Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?
Sen verran taustaa että tykkejä oon omistanut kolme. LGen 32 putken, hävitin pois tykin tieltä 2v sitten. Epsonin ja infocuksen data värkit. sanyo Z5 keväällä. nyt ilman omaa töllöö ja tykkiä tullu oltua 3kk (nyt kitkuteltu 32 bravialla (tyty-ystävälle hommattu postimerkki, toiminut ok)
Telkku jää makkari vehkeeksi jossain vaiheessa se on varma. sillonkin kyllä tulee oleen kiinni ps3ssa ja kotiteatterin ympäröimänä mutta nyt se tulisi talouteni ykkösvehkeeksi 1 - 2n vuoden ajaksi.
Ajatuksille avoinna.
-H.R.
EDIT: tulipa rumannäköne lainaus. tsori. koitan korjailla. tsori taas.
-kiitos.Hex sanoi:Minusta FullHD-paneeli on niin iso etu, että nuo D-sarjan edut eivät paina yhtä paljon. 40-tuumainen televisio 2 metristä on yhdistelmä, jossa lisätarkkuuden huomaa, joskin suuremman eron huomaisi isommalla televisiolla tai lyhyemmällä katseluetäisyydellä.
-totta. etu silti vaikkakin ei ratkaiseva.Hex sanoi:Kaksi tai kolme HDMI:tä ei voi olla ratkaiseva tekijä. Saahan tarvittaessa HDMI-jakoja vahvistimen tai jakoboksin kautta.
-siinäkin oot oikeessa. mua ei oo koskaan häirinnyt, muttakun en paremmasta vielä tiedä niin...Hex sanoi:3:2 pulldownin aiheuttama kuvan nykimisen kokeminen on aika henkilökohtainen juttu (sitä ei siis tehdä 24p-kuvalla). Yleensä sen huomaa tietyissä kuvan hitaissa panoroinneissa. Pikkunylkytykseen kyllä tottuu.
-ohjelmien nauhoitus teeveestä kuullostaa tosi vieraalta ajatukselta. samoin extra kaukosäädin.Hex sanoi:Tarvittaessa voit ostaa erillisen kaapelidigiboksin. Joka tapauksessa ulkoisen boksin osto on edessä, jos haluaa nauhoittaa ohjelmia.
-jeps. oon kai mainoksen uhri.Hex sanoi:Tuo järkesi sanoo on sori vaan aika hakoteillä. Turha tyytyä huonompaan, kun parempi on tarjolla. Kyllä 1080p-paneelikin skaalaa siististi. Sen sijaan 1080i ja 1080p tiloissa sen ei tarvitse skaalata eikä tietystikään menettää tarkkuutta.
Sen verran taustaa että tykkejä oon omistanut kolme. LGen 32 putken, hävitin pois tykin tieltä 2v sitten. Epsonin ja infocuksen data värkit. sanyo Z5 keväällä. nyt ilman omaa töllöö ja tykkiä tullu oltua 3kk (nyt kitkuteltu 32 bravialla (tyty-ystävälle hommattu postimerkki, toiminut ok)
Telkku jää makkari vehkeeksi jossain vaiheessa se on varma. sillonkin kyllä tulee oleen kiinni ps3ssa ja kotiteatterin ympäröimänä mutta nyt se tulisi talouteni ykkösvehkeeksi 1 - 2n vuoden ajaksi.
Ajatuksille avoinna.
-H.R.
EDIT: tulipa rumannäköne lainaus. tsori. koitan korjailla. tsori taas.
Viimeksi muokannut moderaattori: