Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

7 Days To Die

dahol

New Member
Alkuperäinen julkaisupäivä: kesäkuu 2016
Julkaisija: Telltale Games
Käyttöympäristöt: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Linux, Mac OS



7 Days to die on telltale gamesin peli joka sekoittaa fps räiskintää, selviytymiskauhua, tornipuollustusta ja roolipelaamista.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Varovaisen kiinnostunut. Traileri ei valitettavasti kertonut onko Telltale vihdoin siirtynyt uuden pelimoottorin pariin. Toivottavasti näin on tapahtunut, sillä Wolf Among Us ja WD -sarjan pelit ovat olleet teknisesti todella kehnoja.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Pelihän on alkujaan Fun Pimpsin kehittämä. Itsellä ollut 7 days to die early access -versio parisen vuotta PC:llä ja voin sanoa, että pojilla tulee kiire jos meinaavat saada kesäkuussa julkaistua. Viimeksi kun pelasin, niin hahmo tippui maailman läpi ja suuri osa kartasta puuttui. Jokainen pävitys on rikkonut pelin uudelleen ja kehittäjät tuntuvat olevan melko lailla hukassa sen suhteen, mihin peliään haluavat viedä. Odotan kyllä tätä kovasti, kunhan saavat pelin toimimaan. Kuvailisin tätä vakahenkisemmäksi versioksi Minecraftista.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Onko muut päässy vielä pelaamaan tätä? Ensituntumat otin ja arvostelua pukkaa jossain vaiheessa.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Näin nopeasti Spyde, oliko pahoja ongelmia havaittavissa ensi sauhujen aikana? Kyllä tämä hankintaan joka tapauksessa menee.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Näin nopeasti Spyde, oliko pahoja ongelmia havaittavissa ensi sauhujen aikana? Kyllä tämä hankintaan joka tapauksessa menee.

Pientä nykimistä, mutta ei mitään järisyttävä vajaan tunnin pelailuilla. Raportoin lisää, kun pääsen taas jauhamaan. Vaikuttaa ihan lupaavalta.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Olenkohan nyt ymmärtänyt oikein, että tämä peli on edelleen kehityksessä, mutta julkaisivat kuitenkin jo levylläkin konsoleille?

Ainakin tuommoisen käsityksen olen saanut, kun olen neogafia lueskellut ja joku siellä mainitsi, että peli on edelleen "Game Preview/Early Access" vaiheessa :confused:
 
Vastaus: 7 Days To Die

Olenkohan nyt ymmärtänyt oikein, että tämä peli on edelleen kehityksessä, mutta julkaisivat kuitenkin jo levylläkin konsoleille?

Ainakin tuommoisen käsityksen olen saanut, kun olen neogafia lueskellut ja joku siellä mainitsi, että peli on edelleen "Game Preview/Early Access" vaiheessa :confused:
Ainakin steamissa on edelleen early access nimikkeen alla: http://7daystodie.com/playstation-4-and-xbox-one-versions-are-out/

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: 7 Days To Die

Olenkohan nyt ymmärtänyt oikein, että tämä peli on edelleen kehityksessä, mutta julkaisivat kuitenkin jo levylläkin konsoleille?

Ainakin tuommoisen käsityksen olen saanut, kun olen neogafia lueskellut ja joku siellä mainitsi, että peli on edelleen "Game Preview/Early Access" vaiheessa :confused:

Tätä minäkin olen kummastellut, kun PC-versio on pahasti vaiheessa. Tuo konsoliversio väittää olevansa "valmis". Tämä on joko konsolipelaajien törkeää aliarvioimista, tai sitten kyseinen versio ei haluakaan olla sama kuin PCllä.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Löysin tuolta 7 daysin foorumeilta yhen kommentin itse tekijöiltä:
"Timing is everything, and right now none of the top survival games are on ps4 yet. If we had restrained from publishing on steam we'd still be a 3 man team with square terrain and out of business and forgotten by now. It is exploding on consoles, people love it. 40000 players online already, and Europe can't even play it yet that is 3x our pc peak. Seemed like a good decision."

Kova on luotto pelaajiin, mutta toisaalta saavatpahan vähä lisää rahaa kehitykseen. Hyvä pointti toi, että pleikkarilla ei oo tällä hetkellä yhtään noista selviytymispelien kärkinimikkeistä. Kiinnostava peli myy, vaikka oliskin buginen ja kesken. Onhan näitä keskeneräisiä "valmiita" pelejä nähty isommiltakin firmoilta, kuten Bethesda:D

Jorinat sikseen. Tänään otan kunnon tuntuman tähän.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Mitä mitä, tänään ilmestyi mutta Storesta löytyy vain pre-order bundle, joka ei ole ostettavissa? Onko kukaan tätä päässyt PS4:lla jo testailemaan? Onko se hyvä?

EDIT: nyt löytyy näemmä Storesta normiversio ostettavaksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 7 Days To Die

Mitä mitä, tänään ilmestyi mutta Storesta löytyy vain pre-order bundle, joka ei ole ostettavissa? Onko kukaan tätä päässyt PS4:lla jo testailemaan? Onko se hyvä?

EDIT: nyt löytyy näemmä Storesta normiversio ostettavaksi.

Boksiversiota muutaman tunnin pelanneena täytyy todeta, että onhan tämä vielä kesken. Bugeja on jonnin verran ja muita rosoisuuksia siellä täällä. Tunnelmaa kyllä piisaa ja varsinaisia peliä pilaavia virheitä ei ole vielä tullut vastaan. Moninpeliin en saanut yhteyttä kun kokeilin. Täytyy tänään koittaa uudelleen.

PS4-versiosta oli tuolla 7daysin foorumeilla jotain juttua, että olisi huonommassa jamassa. En tiedä sitten mikä on totuus.
 
Vastaus: 7 Days To Die

PS4-versiosta oli tuolla 7daysin foorumeilla jotain juttua, että olisi huonommassa jamassa. En tiedä sitten mikä on totuus.

Onkos täällä PS4-versiota testanneita? Jotain streamia katsoin, niin pikkuisen näyttää kyllä kököltä tekeleeltä...
 
Vastaus: 7 Days To Die

Onkos täällä PS4-versiota testanneita? Jotain streamia katsoin, niin pikkuisen näyttää kyllä kököltä tekeleeltä...

Ostin sen eilen kun tälläiset pelit kiinnostaa.. sanotaanko näin, kannattaa odottaa päivityksiä, älä osta vielä. Peli on idealtaan hyvä, mutta niin jumalatoman vaiheessa vielä että pelaamisesta ei tule yhtään mitään. Käyttöliittymä on maailman surkein ja selkeästi suunniteltu PC:lle, ohjaimella tuo on vain niin kankeaa.

Rakentelu on kankeaa, zombien tappo on jotain ihan sanoinkuvaamattoman kökköä. Jos ottaa random generation maailman, on se monin paikoin rikki, esim talojen seinät näkyy vain yhdeltä puolelta (toisella puolella ei ole tekstuureja), maailmassa on aukkoja joista voi tippua syvyyteen jne.

Tämä on varmaan joku Pre-Pre-Alpha versio, ehkä tästä tulee jotain kun sitä vielä kehitellään vuosi tai kaksi. Tällä hetken ihan rehellisesti 2/10 tekele, tuo 2 pistettä tulee hyvästä ideasta, kaikki muu on aivan ahterista.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Tämä on varmaan joku Pre-Pre-Alpha versio, ehkä tästä tulee jotain kun sitä vielä kehitellään vuosi tai kaksi. Tällä hetken ihan rehellisesti 2/10 tekele, tuo 2 pistettä tulee hyvästä ideasta, kaikki muu on aivan ahterista.

Onko PS4-versiossa mitään mainintaa että kyseessä on keskeneräinen tekele? Alkuviikosta katselin Amazonin kauppapaikasta 7 Days to Die tuotetietoja ja hämmästelin ettei missään ollut Early Access mainintaa.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Kyllä tämä minulla ainakin ihan hyvin on toiminut. Ruudunpäivityksessä on välillä kyllä ongelmia, mutta olen asian kanssa pärjännyt ainakin tähän asti. Bugeja ilmeisesti löytyy, mutta ei itellä ole tullut vastaan mitään ylitsepääsemätöntä. Mut hei, missä pelissä ei nykyään ole bugeja? :D Tämä on 4 pelaajan co-opilla varmasti pirun hauskaa touhua. Pelin kartta on aivan järkyttävän iso, tarvisi välttämättä sen mopon..
 
Vastaus: 7 Days To Die

Onko PS4-versiossa mitään mainintaa että kyseessä on keskeneräinen tekele? Alkuviikosta katselin Amazonin kauppapaikasta 7 Days to Die tuotetietoja ja hämmästelin ettei missään ollut Early Access mainintaa.

Ei ole, ei ainakaan silmään osunut. 35eur tosta on aivan liikaa, toi olis jossain Steam Early Accessissa varmaan jonkun 10eur max.

Potentiaalia tässä on, ja odotankin tähän massiivisia päivityksiä tulevaisuudessa. Tekstuurien suhteen tämä muistuttaa jotain ensimmäisiä PS2-pelejä, aivan hirvittävää, ja tosiaan ruudunpäivitys tippuu nollaan aina jonkun minuutin välein muutaman sekunnin ajaksi.
 
Vastaus: 7 Days To Die

Onko PS4-versiossa mitään mainintaa että kyseessä on keskeneräinen tekele? Alkuviikosta katselin Amazonin kauppapaikasta 7 Days to Die tuotetietoja ja hämmästelin ettei missään ollut Early Access mainintaa.

Onhan tämä aika sekavaa, kun ei tahdo tietoa löytyä, mutta tämän huomasin tuolla foorumeilla:

June means early access on consoles, not gold.

https://7daystodie.com/forums/showthread.php?40384-7-Days-to-Die-Console-Version-Information-Thread
 
Vastaus: 7 Days To Die

Noniin. Nyt tuli mullakin ensimmäinen kunnon ongelma. Mun save ei lataa enää:confused: mahtava homma.
 
Ylös Bottom