Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko sonylla edes 37 tuumaisia. Itse ainakin kun aikoinaan etsin töllöä, niin vaikutta Sonylla noi menevän 32" -> 40" -> 5x"Cyrus1 sanoi:No riippuu rahatilanteesta.S-sarjalainen tottakai, jos pystyy vaivatta laittamaan sen pari sataa (ehkä vähän enemmän, ehkä vähän vähemmän, en ole pahemmin seuraillut) lisää siihen 699:n päälle. Mutta ei ole huono hankinta tuo LG:kään tuohon hintaan. Itse halusin kuitenkin vähän isomman kuin 32 vielä, eli 37 ja siinä olisi taas joutunut laittamaan satasia lisää peliin (siis jotain Sonyn 37 tuumasta jos olisi ostanut) enkä nähnyt järkevänä, kun kuitenkin vain sellasen väliaikaismallin hankin.
lostis sanoi:Onko sonylla edes 37 tuumaisia. Itse ainakin kun aikoinaan etsin töllöä, niin vaikutta Sonylla noi menevän 32" -> 40" -> 5x"
joecool sanoi:jos haluu merkistä maksaa huntin ylimäärästä ni sony on oikee merkki.
Komppaan Cyrusta.Cyrus1 sanoi:...
Mutta ei ole huono hankinta tuo LG:kään tuohon hintaan. Itse halusin kuitenkin vähän isomman kuin 32 vielä, eli 37 ja siinä olisi taas joutunut laittamaan satasia lisää peliin (siis jotain Sonyn 37 tuumasta jos olisi ostanut) enkä nähnyt järkevänä, kun kuitenkin vain sellasen väliaikaismallin hankin.
Viper7 sanoi:Hyvältä kuulostaa, ongelmatkaan eivät vaikuta suurilta muutakuin ehkä hifistelijöille joka en ole.
1080i?
Eikö telkkari ole vain HdReady joten 720p?
vai olenkos nyt täysin hukassa :s mitä eroa on 1080i ja 1080p?
Pakko kommentoida tätä.Zos kia cultus sanoi:maksaa "vain" 2699 ?! Eikö tuo ole aika helvetin kallis Telkkari? Lottovoittajaa tai muuten rikasta henkilöä ei lasketa, mutta tavallista työssäkäyvää immeistä luulis hirvittävän tuommonen summa.
Torpedo 360 sanoi:Nyt olisi neuvot paikoillaan. Olen tilaamassa PS3:ta mutta huomasin että Samsungin taulutelevisioni ei tue hdmi johtoa eli miten tuo vaikuttaa pelin grafiikkaan tai kuvanlaatuun. tällä hetkellä on XBOX 360 kiinni televisiossa ja siinä on tuo johtosarja missä on punainenx2 keltainenx2 ja sininen ja vihreä. Mutta televisio silti voi näyttää 1080i kuvaa kun sen valikoin boxin valikoista. Joten kertokaa millä johdolla joudun tuon PS3 siihen kytkemään ja viekö se jotain pois kuvasta. Kun ei olisi varaa ostaa sekä uutta töllöä että PS3:sta!