (e.g. campfires, torches, forges)

* Optimized texture packaging to increase available memory



Sound Issues and Improvements

* Added menu navigation sound effects within the Front End and Pause Menu

* Fixed an issue where audio would loop when using certain weapons (e.g. Auger, Chainsaw, AK47, Submachine Gun)

* Fixed an issue where the volume for some sound effects (Bow and Arrow, other weapons, zombie) would become inaudible after the player crouched multiple times in a game session

* Fixed an issue with rain SFX playing more loudly in some biomes than others

* Fixed an issue where ambient rain sounds would play on the main menu after quitting a game



Gameplay Issues and Improvements

* Fixed an issue where the player would overheat too quickly, even when attempting to cool themselves by standing in water or going to a snowy biome

* Fixed an issue where zombie hordes wouldn’t spawn if the world already contained the maximum number of zombies when the blood moon begins

* Fixed an issue where dropped items (e.g. Auger) would fall through the world

* Fixed an issue where hordes would spawn every day after Day 49

* Optimized network packet for less network data

* Added search field for inventory in Single Player and Online Multiplayer sessions

* Added in-game controller vibration when the player takes damage above a certain threshold. You may enable or disable this setting within the Controls menu.

* Fixed an issue where the map in the map menu would load more slowly for clients in an online session

* Fixed an issue where the Airdrop Supply Marker would disappear when the player moves out of range

* Fixed an issue where the player could scroll outside of the map’s borders in the menu

* Fixed an issue where the shooting animation would become corrupted when the player stopped aiming down the sites

* Fixed an issue where it would become difficult to pick up items from a close distance

* Fixed an issue where glass panes in the environment did not have proper collision

Thank you for all of your support and patience as we work to make your experience with 7 Days to Die the best we can!
 
Vastaus: 7 Days To Die

Pelaako jengi tätä vielä. Tai hiljaista täällä on toki muutenkin ollut enkä sinänsä ihmettele. Voi olla hieman riskaabeli sijoitus vikoineen päivineen. Sen verran tämä kuitenkin kiinnosti, että ostin tämän 15 euron hintaan pleiklarin storesta. Tuon verran voin maksaa kun on aihepiirin puolesta kiinnostava peli.

Täytyynee tässä huomenissa varmaan vähän tutustua. Mukava oli lueskella täällä tarinaa pelin puolelta.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Pelaako jengi tätä vielä. Tai hiljaista täällä on toki muutenkin ollut enkä sinänsä ihmettele. Voi olla hieman riskaabeli sijoitus vikoineen päivineen. Sen verran tämä kuitenkin kiinnosti, että ostin tämän 15 euron hintaan pleiklarin storesta. Tuon verran voin maksaa kun on aihepiirin puolesta kiinnostava peli.

Täytyynee tässä huomenissa varmaan vähän tutustua. Mukava oli lueskella täällä tarinaa pelin puolelta.

7D:hen tuli panostettua todella paljon aikaisemmin, vioista huolimatta. Aloitettiin ensin ns. vakiokartalla ja sitten random-kartalla, joista jälkimmäinen oli huomattavasti kiinnostavampi vaihtelevuutensa ansiosta. Tukikohdan rakentaminen oli hauskaa ja porukalla tehdyt "ryöstöretket" useisiin eri kyliin ja isompiin keskittymiin oli mielekästä. Pelin sisällä pelattuja päiviä kertyi "klaanillamme" reilusti yli 200, yhden vuorokauden kestäessä noin 50 minuutin verran. Peli kuitenkin vaati aina hostin paikallaoloa, muuten samaa peliä ei voinut jatkaa ja lisäksi oli enemmän sääntö kuin poikkeus, että yhden illan aikana peli kaatui sen 3-4 kertaa - tavallisesti pelattiin muutama tunti illassa.

Osaltaan pelistä vei mielenkiintoa myös seitsemänsien öiden pelottavuusmomentti, kun jykevän tukikohdan myötä zombiet tulivat lähinnä teurastamaan itseään viimeisen päälle tehtyyn puolustuslinjaamme ja aamulla kerättiin lootit maasta. Siihen päälle vielä jatkuvat mopojen katoamiset jos satuit olemaan sellaisen selässä pelin kaatuessa. Noin 20 sekunnin välein tapahtuvaan "nykäisyyn" ruudulla ehti jo tottua, vaikka se häiritsikin.

Koin kuitenkin saaneeni täyden vastineen rahoilleni ja selviytyminen oli useimmiten hauskaa, samoin toiminnan vapaus monipuolisten toimintojen kera, kun hahmolla oli niin paljon erilaisia taitoja. Rocket Launcheria en koskaan päässyt kokeilemaan, muut aseet löytyivät arsenaalista.

Dead Space, Dying Light, 7D, Dead Islandit ja viimeisimpänä ARK, milloin tulee näiden kaikkien yhdistelmä, roimalla kauhuelementin kertoimella yhdistettynä moninpeliin ja erittäin hyvään toimivuuteen ja tekniseen osaamiseen? Vaatisi rutkasti mielikuvitusta ja osaamista, mutta näissä kaikissa on ollut sitä jotakin, joka houkuttaa palaamaan pelin pariin useamman kerran.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Koin kuitenkin saaneeni täyden vastineen rahoilleni ja selviytyminen oli useimmiten hauskaa, samoin toiminnan vapaus monipuolisten toimintojen kera, kun hahmolla oli niin paljon erilaisia taitoja. Rocket Launcheria en koskaan päässyt kokeilemaan, muut aseet löytyivät arsenaalista.

Dead Space, Dying Light, 7D, Dead Islandit ja viimeisimpänä ARK, milloin tulee näiden kaikkien yhdistelmä, roimalla kauhuelementin kertoimella yhdistettynä moninpeliin ja erittäin hyvään toimivuuteen ja tekniseen osaamiseen? Vaatisi rutkasti mielikuvitusta ja osaamista, mutta näissä kaikissa on ollut sitä jotakin, joka houkuttaa palaamaan pelin pariin useamman kerran.


Joo. Tämän tyyliset pelit ovat kiinnostaneet fiiliksen ja tyylinsä puolesta jo Arma kakkosen DayZ-modista lähtien. Vaikka ihan samanlaista peleistä ei toki ole kyse. Tässä on sitä oman basen rakentelua enempi. Vaikka kyllä DayZ:n puolella toki oli mahdollista leiriytyä eri paikkoihin ja oman tukikohdan varustelu pysyi olemaan lopulta aika huikeassa kunnossa. Harmittaa hiukan että DayZ standalone on pc:llä edelleen aika vaiheessa ja pääsuunnittelija on lähtenyt muihin projekteihin jo aikapäiviä sitten. Siis janari joka kehitti alkuperäisen modin Arma kakkoseen.

Arma Kolmoseen on myös jotain ihan siistejä modeja tarjolla, mutta en ole jaksanut nyt pc:llä ruveta hahmottelemaan, että mitä kaikkea nuo tarvitsevat toimiakseen. Harvemmin nimittäin selviää vain yhden paketin lataamisella. Täytyy olla joku tietty setti, että pääsee jollekin serverille pelaamaan. Siinäkin mielessä standalone olisi helpompi tapaus aloittaa.

Ark on toki kanssa semmonen joka on pitkään kiinnostanut. Xboxille sitä jo pitkään mietin. Nyt on taas mietinnössä, että hankinko Pleikalle vai Xboxille. Boxilla pääsisin Spyden opastuksessa selviytymään. Kaikissa näissä tosiaan tuntuu olevan ongelmansa ym. Et semmonen täydellinen näiden eri pelien yhdistelmä taitaa olla utopiaa. Mutta lämmitellään itsensä vaikka pitkästä aikaa tällä 7D:llä. Katsotaan miten selviytymiskärpänen pääsee puraisemaan. :)
 
Vastaus: 7 Days To Die

Onella tosiaan tuli Spyden kanssa tätä aikoinaan pelattua ja perjantaina meni tämä myös PS4:lle lataukseen. Tarkoitus oli muutenkin yövuoron jälkeen herättyäni tehdä ostos ja iloisena yllätyksenä sain huomata, että peli oli aamun aikana tullut tarjoukseen. Tuolla 14,95€ hinnalla 7 Days on enemmän kuin hyvä hankinta. Onella kertyi pelitunteja reilut 50h muistaakseni ja PS4:lla tuli viikonlopun aikana pelattua tuollaiset 10h. Kertaakaan kummallakaan konsolilla ei ole kaatunut saatika tullut peliä rikkovaa bugia vastaan.

Syystä tai toisesta ei ole tullut mitään tarinaa pelistä kirjoitettua, mutta eiköhän sitä voisi harkita tänne tekevänsä. Eilen aloitin randomgen kartan ja löysin todella miellyttävän torpan itselleni. Talo on kuin linna, niin muodoltaan kuin materiaaliltakin. Täyttä kiveä, jonka takapiha oli valmiiksi suojattu sitä ympäröivällä puu/kivi aidalla. Sisältä löytyi pieni poreamme ja takapihalta isompi uima-allas. Vedestä ei siis tule olemaan pulaa ja pienehkö kylä linnani ympärillä pitää alueen mielenkiintoa yllä vielä pidemmän aikaa, kun lootattavaakin riittää.
Täytynee alkaa pitämään pientä päiväkirjaa tänne miten hommat etenee. Day 2 menossa joten mitään ihmeellistä ei ole ehtinyt edes tapahtua. Jos Maagi peliseuraa kaipaa, niin voisihan sitä jonkun sortin kimppapelit laittaa pystyyn?
 
Vastaus: 7 Days To Die

Tarinat tänne kiinnostaa aina. Kimppapeli kokeneemman selviytyjän kanssa kiinnostaa toki sekin. Mikäs sen mukavampaa kuin kuin puhaltaa yhteen hiileen ja koittaa pysyä hengissä. Toivoinkin vienosti että täältä löytyisi peliseuraa. :) Eli eiköhän Tussu kehitellä jotain.
 
Ylös Bottom